اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801223598611517

گریتینگ و کاربردهای آن

کد: 139801223598611517

http://bit.ly/2Iza8xM

، اراک , (اخبار رسمی): شرکت رهبان فاخر ساعی سازنده انواع گریتینگ‌های صنعتی حرفه‌ای است. این شرکت توانایی تولید و ساخت گریتینگ‌هایی همچون گریتینگ فلزی، گالوانیزه، پله فلزی و ... را دارد.

آیا گریتینگ باکیفیت و در عین حال ارزان می خواهید؟
شرکت رهبان گریتینگ سازنده بهترین گریتینگ های حرفه ای و صنعتی در اراک

گریتینگ چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

گریتینگ ساختاری است به صورت سازه‌های شبکه‌ای که به صورت متفاوت از جنس مواد گوناگون ساخته می‌شود. این محصول برای استفاده و کاربرد در پروژه‌های مختلف در سطوح گوناگون کاربری دارد و با قیمت‌های مختلف تولید و ارائه می‌شود.

انواع گریتینگ شامل گریتینگ پلاستیکی، گریتینگ فلزی، گریتینگ فایبر گلاس و گریتینگ و صفحات مشبک گالوانیزه کاربری مطلوبی در صنعت دارند. برای خرید گریتینگ ابتدا باید از قیمت روز گریتینگ اطلاع یافت.

این محصول کاربردی متنوع در سازه‌های مختلف دارد و مقاومت خاصی از آن مورد نظر است. قطعات گریتینگی در واقع به عنوان پوششی با ساختار خاص خود در انواع مختلف تولید می‌شود و دارای کاربری مختص به خود برای پوشاندن سطوح مختلف در پروژه‌های گوناگون است. امروزه برای پوشش سازه‌های فلزی سبک و سنگین، پلت فرم‌ها و یا کانال از صفحات مشبک استفاده می‌شود تا علاوه بر کاهش وزن کلی در سازه موجود، مجموعه دارای استحکام بالایی باشند.

به این شبکه‌های فولادی، گریتینگ گفته می‌شود که توسط سازنده قطعات گریتینگی تولید و ارائه می‌شود و در این میان مشخصات فنی قطعات گریتینگی سبب ارائه محصول با قیمت‌های متنوعی خواهد شد در این مقاله سعی شده اطلاعات کاملی در رابطه با مباحث و اصطلاحات مرتبط با گریتینگ ارائه شود.

گریتینگ چیست؟

گریتینگ نوعی شبکه فولادی و یا فایبرگلاس است که دارای ویژگی‌های مثبتی از جمله مقاومت بالا، زیبایی ظاهری، قیمت مناسب نسبت به گزینه‌های مشابه و امکان عبور نور و هوا است و انتخابی مناسب جهت پوشش کف (Walk Way) و ساختمان‌های شهری و پله کارخانه‌ها است و امروزه دارای جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف است. برای تولید قطعات گریتینگی یا همان شبکه‌های فلزی از تسمه یا میلگرد استفاده می‌شود.

کاربرد قطعات گریتینگی

بیشترین کاربرد قطعات مشبک گونه، در صنایع نفت و گاز است که در سازه‌های پالایشگاه‌ها و پتروشیمی جهت پوشش کف، پله، پاگرد و پلت فرم دور مخازن مور استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهای دیگر قطعات گریتینگی در صنعت کشتی سازی، سکوهای نفت، تاسیسات کارخانه‌ها، مراکز پرورش دام و طیور و… است.

مشخصات فنی

جهت محاسبه وزن قطعات گریتینگی نرم افزاهای مخصوصی طراحی شده است که با استفاده از این نرم افزار و با داشتن مشخصات اولیه قطعات گریتینگی می‌توان وزن نهایی قطعات مشبک را قبل و بعد از گالوانیزه محاسبه کرد یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان محاسبه وزن قطعات گریتینگی برای کاربرد در سطوح و میزان تناژ نهایی است زیرا علاوه بر قیمت تمام شده که مطابق هر کیلوگرم محاسبه می‌شود، مقامت سازه در برابر اضافه وزن و بار قطعات گریتینگی از اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان برخوردار است در کنار این عوامل محاسبه بار وارده را نیز باید در نظر گرفت و خواستار این شد تا قطعات مشبک با کمترین وزن بتواند بیشترین مقاومت را داشته باشد.

شرکت رهبان گریتینگ با استفاده از نیروهای جوان و زبده در زمینه ساخت و تولید انواع گریتینگ‌های صنعتی فعال است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس rahbanco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گریتینگ سازی رهبان اراک

شرکت رهبان فاخر ساعی تولید کننده و سازنده انواع گریتینگ های صنعتی فلزی ، گالوانیزه و پله فلزی حرفه ای با مناسب ترین قیمت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]