اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801293614510642

آشنایی با انواع سیستم‌های حفاظتی گاوصندوق

کد: 139801293614510642

http://bit.ly/2IUUBIR

، تهران , (اخبار رسمی): در محیط‌های مختلف امنیتی از گاوصندوق‌های مختلفی جهت حفظ و نگهداری لوازم ارزشمند و امنیتی استفاده می‌شود.

سیستم حفاظتی گاوصندوق
گاوصندوق نسوز گنجبان

کاربری گاوصندوق بسیار گسترده بوده و در اماکن مختلفی لازم است تا برای حفافظت از اموال، اسناد و مدارک و لوازم با ارزش از گاوصندوق استفاده شود.

شاید بتوان گفت اکثر افراد گاوصندوق‌های خانگی را در منزل خود و یا دیگران مشاهده کرده‌اند اما علاوه بر گاوصندوق‌های خانگی، انواع مختلفی از گاوصندوق وجود دارد مثل صندوق اسلحه، گاوصندوق بانکی، گاوصندوق هتلی، گاوصندوق طلا و جواهر و گاوصندوق اداری.

هر کدام از این صندوق‌ها با توجه به نوع کاربری آن‌ها طراحی و تولید می‌شوند.

برای مثال گاوصندوق‌های بانکی، هتلی و اسلحه لازم است تا حتما به صورت نسوز ساخته شوند تا در صورت وقوع حوادث طبیعی مانند آتش‌سوزی توان محافظت از اقلامی که داخل آن‌ها نگهداری می‌شود را داشته باشند.

البته در اینجا لازم به ذکر است که تمام انواع گاوصندوق تا حدی نسوز هستند ولی گاوصندوق‌های ضد آتش، مقاومت بسیار بالاتری در دمای بالا و شرایط آتش سوزی نیز دارند.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با انواع گاوصندوق می‌توانند به سایت گنجبان ganjbanco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گنجبان

صندوق نسوز گنج بان سازنده انواع صندوقهای نسوز ، دربهای خزانه و کمد بایگانی(بود پانزر), با بکارگیری از فن آوری روز و بهره گیری از افراد متخصص و نیروهای فنی ماهر از سال 1364 مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی