اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980129361499620

شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro

کد: 13980129361499620

http://bit.ly/2IKXv2z

، (اخبار رسمی): هوآوی با رونمایی از Huawei P30 Pro در کنار آخرین نوآوری‌های هوآوی در فناوری تولید گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های بی‌سابقه‌ای در زمینه عکاسی را نیز در اختیار کاربران گذاشته است.

شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro
شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro
شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro
شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro
شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro
شش نوآوری برجسته هوآوی در Huawei P30 Pro

شرکت هوآوی، به‌تازگی از تازه‌ترین گوشی پرچم‌دار خود، یعنی Huawei P30 Pro، رونمایی کرده است؛ گوشی هوشمندی که در کنار آخرین نوآوری‌های هوآوی در فناوری تولید گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های بی‌سابقه‌ای در زمینه عکاسی در اختیار کاربران گذاشته است. در ادامه این مطلب می‌توان با برجسته‌ترین نوآوری‌های هوآوی در این گوشی هوشمند آشنا شد.

1- سیستم دوربین چهارگانه لایکا

گوشی هوشمند Huawei P30 Proبه چیدمان دوربین چهارتایی لایکا بهره می‌برد که انقلابی در زمینه طراحی دوربین گوشی هوشمند به شمار می‌آید. در این مجموعه یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی وجود دارد که به حسگر HUAWEI SuperSpectrum Sensor مجهز است تا بتواند نور بیشتری جذب کند و امکان عکاسی و فیلم‌برداری در شرایط کم‌نور را فراهم آورد. دوربین دوم دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید است که امکان عکاسی در حالت افقی و عمودی را دارد. سومین دوربین هم یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با لنز SuperZoom است. این مجموعه را یک دوربین Huawei Time of Flight یا به‌طور مختصر ToF همراهی می‌کند که برای اندازه‌گیری عمق میدان طراحی شده است. گوشی Huawei P30 Pro به کمک اطلاعاتی که از طریق این دوربین به دست می‌آورد، می‌تواند عکس‌هایی بگیرد که پس‌زمینه‌شان محو است و سوژه اصلی عکس در فوکوس کامل قرار دارد.

همچنین برای این گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بی‌نظیر ثبت کند.

2- سوپرزوم (SuperZoom)

مهندسان هوآوی توانسته‌اند راهی برای قرار دادن یک لنز زوم بزرگ در داخل بدنه‌ باریک Huawei P30 Proپیدا کنند. این لنز SuperZoomامکان زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم ترکیبی ۱۰ برابری را فراهم می‌کند. گوشی Huawei P30 Pro می‌تواند با استفاده از این لنز بهزوم دیجیتال ۵۰ برابری برسد و دورترین سوژه‌ها را نزدیک کند.

3- دید دوگانه در حالت فیلم‌برداری

گاهی فیلم‌برداری با یک زاویه دید نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد و ممکن است باعث شود برخی جزئیات از دست برود. اما با گوشی Huawei P30 Pro این مشکل حل شده است. به لطف فناوری دید دوگانه در حالت فیلم‌برداری هوآوی یا HUAWEI Dual-View Video، که نمایشگر را به دو قسمت تقسیم می‌کند و در هر قسمت یک زاویه دید مجزا را به نمایش می‌گذارد، این امکان پدید می‌آید که کاربر بتواند هم‌زمان هم با زاویه واید و هم از نمای کلوزاپ فیلم بگیرد. این فناوری از یک طرف باعث می‌شود کاربر در هنگام فیلم‌برداری زاویه دید بهتری داشته باشد و از طرف دیگر بتواند به‌شکل خلاقانه‌تری فیلم‌برداری کند. برای مثال، این قابلیت می‌تواند در هنگام تماشای بازی فوتبال مفید باشد؛ کاربر می‌تواند از کل زمین بازی با نمای باز فیلم بگیرد و بازیکن مورد علاقه‌اش را با نمای نزدیک زیر نظر داشته باشد.

