اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283612911455

آذین سرویس، مرکزی برای ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی به صورت آنلاین

کد: 139801283612911455

http://bit.ly/2IVBQEW

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگی آذین سرویس با داشتن بیش از 11 سال سابقه کار و دارا بودن بیش از 150 تعمیرکار لوازم خانگی در سراسر تهران به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و با تخفیف ویژه تا پایان اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمات با کیفیت است.

با سایت آذین سرویس تعمیرات لوازم خانگی خود را آنلاین ثبت کنید
نمایندگی آذین سرویس در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در سراسر تهران فعالیت می کند.

نمایندگی آذین سرویس با داشتن بیش از 150 تعمیرکار لوازم خانگی در استان تهران به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد و تا پایان اردیبهشت ماه 30 درصد تخفیف برای مشتریان خود در نظر دارد

نمایندگی آذین سرویس با بیش از 11 سال تجربه تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی توانسته است در استان تهران با تاسیس بیش از 20 شعبه و دفاتر مرکزی به صورت شبانه‌روزی و با داشتن مجوزهای فعالیت از مراکز انتظامی و سازمان فنی‌وحرفه‌ای در خدمت شهروندان باشد.

این مرکز به صورت شبانه‌روزی خدمات ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی را  به صورت یکپارچه دریافت می‌کند به طوری که تنها 30 دقیقه پس از ثبت درخواست در سایت یک تعمیرکار لوازم خانگی در محل حضور به عمل می‌آورد و اقدام به عیب‌یابی و در نهایت تعمیرات می‌کند.

آذین سرویس توانسته است در سال‌های 95 و 97 رتبه یک در بین دیگر مراکز خدماتی را کسب کند و با داشتن قیمت‌های مناسب و همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای که به صورت ماهانه برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد حسن نیت خود را برای خدمات بسیار با کیفیت به مشتریان و شهروندان در تهران ثابت کند.

آذین سرویس در زمینه تعمیر لوازم خانگی تا 30 درصد تخفیف در نظر می‌گیرد. نکته قابل توجه این است که در ماه‌های مختلف سال تخفیف‌ها متنوع است و در حال حاضر و تا پایان اردیبهشت ماه، برای تعمیرات 30 درصد تخفیف و همچنین گارانتی 90 روزه پس از تعمیر از این مرکز در نظر گرفته شده است.

این مرکز با داشتن حدود 150 تعمیرکار در بخش تعمیر لوازم خانگی خود توانسته است به صورت گسترده در استان تهران فعالیت کند و جالب است بدانید که کلیه تعمیرکاران موجود در این نمایندگی دارای حداقل 5 سال سابقه کار است که این نشان از تجربه بسیار بالای تعمیرکاران برای رفع عیب لوازم خانگی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذین سرویس

نمایندگی آذین سرویس با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به صورت تمام وقت با بیش از 100 تعمیرکار در سراسر تهران در خدمت شما می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]