اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801253604211514

بلسینو، برنده جایزه واحد نمونه سرویس خواب کودک و نوجوان

کد: 139801253604211514

http://bit.ly/2IwhH8h

، تهران , (اخبار رسمی): بلسینو در بیست و هفتمین نمایشگاه ببین المللی مبلمان منزل تهران - هافکس 2018 ‌برنده جایزه واحد‌ نمونه سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان مدرن شد.

بلسینو برترین تولید کننده سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان
بلسینو برترین تولید کننده سرویس خواب نوزاد و سرویس خواب نوجوان در ایران

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل تهران، هافکس 2018 ‌ با حضور تعداد زیادی از برندها و شرکت‌کننده‌ها، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان مبلمان اتاق کودک در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه این صنعت داشته است.

این رویداد هر ساله در گروه‌های مختلف، یک شرکت را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین شرکت یا برترین صنعتگر را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در مبلمان اتاق کودک اهدا می‌کند.

بخش داوری

بیست و هفتمین نمایشگاه ببین المللی مبلمان منزل تهران، هافکس 2018 ‌هر ساله در گروه‌های مختلف، با رای داوران یک شرکت را به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس واحد‌ نمونه سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان مدرن را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در صنعت مبلمان اتاق کودک اهدا می‌کند.

بلسینو برنده واحد‌ نمونه سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان مدرن

بلسینو با رای کمیته داوران، برنده واحد‌ نمونه سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان مدرن در شاخه تولید کنندگان سرویس خواب نوزاد و سرویس خواب نوجوان شد.

شرکت بلسینو برترین تولید کننده سرویس اتاق خواب کودک و نوجوان در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده  به یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه تبدیل شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهسازان مدرن نما

بلسینو برترین تولید کننده سرویس خواب نوزاد و سرویس خواب نوجوان در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل