اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283612511487

از خدمات نوین اوکسین‌وب رونمایی شد

اوکسین‌وب، درگاه ورود به دنیای کسب‌وکار آنلاین

کد: 139801283612511487

http://bit.ly/2IFvaup

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اوکسین‌وب با طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن اختصاصی بر پایه فناور‌ی‌های نوین، به تمامی کسب‌وکارها اعم از خانگی،‌ نوپا و سازمان‌های بزرگ امکان می‌دهد خدمات و محصولات خود را سراسر ایران و جهان بفروشند و کسب درآمد کنند. خدمات این شرکت، بخشی از سامانه یکپارچه تجارت مجازی اوکسین است.

اوکسین‌وب: درگاه ورود به دنیای کسب‌وکار آنلاین
تولید وب‌سایت و اپلیکیشن اوکسین‌وب (Oxin Web)، بخشی از سامانه یکپارچه گروه تجارت مجازی اوکسین است.

اوکسین‌وب با ایجاد وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اختصاصی قدرتمند، به شرکای تجاری خود امکان می‌دهد خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل عرضه و درآمد کسب کنند؛ از کسب‌وکارهای خانگی تا شرکت‌ها سازمان‌ها ...

یکی از عناصر پیشرفت در هر کسب‌و‌کاری، همگام بودن با فناوری و علم روز دنیاست. در عصر حاضر، مهم‌ترین عامل موفقیت مجموعه‌های مختلف، حضور در دنیای اینترنت و ارتباطات است. داشتن یک وب‌سایت برای تمام کسب‌وکارها اعم از خانگی،‌ نوپا و شرکت‌های بزرگ امری حیاتی است. بیل‌گیتس در کتاب ساخت جهان مدرن به کسب‌وکارهای سنتی هشدار می‌دهد که اگر تابه‌حال آنلاین نشده‌اید، احتمال اینکه مورد تاخت‌وتاز کسب‌وکارهای نوپا قرار بگیرید زیاد است. سایت، یکی از ابزارهای برندینگ است و داشتن آن تاثیر شگرفی برای هر کسب‌وکاری دارد. این روزها با رواج گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، اپلیکیشن موبایل به‌عنوان مکمل وب‌سایت نیز به همان اندازه اهمیت پیدا کرده است. با یک اپلیکیشن فرد همیشه در جیب مخاطب‌ است و به او دسترسی دارد.

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن اوکسین‌وب (Oxin Web)، آمده است تا به این نیازها پاسخ بدهد. طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت با فناوری‌های روز دنیا و نیز ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS به صورت اختصاصی در کم‌ترین زمان و بالاترین کیفیت، خدمتی است که اوکسین‌وب به کسب‌وکارها عرضه می‌کند. اوکسین‌وب با در اختیار داشتن تیم‌های خلاق و ایده‌پرداز به کسب‌وکارها کمک می کند تا سریع‌تر وارد بازار کار آنلاین شوند.

ظاهر و طراحی (UI) هر وب‌سایت، جلوه‌ای از هویت و شخصیت آن است. از همه مهم‌تر، اولین مواجهه کاربر با وب‌سایت، نوع طراحی آن است. اگر فرد UI (رابط کاربری) استانداردی نداشته باشد، از هر لحاظ باعث کم‌تر دیده شدن سایتش می‌شود. در گام بعد، UX (تجربه کاربری) اهمیت خود را نشان می‌دهد. گروه طراحی UI‌/‌UX اوکسین‌وب با بهره‌مندی از دانش به‌روز و تجربه فراوان در برپایی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد در حوزه‌های موضوعی گوناگون، می‌کوشد تا خدماتی برتر و متمایز به شرکای تجاری خود عرضه کند.

باید توجه داشت که رفتار مصرف‌کننده تغییر پیدا کرده، به‌طوری‌که خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را لذت‌بخش‌تر کرده است. مصرف‌کننده می‌تواند آنلاین محصول مورد نظر خود را ببیند، مقایسه کند و خرید کند. دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای خرید از فروشگاه مورد نظر نیست. کافی‌ است با چند کلیک خرید کند و چند روز بعد درب منزل یا محل کار تحویل بگیرد.

اگر فرد به خدمات یا کالایی خاص دسترسی دارد، با کمترین هزینه می‌تواند کسب‌وکارش را آنلاین کند. کسب‌وکارها با فروش آنلاین خدمات و محصولات خود می‌توانند وسعت بیشتری از حجم بازار را بگیرند. از مزیت‌های کسب‌وکارهای آنلاین فروش بدون محدودیت زمانی و مکانی است. در حقیقت فرقی نمی‌کند مشتری در کجای ایران زندگی می‌کند یا حتی در چه ساعتی به خدمات نیاز دارد، مهم این است که فرد آنلاین شود و محدودیت‌های کسب‌وکار خود را از بین ببرد. پس اگر شخصی به‌دنبال یک فروشگاه آنلاین شکیل (مجموعه‌ای به‌هم‌پیوسته از سایت و اَپ) می‌گردد، با اوکسین‌وب تماس بگیرد.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن اوکسین‌وب با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند، به شرکای تجاری خود امکان می‌دهد خدمات و محصولات خود را در سراسر ایران و جهان بفروشند و درآمد کسب کنند. هدف اصلی اوکسین‌وب در این راه، حمایت از کسب‌وکارهای شخصی و خانگی، استارتاپ‌ها، شرکت‌های کوچک و سازمان‌ها است. امتیاز مهم فروشگاه‌ساز اوکسین‌وب، سازگاری کامل با «پنل یکپارچه اوکسین» است که با یک‌بار ورود به آن افراد خواهند توانست علاوه بر مدیریت سایت، اَپ و فروشگاه اینترنتی‌ خود را از دیگر ملزومات تجارت الکترونیک (تولید و مدیریت محتوا، بازاریابی و تبلیغات آنلاین، درگاه پرداخت اینترنتی و سامانه مدیریت جابه‌جایی مرسولات) بهره‌مند شوند.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو، از دیگر خدمات اوکسین‌وب است. امروزه تقریباً همه کسانی که به اینترنت دسترسی دارند، برای کسب اطلاعات، یافتن محصولات و خدمات موردنظر خود در هر زمینه و نیز مقایسه و انتخاب آن‌ها، حتماً جست‌وجویی در Google یا سایر جست‌وجوگرها می‌کنند. بودن نام افراد در صفحه اول گوگل، باعث می‌شود تا فروش و درآمدشان چند برابر شود. سئو (SEO) به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های دیجیتال‌مارکتینگ و ارزان‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. شاید به‌نظر برسد که سئو هزینه اولیه بالایی دارد؛ اما اگر بلندمدت نگاه شود، با توجه به ماندگاری اثر آن، روش به‌صرفه و ارزانی است. شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن اوکسین‌وب، با تیم متخصص سئو، آماده مشاوره و خدمات‌دهی سئو به کسب‌وکارها است.

برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن اوکسین وب، علاقه‌مندان می‌توانند از وب‌سایت این مجموعه به نشانی www.oxinweb.net بازدید کنند، همچنین برای مشاوره تلفنی با کارشناسان، می‌توانند با شماره 26742543 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]