اطلاعات تماس
  • 086335***** - ۰۹۱۸۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801213596411111

عرضه انواع گیریتینگ توسط گیریتینگ‌سازی فلات

چگونه می‌توان گریتینگ با قیمت مناسب و متریال عالی خرید؟

کد: 139801213596411111

http://bit.ly/2GeiqJM

، اراک , (اخبار رسمی): گریتینگ به صفحات مشبک گونه فلزی می‌گویند که معمولاً از جنس فلز، فولاد و یا فایبرگلاس (کامپوزیت) است. در ادامه به تفصیل درباره گریتیگ و انواع آن و قیمت آن صحبت شده است.

چگونه می توان گریتینگ با قیمت مناسب و متریال عالی خرید؟
سازنده انواع گریتینگ گالوانیزه با بهترین قیمت

شرکت فلات گریتینگ اراک یکی از شرکت‌های قدیمی در زمینه ساخت و تولید انواع گریتینگ‌های صنعتی است که این شرکت از پرسنل جوان و با تجربه در زمینه تولید انواع گریتینگ برخوردار است

گریتینگ چیست؟ اجزای تشکیل دهندهٔ آن چیست و چه مشخصاتی دارند؟ آیا نرم افزاری برای محاسبه وزن آن وجود دارد؟ برای چه کاری مناسب می‌باشد و در کجا از آن استفاده می‌شود؟ یا اینکه از چه موادی ساخته می‌شود؟ چند نوع Grating داریم و تفاوت انواع گریتینگ در چیست؟ و چگونه می‌توان آن‌ها را از یک‌دیگر تشخیص داد و هر کدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ ساخت آنها چقدر طول می‌کشد؟

در این مقاله سعی شده است که پاسخ سؤال‌های ذکر شده به تفصیل ارائه داده شود تا دیگر هیچ گونه ابهامی در مورد گریتینگ نباشد و همچنین نحوهٔ کار و استفاده صحیح از این نرم افزار کامل توضیح داده‌ شده است. نرم افزار محاسبه وزن در این مقاله موجود است و می‌توان به صورت رایگان آن را دریافت کرد.

یکی از سوال‌هایی که معمولاً از طرف کاربران مطرح می‌شود این است که گریتینگ (Grating) چیست و یا مفهوم گریتینگ چیست و اصولاً چه کاربردی در صنعت دارد؟

از این قطعات معمولاً جهت پوشش در محل‌های عبور نور، هوا، زباله‌های صنعتی، مایعات و محل‌های عبور و مرور وسایل صنعتی استفاده می‌شود.

گریتینگ به صفحات مشبک گونه فلزی می‌گویند که معمولاً از جنس فلز، فولاد و یا فایبرگلاس (کامپوزیت) است. به زبان خیلی ساده می‌توان گفت که گریتینگ یک فلز مشبک است که به صورت شبکه‌هایی با فواصل یکسان در کنار هم قرار گرفته‌اند و در پروژه‌های مختلف بسته به کاری که انتظار می‌رود انجام دهند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

لیست قیمت انواع گریتینگ

از عواملی که بر روی قیمت قطعات گریتینگی (Grating) تأثیر مستقیم می‌گذارند، جنس آن، تعداد تسمه‌های باربر، وزن و غیره و همچنین با کمک نرم افزاری که در این وب سایت موجود است می‌توان وزن آن را محاسبه کرد و در آخر با کمک مشاورین قیمت آن را به دست آورد.

تقریباً می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین قطعات تولید شده می‌باشند که کاربردهای فراوانی در صنعت دارند و قیمت آن به نوع طراحی و طریقه اتصال تسمه‌ها با هم بستگی دارد و به صورت تسمه در تسمه و با تسمه در میلگرد به هم متصل می‌شوند. برای تهیه لیست قیمت انواع گریتینگ باید به این نکته توجه کرد که قیمت این قطعات به عوامل مختلفی از جمله، جنس فلز، پوشش گالوانیزاسیون مورد استفاده، طراحی، قدرت تحمل بار وارده، وزن و ... بستگی دارد.

گریتینگ و صفحات مشبک گالوانیزه

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد قطعات گریتینگی پس از طراحی و ساخت برای افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت ناشی از آب، خوردگی به مرور زمان و نیز افزایش زیبایی خاص به آن قطعات گریتینگی را از موادی به نام گالوانیزه می‌پوشانند. مواد گالوانیزه شامل فلز روی ذوب شده با حرارت بالا در یک مخزن فلزی بزرگ می‌باشد که قطعات گریتینگی پس از قرار گرفتن در این مواد به شکل صفحات مشبک گالوانیزه در‌ می‌آیند.

بعد از ساخت قطعات Grating برای اینکه در برابر نزولات جوی و رطوبت مقاوم باشند و همچنین در برابر زنگ زدگی مقاومت بیشتری در طول زمان داشته باشند و از طرفی برای ایجاد ظاهری زیبا، آن‌ها را با مواد گالوانیزه می‌پوشانند. یکی از مواد گالوانیزه‌ای که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد روی می‌باشد، بعد از ساخت قطعات آنها را در مخزن بزرگی از روی مذاب قرار می‌دهند تا کاملاً قطعات را در بر بگیرند و سپس آنها را خشک می‌کنند و به این طریق قطعات را با پوشش گالوانیزه از جنس روی می‌پوشانند و از این رو به آن‌ها گریتینگ گالوانیزه می‌گویند.

موارد استفاده از گریتینگ گالوانیزه

معمولاً بیشتر از 90درصد گریتینگ‌ها به صورت فلزی با پوشش گالوانیزه تولید می‌شود چرا که با انجام فرایند گالوانیزاسیون قطعه از خوردگی و پوسیدگی در امان خواهد ماند. قطعه قبل از آب‌کاری اسید شویی می‌شود و بعد در قسمت پیش گرم خشک شده و به وان مذاب ارسال می‌شود و بعد از گالوانیزه به داخل وان آب جهت جلوگیری از شرابه‌های موجود فرورفته و درنهایت تمیزکاری و بسته بندی می‌شود.

گریتینگ اصفهان

در رابطه با تولید و ساخت  گریتینگ در اصفهان نیز باید گفت که علاوه بر شرکت‌های کلان شهر اراک ، شرکت‌های متعددی نیز در استان اصفهان مانند شرکت کوشا پیمان در این حوزه مشغول به فعالیت و طراحی و تولید گریتینگ است. شرکت قطعه سازان فلات به عنوان یکی از بزرگترین سازنده گریتینگ جهت ارائه گریتینگ در تهران و نیز در اصفهان  همراه با ساخت گریتینگ در اراک آماده خدمات با بهترین کیفیت و قیمت در منطقه است. مشتریان جهت دریافت آخرین قیمت گریتینگ و یا ثبت سفارش خرید گریتینگ می‌توانند همواره با این شرکت در ارتباط باشند. که در بین این شهرها اراک مرکز یا مهد تولید Grating کشور است و شرکت قطعه سازان فلات یکی از شرکت‌های سازنده این قطعات است.

سازنده گریتینگ در تهران

در عصر جدید و با پیشرفت روز افزون صنعت و نیاز به قطعات سبک و مقاوم در برابر محیط‌های اسیدی و قلیایی و مقاوم در برابر تحمل وزن بالا و تقاضا برای انواع قطعات گریتینگ در بیشتر کشورهای جهان روز به روز در حال گسترش است و همچنین در ایران در ابعاد و سایزهای مختلف در شهرهای تهران، اصفهان و اراک تولید می‌شوند.

یکی از استان‌های مهم در ساخت گریتینگ اراک است که به خاطر موقعیت سیاسی و جغرافیایی خاصی که دارد اغلب مورد توجه اکثر مردم کشور و صنعت‌گران قرار می‌گیرد و معمولاً با ورود و تولید یک کلای جدید به بازار ایران اکثر مردم آن را در تهران جست‌وجو می‌کنند. با این حال علاوه بر تهران، شهر اراک هم یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان این عرصه است و البته تولید‌کنندگان معمولاً برای جلب رضایت مشتریان امکان حمل و ارسال بار در سراسر کشور را دارند و همچنین نمایندگانی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران دارند که افراد می‌توانند با مراجعه به آن‌ها از انواع موجود با قیمت مناسب خریداری کنند..

محاسبه وزن گریتینگ

یکی از دلایل استفادهٔ روز افزون از قطعات Grating به خاطر وزن کم آن نسبت به سایر محصولات می‌باشد که وزن آن‌ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد مانند نوع طراحی، نوع جنس، و جزئیات فنی بستگی دارد. برای محاسبه وزن گریتینگ و تحمل مقاومت و بار وارده بر آن می‌توان از نرم افزار استفاده کرد و با دادن ویژگی‌های آن‌ها به نرم افزار می‌توان وزن نهایی را قبل از گالوانیزاسیون محاسبه کرد و با کمک این نرم افزار به سادگی می‌توان وزن Grating را با کمک مقدار داده‌های باربر، رابط، ضخامت تسمه باربر و غیره محاسبه کرد.

