اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802223675411553

پادکست رایگان «مسیرآفرین»

از شکست، تا جذب سرمایه یک میلیاردی در یک سال

کد: 139802223675411553

http://bit.ly/2Yjy2Sg

، (اخبار رسمی): در این اپیزود از پادکست مسیرآفرین، روش موفقیت فردی نقل می‌شود که در کمتر از یک سال، از یک شکست در کسب و کار، به جذب سرمایه یک میلیاردی رسیده است.

از شکست تا جذب سرمایه یک میلیاردی در یک سال
اپیزود دوم پادکست مسیرآفرین

پادکست‌ها در دنیای امروزی به ابزاری کاربردی برای استفاده بهینه از زمان، تبدیل شده‌اند. پادکست‌ها، فایل‌های صوتی قابل دانلود هستند که در هر زمان و مکان و حتی حین رانندگی و پیاده‌روی می‌توان به آنها گوش داد. از این طریق می‌توان مطالب آموزشی بسیار زیادی را آموخت و با استفاده از آن ایده‌ها، در زندگی و کسب و کار پیشرفت کرد.

در این راستا، پادکست مسیرآفرین که در موضوعات مختلف مرتبط با کارآفرینی، فعالیت خود را شروع کرده است، در دومین اپیزود، میزبان امیرمهدی واله، بنیانگذار استارتاپ کادرو است.

 داستان او با دو شکست شروع می‌شود و با موفقیت چشمگیر در استارتاپ کادرو ادامه می‌یابد. وبسایت کادرو را می‌توان همان اسنپ نامید؛ اما در زمینه عکاسی!

امیرمهدی و تیمش با این بیزینس مدل توانسته‌اند در مدت زمان نزدیک به یک سال ارزش استارتاپ خود را به بیش از یک میلیارد تومان برسانند. آنها با این مقدار جذب سرمایه، به چندین شهر بزرگ ایران هم کسب و کار خود را گسترش داده‌اند.

علاقه مندان می‌توانند داستان او و همچنین کارآفرین‌های دیگر را در وبسایت رسمی پادکست مسیرآفرین دنبال و دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادکست مسیرآفرین

پادکست مسیرآفرین بستری است برای شنیدن تجربه های کلیدی و داستانِ بهترین کارآفرین ها و افراد موفق؛ که این تجربه ها به هموارتر شدن مسیر موفقیت شما کمک خواهد کرد! با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش