اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801273610911553

پادکست رایگان مسیرآفرین

از کارآفرینی با طعم زعفران تا ورود به بازارهای اروپا

کد: 139801273610911553

http://bit.ly/2J0am0T

، (اخبار رسمی): در اپیزود اول پادکست مسیرآفرین، محمد قائم‌پناه که بنیانگذار استارتاپ کشمون است، از تجربه‌های کلیدی خود و همچنین داستان موفقیتش می‌گوید.

از کارآفرینی با طعم زعفران تا ورود به بازارهای اروپا
از کارآفرینی با طعم زعفران تا ورود به بازارهای اروپا

پادکست‌ها در دنیای امروزی به ابزاری کاربردی برای استفاده بهینه از زمان، تبدیل شده‌اند. پادکست‌ها، فایل‌های صوتی قابل دانلود هستند که در هر زمان و مکان و حتی حین رانندگی و پیاده‌روی می‌توان به آنها گوش داد.

در این راستا، پادکست مسیرآفرین که در موضوعات مختلف مرتبط با کارآفرینی، فعالیت خود را شروع کرده است، در اولین اپیزود، میزبان محمد قائم پناه، بنیانگذار استارتاپ کشمون است.

کشمون، محلی آنلاین را برای کشاورزان زعفران فراهم کرده است تا بتواند آنها را به بازار پرسود زعفران در سراسر ایران و حتی فراتر از مرزهای ایران متصل کند. در این اپیزود محمد قائم پناه از رموز موفقیت و رشد سریع کشمون در فضای کسب و کار ایران می‌گوید.

داستان و دغدغه‌های محمد قائم  پناه در راه کمک به کشاورزان زعفران و محیط زیست شنیدنی است. شنیدن فایل صوتی کامل و یا دانلود رایگان این فایل از سایت مسیرآفرین امکان پذیر است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادکست مسیرآفرین

پادکست مسیرآفرین بستری است برای شنیدن تجربه های کلیدی و داستانِ بهترین کارآفرین ها و افراد موفق؛ که این تجربه ها به هموارتر شدن مسیر موفقیت شما کمک خواهد کرد! با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