امروزه یکی از دلایل استفاده خیلی زیاد از قطعات گریتینگی، وزن بسیار پایین این قطعه فلزی نسبت به دیگر محصولات فلزی هم رده خود هست وزن نهایی ایجاد شده در هنگام طراحی، ساخت و تولید قطعات گریتینگی به عواملی چون ویژگی‌های فنی، شکل ظاهری، جزئیات فنی آن هست. لذا جهت محاسبه وزن نهایی قطعه گریتینگی و مقدار بار و فشار قبل تحمل از طرف قطعه ساخته‌شده، می‌توان از نرم افزار زیر استفاده کرد. با اجرای این نرم افزار و دادن ویژگی‌های (Propertise) اولیه یک قطعه گریتینگی تسمه در تسمه، می‌توان مقدار وزن نهایی آن از قبل و بعد از گالوانیزه کردن قطعه به دست آورد.

ورودی‌های این نرم افزار برای محاسبه وزن یک قطعه گریتینگی به صورت زیر است:

 مقدار عددی باربر قطعه گریتینگی، مقدار عددی رابط قطعه گریتینگی، عرض یا پهنای بخش رابط، ضخامت تسمه باربر، عرض یا پهنای بخش رابط، ضخامت تسمه رابط، فاصله میان بربرها یا پهنای چشمه‌ها، فاصله بخش طول چشمه‌ها، ضخامت بخش تسمه فریم‌ها.

پس از واردکردن مقادیر و ورودی‌های 9گانه بالا موارد ذیل قابل‌محاسبه است:

وزن قطعه گریتینگی بدون پوشش گالوانیزه گرم، وزن قطعه گریتینگی با پوشش گالوانیزه گرم، محاسبه وزن گریتینگ میلگردی

جهت محاسبه وزن یک قطعه گریتینگی میلگردی.

باید مقادیر عددی هشت‌گانه ذیل وارد نرم‌افزار شود.

مواردی که باید وارد نرم‌افزار محاسبه وزن گریتینگ میلگردی شود به شرح ذیل است:

مقدار عددی بخش طول یا باربر قطعه گریتینگی،

مقدار عددی بخش عرض یا رابط قطعه گریتینگی،

پهنا یا عرض بخش تسمه باربر،

ضخامت بخش تسمه باربر یا طول قطعه گریتینگی،

وزن و مقدار سنگینی ویژه بخش عرض یا رابط قطعه گریتینگی،

مقدار عددی حدفاصل میان عرض چشمه‌ها یا باربرها،

مقدار عددی میان بخش رابط‌ها،

مقدار عددی ضخامت تسمه فریم

بعد از وارد کردن مقادیر بالا موارد ذیل از طریق نرم‌افزار قابل‌محاسبه و ارائه است:

وزن نهایی قطعه گریتینگی بدون پوشش گالوانیزه گرم،

وزن قطعه گریتینگی با پوشش گالوانیزه گرم،

گریتینگ فایبرگلاس

گیریتینگ‌ها طوری طراحی و تولید می‌شوند که در برابر مواد خورنده مانند اسیدها مقاوم هستند و همچنین در برابر آتش‌سوزی مقاومت بالایی دارند و عایق خوبی برای جریان برق است و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها این است که سبک است و در عین حال مقاومت بالایی در برابر تحمل بار دارند و در محیط‌های اسیدی و قلیایی مقاوم هستند، به آسانی نصب می‌شوند، هزینه نصب آن‌ها پایین است و هزینه‌های نگهداری چندانی ندارند، طول عمر زیادی دارند و سالیان دراز می‌توان با خیال راحت از آن‌ها استفاده کرد. این نوع قطعه گریتینگی از الیاف کامپوزیت ساخته می‌شود و از محاسن آن می‌توان به سبک بودن، عایق بودن در برابر عبور جریان برق، عدم پوسیدگی و مقاومت بسیار زیاد آن در برابر اسید و آتش‌سوزی است.

علاقه‌مندان جهت خرید انواع گریتینگ های گالوانیزه ، پله فلزی و نیز گریتینگ فلزی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت با شرکت فلات گریتیننگ بخش فروش با شماره تماس ۰۹۱۸۸۴۸۲۰۸۰ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گریتینگ سازی فلات

شرکت گریتینگ سازی قطعه سازان فلات اراک سازنده انواع گریتینگ های فلزی ، گالوانیزه و پله فلزی مرغوب از بهترین متریال با مناسب ترین قیمت در اراک و استان مرکزی

اطلاعات تماس
  • 086335***** - ۰۹۱۸۸۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان