اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801233599711424

آغاز فعالیت آکادمی فوتبال شرکت ژرف ستارگان پایا مهاجر

کد: 139801233599711424

http://bit.ly/2J60NxJ

، اهواز , (اخبار رسمی): آکادمی فوتبال و فوتسال شرکت ژرف ستارگان پایا مهاجر با حضور ورزشکاران داوطلب از تاریخ 1398/3/15 آکادمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

آکادمی فوتبال شرکت ژرف ستارگان پایا مهاجر برگزار می‌شود
آغاز فعالیت آکادمی فوتبال شرکت ژرف ستارگان پایا مهاجر

به گزارش روابط عمومی شرکت ژرف ستارگان پایا مهاجر، دوره آموزشی آکادمی ژرف ستارگان پایا مهاجر با حضور ورزشکاران داوطلب از تاریخ 1398/3/15 در اهواز-کوی فرهنگیان دو-چمن مصنوعی فرهنگیان دو توسط این شرکت برگزار می‌شود.

فاضل میناوی زاده مدیر عامل شرکت ژرف ستارگان پایا مهاجر هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح فوتبال منطقه سه اهواز بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان ورزش اهواز، بستر پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر رشته فوتبال و فوتسال در کشورمان فراهم شود.

فاضل میناوی زاده درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: به امید پیشرفت فوتبال اهواز آکادمی کامل و جامعی برگزار خواهد شد.

وی مدرسان دوره آموزشی آکادمی فوتبال را جزو نخبگان این رشته دانست.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت jspm.blogfa.com را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ژرف ستارگان پایا مهاجر

انجام کلیه امور مربوط به عمرانی و ساختمانی-آپارتمان سازی- ساخت و تاسیس ورزشگاه- ساخت و تاسیس استخر-راهسازی-کانال کشی –لوله کشی آب و فاضلاب-جوشکاری- تاسیسات برقی- اجرای کلیه کارهای خدماتی مانند ایجاد فضای سبز –آبیاری و زهکشی-جدول و محوطه سازی-عایق کاری-تهیه و طبخ غذا- نفت و گاز سرچاهی پایین دستی-شرکت در مناقصه و مزایده –صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز –اخذ وام و اعتبار از بانکها-اخذ نمایندگی از شرکتهای داخلی و خارجی در رابطه با موضوع شرکت اداره سالن های نمایش و برگزاری مراسم ها و جشن ها و یا کنفرانس ها تصدی به هرگونه فعالیت ورزشی و تأسیس باشگاه ورزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش