اطلاعات تماس
  • 091261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283612210880

حضور آیتکسیم در نمایشگاه ادیشای هند با هدف ایجاد پل ارتباط صنعت و تکنولوژی

کد: 139801283612210880

http://bit.ly/2IME9es

، (اخبار رسمی): شرکت «آیتکسیم» با حضور در نمایشگاه بین‌المللی سازمان صنایع کوچک شهر «اُدیشا» در هند، فعالیت خود را در راستای ایجاد پل ارتباط صنعت و تکنولوژی ایران با هند توسعه داد. آیتکسیم همچنین در هند برای حمایت از استارتاپ‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان در تجارت بین‌الملل گام خوبی برداشت.

حضور آیتکسیم در نمایشگاه ادیشای هند با هدف ایجاد پل ارتباط صنعت و تکنولوژی
حضور آیتکسیم در نمایشگاه ادیشای هند با هدف ایجاد پل ارتباط صنعت و تکنولوژی

نمایشگاه صنایع کوچک شهر اُدیشا به منظور توسعه ارتباطات تجاری اواخر سال 1397 با شرکت بازرگانان سی کشور جهان از جمله ایران و هند و با حضور مقامات دولتی آن کشور برگزار شد.
شهر صنعتیِ « اُدیشا » در جنوب شرقی هند با 40 میلیون جمعیت جز مناطق در حال توسعه ی هندوستان به حساب می‌آید و نمایشگاه سالیانه صنایع کوچک اُدیشا هر ساله قدم‌های خوبی در راستای توسعه ی تجارت با کشورهای مختلف برمی‌دارد.

«آیتکسیم» به عنوان یکی از اولین وب سایت‌های تجارت الکترونیک در سطح بین‌الملل با هدف انتقال تکنولوژی فعال است و با استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سعی می‌کند به گروه‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها برای حضور در بازارهای بین‌المللی کمک کند.

حضور در نمایشگاه اُدیشا در هند به منظور بررسی بازار، شناخت استعدادهای منطقه و امکانات بالقوه‌ی همکاری تجاری انجام شد .

مهندس سیف‌الهی به عنوان مدیر آیتکسیم در سمینارهای این نمایشگاه حضور داشت. وی در مورد زمینه‌های شناسایی شده در اُدیشا گفت: «با توجه به مجاورت اُدیشا با اقیانوس هند بخش عمده تجارت در این منطقه مرتبط با صنایع شیلات و صیادی است و کشاورزی نیز از دیگر حوزه‌های محوری اقتصاد اُدیشاست.»

مهندس سیف‌الهی همچنین تصریح کرد محصولاتی نظیر آبیاری قطره‌ای هوشمند سولار، سیستم تصفیه‌ی آب و فاضلاب و دستگاه‌های بسته بندی با تکنولوژی‌های جدید که از سوی آیتکسیم در نمایشگاه اُدیشا معرفی شده بودند، نظر سرمایه‌گذاران هندی را جلب کرد.

علاوه بر فروش تکنولوژی، اُدیشا به علت فراوانی و ارزان بودن نیروی کارمتخصص و زمین مناسب فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

«گوپتا» مدیر سازمان صنایع کوچک در نشستی با مهندس سیف‌الهی با اشاره به اینکه اُدیشا به زودی به یک شهر هوشمند تبدیل خواهد شد، از تمامی صاحبان کسب و کار و صنعت دعوت کرد با معرفی توانایی خود اُدیشا را در این مسیر نیز یاری کنند.

از طرفی تحقیقات میدانی متخصصان آیتکسیم در اُدیشا و بررسی‌های مقایسه‌ای بازار مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و پوشاک در کشورها و نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی نشان می‌دهد، نمایشگاه‌های عرضه‌ی مستقیم در اُدیشا به عنوان بازار آماده فرصت مناسبی برای فروش است.

اهداف آیتکسیم

آیتکسیم به عنوان وب‌سایت تجارت الکترونیک در سطح بین‌الملل جایگاه آتی خود را بر اساس اهداف زیر تبیین کرده است:

- برترین سامانه الکترونیکی توسعه صادرات (بازاریابی و بازارسازی صادراتی) کشور

- شتاب دهنده‌ی تولید و اشتغال در کشور

- برترین سامانه رفع نیازهای بازاریابی صادراتی و اینترنتی در منطقه

- رفع واسطه‌گری در صادرات کشور

-  برترین توسعه دهنده دانش صادراتی برای فعالان تولید کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها  و ...

استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان علاقمند به استفاده از خدمات آیتکسیم و توسعه فعالیت‌های خود در عرصه بین‌المللی از جمله بازار کسب و کار اُدیشا در هند می‌توانند به مجموعه آیتکسیم مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد واحد قلهک مراجعه و یا به وبسایت آیتکسیم به آدرس itexim.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091261*****
[نمایش اطلاعات]