اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283612311561

باید از الان به فکر قطع برق شبکه ایران در روز‌های گرم تابستان بود

کد: 139801283612311561

http://bit.ly/2ICAy1B

، (اخبار رسمی): همه ایرانیان در سال 97 قطعی زیاد برق در روزهای گرم تابستان را تجربه کرده‌اند. با کمی آینده‌نگری و با در نظر گرفتن توان زیر ساخت‌های برق‌رسانی در ایران و افزایش نیاز‌های درخواست‌کننده و همچنین صادرات برقی که در کنار آن صورت می‌گیرد افراد هر سال قطعی برق را تجربه می‌کنند.

از الان به فکر قطع برق شبکه ایران در روز های گرم تابستان باشید
باید از الان به فکر قطع برق شبکه ایران در روز‌های گرم تابستان بود

شاید یک شخص با قطع برق برای دو ساعت در روز مشکل جدی نداشته باشد جز اینکه بخواهد گرمای هوا را تحمل کند اما در عین حال مراکزی هستند که با قطع برق به آن‌ها خسارات جبران‌ناپذیری وارد می‌شود به عنوان مثال دیتا سنتر‌ها، مرغداری‌ها، بیمارستان‌ها، ستاد مدیریت بحران و ... که اگر برای چند دقیقه برق آن‌ها قطع باشد شامل زیان زیادی می‌شوند، این در حالی است که در سال 96 برق سراسری ایران در روز حداقل دو ساعت قطعی برق را تجربه کرده است.

شرکت پایور دیزل آسیا به مدیریت سید علی گلشهری یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توانمند در این زمینه است که در سایه تحریم‌ها توانسته با بیش از 30 سال سابقه و انجام پروژه‌های بزرگ مانند سکو‌های نفتی پارس جنوبی، خود را به اثبات برساند.

زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع دیزل ژنراتور، کانوپی سایلنت، تابلو کنترل اتوماتیک و سنکرون، برج نور و شاسی سیار و انجام خدمات اورهال و تامین قطعات است. اگر برای ساختمان مسکونی و یا سازمان اداری، تجاری نیاز به دستگاه ژنراتور برق در جهت تامین نیروی برق در هنگام قطع شبکه برق و یا دائم کار است این شرکت توان دستگاه مورد نیاز افراد را توسط کارشناسان این مجموعه می‌سنجد و بهترین گزینه را پیشنهاد می‌کنند.

همچنین این شرکت در زمینه دوره‌های آموزشی اپراتوری و سرویس نگهداری دیزل ژنراتور گام برداشته و تاکنون با برگزاری بیش از صد دوره آموزشی همگانی و سازمانی توانسته تجربیات خود را به علاقه‌مندان انتقال دهد و سبب اشتغال برای کارجویان شود.

این شرکت برای بیش از 100 نفر اشتغال‌زایی کرده است و با استفاده از به روز‌ترین تجهیزات در زمینی به مساحت پنج‌هزار متر مربع در شهرک صنعتی پرند خدمت‌رسانی می‌کند.

با توجه به اینکه اساس یک زندگی را وسایل برقی تشکیل داده، نیازمند پایدار بودن برق در هر زمان از روز است و اگر افراد در ساختمان مسکونی و یا اداری، تجاری خود نیازمند به استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور هستند قبل از اینکه دچار افزایش قیمت روز‌به‌روز این کالا‌ها در ایران باشند و برای اینکه زمان طولانی برای تحویل دستگاه دیزل ژنراتور خود سپری نکنند از الان باید به فکر باشند

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی شرکت paivardiesel.com و paivardiesel.irمراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایور دیزل آسیا

پایور دیزل آسیا با بیش از ۳۰ سال تجربه به عنوان نماینده دیزل های Perkins انگلستان در امر تولید ژنراتور برق در همه توان ها از رنج 9KVA تا ۲۵۰۰KVA در حال فعالیت می باشد. همچنین از دیگر محصولات این شرکت میتوان به برند های معتبری چون Cummins, STAMFORD , Meccalte , Volvo اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید