اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801263608711543

تیک پرینت، سامانه چاپ آنلاین تنها با چند کلیک

با تیک پرینت می‌توان سفارشات چاپی را آنلاین انجام داد

کد: 139801263608711543

http://bit.ly/2IAIEYk

، تهران , (اخبار رسمی): همواره چاپ و انجام امور چاپی نظیر داشتن کارت ویزیت ، چاپ بنر، بروشور و ... در سریع‌ترین زمان با دردسر‌ها و مشکلات خود همراه بوده‌اند اما اکنون می‌توان تنها با چند کلیک کلیه این امور را به تیک پرینت سپرد.

با تیک پرینت کلیک کار های چاپ خود را آنلاین انجام دهید
با تیک پرینت می‌توان سفارشات چاپی را آنلاین انجام داد

تیک پرینت تمرکز خود را در بهبود سرویس‌دهی چاپ آنلاین قرار داده و امیدوار است بتواند کاربران را از چاپ سنتی، به چاپ مدرن و آنلاین سوق دهد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها، در زمان نیز صرفه جویی گردد.

حتما تا به حال افراد خواسته‌اند کارت ویزیت اختصاصی یا بروشور و تراکت تبلیغاتی را برای معرفی کسب و کارشان چاپ کنند، اما همواره با مشکلاتی نظیر کمبود وقت یا نداشتن اطلاعات کافی از چاپ خانه‌ها و یا کیفیت کار آن‌ها روبرو بوده‌اند. اکنون افراد با سرویس تیک پرینت می‌توانند هر آنچه نیاز دارند به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک، در هر تعداد که بخواهند و با کیفیت بسیار به چاپ برسانند و محصول نهایی را در زمان انتخابی درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

تیک پرینت دقیقا چیست و چه کار می‌کند؟

تیک پرینت یک استارتاپ در حوزه چاپ آنلاین بوده که به افراد این امکان را می‌دهد تا هر چیزی که می‌خواهند با طرح دلخواه خود آنلاین چاپ کنند. مانند کارت ویزیت، بروشور، تراکت، کاتالوگ و کتاب و حتی چاپ روی لیوان و مگنت و هدایای تبلیغاتی.

ویژگی‌های تیک پرینت:

گارانتی کردن محصولات چاپی در کنار قیمت های مناسب و تحویل سریع از ویژگیهای  تیک پرینت می‌باشد.

چگونه می‌توانید سفارش خود را در تیک پرینت ثبت کنید؟

کافی است به وب‌سایت تیک پرینت مراجعه کرده و از صفحه اول آن، محصول مورد نظر خود را برای چاپ انتخاب و در مرحله بعد سایز مورد نظر برای چاپ آنلاین را برگزیده تا بتوان جنس محصول چاپی انتخاب شود. برای مثال جهت چاپ کارت ویزیت، فرد باید ابتدا سایز کارت ویزیت را انتخاب کرده و سپس جنس آن را از میان چندین متریال موجود (مثلا سلفون، لمینت، کتان و ...) برگزیده تا به صفحه آپلود طرح منتقل شود. در مرحله آخر جزئیات چاپ و زمان آماده سازی را انتخاب کرده و طرح دلخواه خود را آپلود کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. 

افراد می‌توانند چاپ آنلاین را از هر کجای ایران تجربه کنند:

تیک پرینت این امکان را فراهم آورده تا در هر کجای ایران افراد بتوانند محصول خود را با طرح و تعداد دلخواه خود چاپ کنند و در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. هم‌چنین اگر فرد، صاحب شرکت یا کسب و کار بزرگی در هر کجای ایران است می‌تواند چاپ در تعداد بالا را به تیک پرینت بسپارد و بهترین نتیجه را با بهترین قیمت دریافت کند.

انجام طراحی مورد نظر بر روی محصولات چاپی: 

یکی دیگر از مشکلات کاربران در چاپ آنلاین نداشتن طرح آماده جهت آپلود و چاپ است که تیک پرینت این مشکل را حل کرده است. افراد می توانند از خدمات طراحی تیک پرینت با قیمت‌هایی بسیار مناسب استفاده نموده و طرح مدنظر خود را چاپ کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک پرینت

تیک پرینت، وبسایت سفارش آنلاین خدمات طراحی و چاپ TIKPRINT.IR چاپ سریع و ارزان ارسال به سراسر کشور گارانتی کیفیت محصولات سفارش آنلاین، سریع و راحت پشتیبانی و مشاوره رایگان طراحی بسیار ارزان بررسی و چک کردن فایل‌های شما قبل از ارسال به چاپ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]