4- سخت‌افزار قدرتمند و عملکرد درخشان

گوشی هوشمند Huawei P30 Pro از تراشه Kirin 980 استفاده می‌کند که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه هوآوی به شمار می‌آید. تراشه Kirin 980 که یکی از نخستین تراشه‌های ۷ نانومتری جهان است، توانسته است با تکیه بر معماری انقلابی خود، ۶.۹ میلیارد ترانزیستور را در خود جا بدهد. این تراشه دو واحد پردازش عصبی (Dual-NPU) دارد که مختص عملیات مربوط به پردازش‌های هوش مصنوعی است. تراشه Kirin 980 که از معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد، در مقایسه با تراشه‌های ۱۰ نانومتری، ۲۰ درصد عملکرد بهتر و ۴۰ درصد مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

تراشه Kirin 980 می‌تواند در جاهایی که به پردازش هوش مصنوعی نیاز است، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. فناوری‌های تشخیص چهره، تشخیص اشیا، بخش‌بندی عکس و ترجمه هوشمند همگی به هوش مصنوعی تکیه دارند و Kirin 980 با تکیه بر واحدهای پردازش عصبی‌اش می‌تواند به‌خوبی از عهده آن‌ها بر بیاد. پس فرقی نمی‌کند که در حال حرکات موزون باشید یا در حال دویدن، در هر صورت دوربین گوشی می‌تواند با اتکا بر قابلیت‌هایKirin 980، به‌صورت هم‌زمان روی خطوط بدن‌تان فوکوس کند.

گوشی هوشمند Huawei P30 Pro از یک حسگر اثر انگشت جدید In-Screen Fingerprint هم بهره می‌برد. یک لنز اولترا واید 3p با گشودگی دیافراگم بالا نیز برای Microlens در نظر گرفته شده تا قابلیت تشخیص اثر انگشت بهبود یابد. این حسگر جدید با پشتیبانی از قابلیت auto ring-tuning focus توانسته است دقت فوکوس خودکار را ۳۵ درصد افزایش دهد. هنگامی هم که بخواهید قفل گوشی را باز کنید، Huawei P30 Pro از جدیدترین الگوریتم‌ها برای تطابق چندگانه بهره می‌گیرد تا بتواند زمان باز شدن قفل گوشی را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

از آن‌جا که کاربران گوشی‌های هوشمند، گوشی‌ خود را در تمام ساعت‌های روز لازم دارند، هوآوی تمام توان خود را به کار گرفته تا باتری این گوشی را برای استفاده‌ی طولانی‌مدت توسعه بدهد. باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد و با تکیه بر فناوری 40W Huawei SuperCharge، طی ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ شود. این گوشی با فناوری‌های 15W Wireless Charging و Wireless Reverse Charge هم سازگار است. فناوری Wireless Reverse Charge به کاربران اجازه می‌دهد که دستگاه‌های سازگار با این فناوری (مانند بعضی از ایرفون‌ها و گجت‌های پوشیدنی) را روی Huwei P30 Pro بگذارند تا این دستگاه‌ها شارژ شوند.

5- عکاسی در شب

محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، عکاسی در شب را به موضوعی چالش‌برانگیز برای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. این محدودیت‌ها باعث می‌شوند عکس‌هایی که در شب و شرایط کم‌نور گرفته می‌شوند، تاریک و محو و بی‌کیفیت باشند. اما به لطف حالت Night Mode در گوشی هوشمند Huawei P30 Pro، عکاسی در شب دیگر آن‌قدرها هم چالش‌برانگیز نیست. Night Mode می‌تواند با استفاده از فناوری‌هایAI Image Stablization و Optical Image Stablization، تصویر را در هنگام عکاسی تثبیت کند تا عکس نهایی واضح و باکیفیت باشد. گوشی Huawei P30 Pro از قابلیت‌های حسگر SuperSpectrum هم بهره می‌برد تا امکان جذب نور بیشتری وجود داشته باشد و حداکثر ایزو به ۴۰۹۶۰۰ برسد.

این‌ها فقط تعدادی از نوآوری‌هایی هستند که هوآوی در گوشی Huawei P30 Pro به کار گرفته است. گوشی Huawei P30 Proدر رنگ‌های Breathing Crystal، Amber Sunrise، Black و Aurora عرضه شده است.

6- بهینه‌سازی هرچه بیشتر برای اسنپ‌چت

هوآوی دوربین و قابلیت‌های عکاسی در سری گوشی‌های هوشمند Huawei P30 خود را برای اسنپ‌چت بهینه‌سازی کرده و تازه‌ترین نوآوری‌های خود در این زمینه را برای کاربران اسنپ‌چت در نظر گرفته است. به این ترتیب کاربران اسنپ‌چت می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی‌های سری Huawei P30 از فعالیت در اسنپ‌چت و شبکه‌های اجتماعی دیگر، تجربه لذت‌بخش‌تری داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]