اطلاعات تماس
  • 091896*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801303615411577

پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار

کد: 139801303615411577

http://bit.ly/2GyIjEl

، اراک , (اخبار رسمی): پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار پر از سوال و نقاط ابهام است و افرادی که می‌خواهند در هر سطح و مسیری وارد این حرفه شوند باید به اکثر این سوالات خود پاسخ مناسبی پیدا کنند. در این مقاله به مهم‌ترین دغدغه‌هایی که افراد در پرورش و تکثیر زالو با آن روبرو خواهند شد، پرداخته شده است.

پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار
پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار

اولین قدم برای فکر کردن به هر شغلی بعد از علاقه‌مندی به آن شغل، این است که از سودآوری آن اطمینان حاصل شود شخص بداند که می‌تواند از انجام آن کار درآمدی مناسب برای خود داشته باشد؟

اولین قدم برای فکر کردن به هر شغلی بعد از علاقه‌مندی به آن شغل، این است که از سودآوری آن اطمینان حاصل شود شخص بداند که می‌تواند از انجام آن کار درآمدی مناسب برای خود داشته باشد؟

چرا که اگر نتوان محصول خود را به فروش رساند نمی‌توان در آن شغل دوام داشت. افراد زیادی با شنیدن این که پرورش زالو سودآور است به سمت آن آمده‌اند. در ادامه در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه شده است.

سود پرورش زالو چقدر است؟

قطعا تمام افرادی که به دنبال پرورش زالو هستند باید به سوالات زیر بتوانند پاسخ مناسب بدهند.

صفر تا صد پرورش زالو چقدر سود دارد؟

آیا پرورش زالو به صرفه است؟

آیا پرورش زالو پرسود است؟

آیا پرورش زالو توجیه اقتصادی دارد؟

آیا پرورش زالو درآمد دارد؟

آیا پرورش زالو سود دارد؟

آیا پرورش زالو سودآور است؟

برای پرورش زالو از کجا باید شروع کرد؟

پرورش زالو چقدر سود دارد؟

پرورش زالو چقدر هزینه دارد؟

پرورش زالو خوب است؟

چقدر سرمایه برای پرورش زالو نیاز است؟

چگونه با پرورش زالو می‌توان پولدار شد؟

سود پرورش زالو چقدر است؟

سوالاتی که در بالا به آنها اشاره شد تنها بخش کوچکی از صدها نوع سوال در زمینه درآمدزایی و سودآوری و یا اطمینان از ورود به شغل پرورش و یا تکثیر زالو است که توسط افراد در اینترنت جستجو می‌شوند و کاربران به دنبال پاسخی مناسب برای آن هستند.

این حرفه مانند سایر حرفه‌های دیگر دارای سودآوری مناسبی است اما به شرط اینکه تمامی موارد و نکات لازمه به درستی رعایت شود.

موارد زیر موفقیت قطعی را در پرورش و تکثیر زالو ضمانت می‌کند:

• دارا بودن صبر و حوصله در کار و همچنین توکل به خدا
• دریافت آموزشی تخصصی، صحیح و به روز
• دارا بودن مکان و تجهیزات مناسب
• رعایت کردن آموزش‌های دریافت شده
• مدیریت صحیح و مناسب
• دریافت مشاوره و یا مشورت با سایران
• شروع با حجم کم

سود پرورش زالو

رعایت آموزش‌های دیده شده در زمینه پرورش و تکثیر زالو برای افراد تازه کار می‌تواند کمک بزرگی به افراد در میزان بازدهی پرورش زالو داشته باشد. به طور خلاصه در زمینه پرورش زالو باید گفت که یک فرد پرورش دهنده در فصل بهار که به عنوان بهترین زمان برای شروع به کار است باید اول لارو زالو را با قیمتی حدود ۷۰۰ تومان خریداری کرده ( قیمت سال ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۸ شمسی) و بعد از گذراندن یک دوره ۶ الی ۹ ماهه نسبت به فروش این زالوها در سایزهای آرایشی و یا طبی در قیمت ۳۵۰۰ الی ۵ هزار تومان اقدام کند. (در فصل زمستان)

مشخص است که یک سود تقریبی ۳ الی ۵ برابری ( ۳۰۰ الی ۵۰۰ درصد ) به طور ناخالص عاید پرورش دهنده خواهد شد البته ناگفته نماند که بایئ هزینه‌های انرژی و کارگری را نیز از این سود ناخالص کم کرد تا به درآمدزایی شفاف‌تری در این زمینه رسید.

در زمینه تکثیر زالو فرد تکثیر کننده باید زالوهای مولد را در فصل بهار با قیمت تقریبی ۵۰۰۰ تومان خریداری کرده تا بعد از گذراندن یک دوره ۱۲ الی ۱۶ ماهه به سودآوری مناسب برسد.

ر زمینه تکثیر و میزان سودآوری و درآمد زایی آن باید گفت که یک زالوی مولد بین یک الی چهار پیله در هر دوره می‌گذارد که با نام کوکون شناخته می‌شود و در داخل هر پیله بین ۵ الی ۲۰ لارو زالو یا همان بچه زالو وجود دارد ولی به طور میانگین هر زالوی مولد سالم و جوان می‌تواند تقریبا دو پیله که داخل هر کدام ۱۵ عدد بچه زالو است بگذارد و میتوان چنین استنباط کرد که هر زالوی مولد بین ۱۰ الی ۴۰ عدد در هر دوره زایشT بچه زایی خواهد کرد که در یک دوره ۱۲ تا ۱۶ ماهه میتوان دو بار از زالوی مولد پیله گرفت.

مشخص است که مسیر تکثیر زالو سودآوری بسیار بیشتر و درآمدزایی بالاتری دارد اما به افرادی که به تازگی وارد این حرفه می‌شوند توصیه می‌شود که دوره اول را با تکثیر زالو شروع کنند.

نتیجه ای که می توان گرفت این است که در دوره اول بهتر است با پرورش زالو و با حجم کم کار را آغاز کرد تا تجربه لازم به دست آید و سپس در دوره‌های بعد چنانچه در زمینه تکثیر زالو نیز اقدام کرد. پرورش زالو دارای سودآوری کمتر و همچنین ریسک پایین‌تری است ولی تکثیر زالو دارای درآمد بیشتر و ریسک بالاتر است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران زالو دات کام

ایران زالو با مدیریت مهندس هاشمی در زمینه پرورش و تکثیر زالو از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر به غیر از آموزش این حرفه در قالب پکیج آموزشی پرورش و تکثیر زالو ، به ارائه محصولاتی مانند روغن زالو ، صابون زالو و ... مشغول می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت آموزشهای تخصصی و یا تخفیفهای شگفت انگیز می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
  • 091896*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار