اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283613811474

برنج نیم دانه، همان برنج سالم سفید است

کد: 139801283613811474

http://bit.ly/2IWWHrl

، جویبار , (اخبار رسمی): برنج نیم دانه همان برنج سالم سفید است که در فرایند فراوری شکسته می‌شود و کاملا همان خواص و مزه برنج سالم را دارد با این تفاوت و مزیت که می‌توان آن را با هزینه کمتری نسبت به برنج سالم دریافت کرد.

فروش عمده برنج نیم دانه اعلا به قیمت روز
برنج نیم دانه اعلا

برنج نیمدانه از پرفروش‌ترین برنج های ایرانی است

برنج از غذاهای اصلی ایرانیان است و به راحتی می‌توان گفت یکی از وعده‌های غذایی اصلی هر ایرانی، برنج است. مواد و ترکیبات موجود در برنج سهم بزرگی در حفظ سلامت و تندرستی بدن دارد که شامل دو گروه اصلی برنج غلات کامل و برنج سفید است. برنج غلات کامل چندان فراوری نمی‌شود مانند برنج قهوه ای درحالیکه برنج سفید فراوری می‌شود و از این رو سبوس یا پوشش خارجی آن برداشته می‌شود.

یکی از بارزترین خواص برنج این است که انرژی بدن را، به محض استفاده تامین می‌کند همچنین این متذه غدایی سرشار از ویتامین B1 است. برنج فواید زیادی برای سلامتی دارد که شامل تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامین B1  است. همچنین از دیگر فواید آن می‌توان به مراقبت‌های پوستی، مقاومت دربرابر مشکلاتی مثل فشارخون بالا، اسهال خونی و بیماری‌های قلبی اشاره کرد.

برنج نیم دانه همان برنج سالم سفید است که در فرایند فراوری شکسته  می‌شود و دقیقا همان خواص و مزه برنج سالم را دارد با این تفاوت و مزیت که می‌توان آن را با هزینه کمتری نسبت به برنج سالم دریافت کرد. این برنج در پخت غذاهایی مانند سوپ، آش، کته، شله زرد و ... استفاده می‌شود.

انواع برنج نیم دانه

برنج نیم دانه اعلا با توجه به انواع برنجی که در مناطق شمالی کشور، کشت می شود، دارای انواع مختلفی است.

• برنج نیم دانه هاشمی
• برنج نیم دانه طارم
• برنج نیم دانه فجر
• برنج نیم دانه کشت دوم
• برنج نیم دانه شیرودی 

قیمت برنج شمال اعم از برنج های سالم و کامل و همچنین برنج نیم دانه و لاشه آن، به صورت سالانه متغیر است.اغلب قیمت فروش برنج نیم دانه و همچنین انواع برنج شمال توسط سایت های خبری و همچنین سایت های فروشنده منتشر می‌شود. شرکت فروش برنج شمال فعال در حوزه فروش نیم دانه و انواع برنج شمال است.

این شرکت فعال در حوزه برنج نیم‌دانه و انواع برنج شمال است. فروش محصولات این مجموعه با حداقل فروش 120 کیلوگرم انجام می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت فروش برنج شمال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فروش برنج شمال

شرکت ما در زمینه فروش برنج درجه یک شمال فعالیت می کند. تمامی محصولات عرضه شده توسط این سایت به صورت مستقیم از کشاورز است. برای اطلاع از محصولات این مجموعه، می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید. محصولات این مجموعه از مازندران ارسال می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی