اطلاعات تماس
  • 091332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283612011560

رونمایی از سایت «مامان شو» با هدف کمک به خانم‌های باردار

کد: 139801283612011560

http://bit.ly/2ILQpuP

، اصفهان , (اخبار رسمی): با هدف کمک به خانم‌های باردار و مراقبت از آنها و تامین سلامت خانوداه و فرزندان‌شان، از سایت مامان شو به آدرس mamanshow.ir در تاریخ 11 فرودین ماه 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت مامان شو  با هدف کمک به خانم های باردار و مراقبت از خودشان
رونمایی از سایت «مامان شو» با هدف کمک به خانم‌های باردار

به گزارش مامان شو، سایت mamanshow.ir که یک سایت اطلاع رسانی بارداری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد کمک به خانم‌های باردار و مراقبت از آنها و تامین سلامت خانوداه و فرزندان‌شان را تسهیل کند.

میترا محمدبیگی، هم موسس مامان شو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما دور هم جمع شده‌ایم تا دغدغه‌های یک مادر باردار را بشناسیم و به او بگوییم که نگرانی‌هایش به چه دلیل است و راه برطرف کردن این دغدغه‌ها چیست. ما می‌دانیم که مادر و پدر شدن، بسیار لذت‌بخش است و نقطۀ عطفی در زندگی همۀ ماست، اما ممکن است پر از نگرانی و دلهره باشد. نگرانی‌هایی مثل سالم بودن جنین، رسیدن غذا و اکسیژن کافی به او، رشد صحیح، کم شدن عوارض بارداری برای مادر، مشخص بودن نیازهای نوزاد و مواردی مثل این، ذهن بسیاری از پدر و مادرها را درگیر خواهد کرد.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «مامان شو از قبل از اقدام به بارداری تا بعد از زایمان و مراقبت‌های لازم از فرزندان در کنار مادران شماست»

گفتنی است مامان شو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به معرفی برترین پزشکان مامایی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مامان شو  به آدرس mamanshow.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مامان شو

«مامان شو می‌خواهد به خانم‌های باردار یاد بدهد مراقب خودشان باشند.» تمام هدف ما در همین یک جمله خلاصه می‌شود. مادران نماد از خودگذشتگی هستند، تا آنجا که گاهی خودشان را فراموش می‌کنند و از یاد می‌برند که سلامت آنها لازمۀ شادابی و سلامت همۀ ماست. ما در مامان شو به این موضوع فکر کردیم، مادران باردار زیادی را دیدیم، با شما صحبت کردیم و نگرانی‌هایتان را پرسیدیم و در نهایت تصمیم گرفتیم رسانه‌ای شویم که به مادران باردار و زنانی که در سن باروری هستند، کمک می‌کند در قدم اول، مراقب خودشان باشند و در قدم بعدی، سلامت خانواده و فرزندشان را تأمین کنند.

اطلاعات تماس
  • 091332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان