اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801253603911183

لباس عروس مذهبی

کد: 139801253603911183

http://bit.ly/2GmLdfc

، اهواز , (اخبار رسمی): در گذشته پیدا کردن لباس عروس مذهبی کاری نسبتاً دشوار بود و مدل‌های معمولی را توسط کت و شنل پوشیده می‌کردند که ظاهر زیبایی نداشت ولی امروزه طراحان زیادی در زمینه این مدل لباس عروس فعالیت می‌کنند.

لباس عروس مذهبی
لباس عروس مذهبی

طراحی‌های زیبای این لباس‌ها همانند لباس‌های معمولی شیک و جذاب است و تنوع زیادی دارد و تنها تفاوت آن با مدل‌های معمولی میزان پوشانندگی لباس است.

همه چیز درباره لباس عروس مذهبی

روز عروسی بی شک یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی هر دختر جوانی است. خیلی از خانم‌ها دغدغه پوشیدن لباس عروس مناسب را دارند و خیلی‌ها هم مشکل رعایت کردن حجاب در مراسم خود را دارند که برای این گونه افراد، مدل لباس عروس مذهبی و پوشیده جوابگوی دغدغه ی آن‌ها است.

ویژگی‌های لباس عروس مذهبی

یکی از پیمان‌های مقدس در اسلام، سنت ازدواج است که رعایت حجاب در مراسم ازدواج با پوشیدن لباس عروس مذهبی به خوبی میسر است. مدل لباس عروس پوشیده یا باحجاب همان‌طور که از نامش پیدا است کاملاً بدن را می‌پوشاند. معیارهای زیادی برای انتخاب این مدل لباس وجود دارد که از جمله جنس پارچه، مدل لباس، تزئینات و نوع و جنس مواد اولیه است. قبلاً مدل‌های لباس‌های عادی را به وسیله شنل یا کت و آستین‌های جدا پوشیده می‌کردند ولی امروزه برندهای تخصصی در زمینه طراحی این گونه مدل‌ها فعالیت می‌کنند. برندهایی ترک زیادی در زمینه لباس پوشیده فعالیت می‌کنند که به خوبی توانسته‌اند توجه اقشار مذهبی را به خود جلب کنند.

انواع مدل‌های لباس عروس مذهبی

بسیاری از افراد بر این باورند که لباس عروس مذهبی ساده و فاقد مدل خاصی است در صورتی که تمام مدل‌های لباس عروس معمولی در این نوع مدل نیز وجود دارد که فقط تفاوت در میزان پوشش است و برخلاف تصورات عموم این مدل‌ها دارای تزئینات زیبا و خاص هستند. همچنین در مدل‌های لباس عروس پوشیده بیشتر به تزئینات روی لباس توجه می‌شود و در برش‌ها و مدل‌های روی دامن تفاوتی با نمونه‌های معمولی وجود ندارد. در دوخت این مدل لباس‌ها از انواع جنس‌های دانتل، گیپور، حریر، ساتن و انواع تورهای ساده و مرواریددار استفاده می‌شود.

یکی از مدل‌های جذابی که در بین تمامی مدل‌ها از طرفداران زیادی برخوردار است مدل پرنسسی پوشیده است که از پارچه‌های دانتل در حجاب این لباس استفاده شده و برای افراد قد بلند مدلی فوق‌العاده زیبا است. این مدل مناسب افراد با قد کوتاه و چاق نیست چون با توجه به پوشیده بودن و پف زیاد دامن، عروس در لباس گم می‌شود. این مدل لباس پرنسسی در انواع ساده و دنباله دار موجود است که تزئینات کار شده بر روی دامن و دنباله، جلوه زیبایی به لباس می‌بخشد.

همراه مدل‌های پوشیده این لباس، پوشش‌های شیک و جذابی از جنس خود لباس برای سر در نظر گرفته می‌شود همچنین مدل‌های خاصی از این لباس وجود دارند که در قسمت کمر توسط شالی با تزئینات سنگ و مروارید آراسته‌شده است که در مدل‌های معمولی کمتر دیده می‌شود. معمولاً در مدل لباس عروس مذهبی، از یقه‌هایی استفاده می‌کنند که کاملاً روی بدن بخوابد و ظاهر زیبایی به لباس ببخشد.

لباس عروس مذهبی همانند سایر مدل‌ها بیشتر در رنگ سفید موجود است ولی امروزه رنگ‌های دیگری نظیر کرم، طلایی، یاسی، آبی و صورتی روشن وجود دارد که در نهایت انتخاب براساس سلیقه افراد، رنگ پوست و ویژگی‌های ظاهری افراد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مد سازی

مجله اینترنتی مُدسازی با هدف معرفی جدیدترین مدل مانتو ، مدل لباس ، مدل لباس مجلسی ، مدل لباس عروس ، مدل مو و سایر مدل های لباس زنانه و مدل های لباس مردانه فعالیت می نماید. آدرس سایت : https://modsazi.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس