اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980131361699799

سیم سیلیکونی و سیم نسوز چیست و دارای چه قابلیت‌هایی است

کد: 13980131361699799

http://bit.ly/2INhXzQ

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): سیم‌های نسوز، سیم‌های مقاوم در برابر حرارت هستند. معمولاً جنس این سیم و کابل‌های نسوز از سیلیکون است. این سیم و کابل‌های نسوز سیلیکونی را می‌توان در دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد برای مدت زمان طولانی و در دمای حدود ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد برای مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار داد.

سیم سیلیکونی و سیم نسوز  چیست و دارای چه قابلیت هایی میباشد.
سیم سیلیکونی و سیم نسوز چیست و دارای چه قابلیت‌هایی است

این نوع از سیم و کابل‌ها همچنین دارای ویژگی‌هایی نظیر وزن کم، ایمنی، قابل اعتماد و کارآمد بوده و آسان حمل می‌شوند همچنین به آسانی در مدار پیاده‌سازی می‌شوند

سیم های نسوز، سیم‌های مقاوم در برابر حرارت هستند.  معمولاً جنس این سیم  و کابل‌های نسوز از سیلیکون است.

این سیم  و کابل‌های نسوز سیلیکونی را می‌توان در دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد برای مدت زمان طولانی و در دمای حدود ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد برای مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار داد.

این نوع از سیم  و کابل‌ها که در دماهای بالا مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند در شرایط آتش‌سوزی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و معمولاً انعطاف‌پذیری بالایی دارد و از دوام بالایی برخوردارند.

این نوع از سیم و کابل در برابر بسیاری از مواد شیمیایی، اسیدها  روغن، هوا و اشعه ماوراء بنفش و شرایط نامساعد آب و هوایی و گرماری بالا سازگار هستند.

از ویژگی‌های دیگر سیم و کابل‌های نسوز این است که در برابر حرارت، آتش و همچنین شوک الکتریکی به شدت مقاوم هستند. این ویژگی‌ها موجب شده است که این محصولات گزینه مناسبی برای سیم کشی‌های به کار رفته در دمای بالا و غیرمتعارف باشند.

سیم نسوز و کابل نسوز در انواع مختلفی اعم از کابل‌های ابزار دقیق، کابل‌های کنترل، کابل‌های قدرت، کابل‌های اعلام حریق، کابل‌های فشار قوی، سیم و کابل جرقه زن، سیم نسوز دو روکش بافت و غیره تولید شده و کاربران این نوع از سیم و کابل‌ها را برای سیم کشی‌های حیاتی انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است که سیم نسوز سیلیکونی و کابل نسوز سیلیکونی با توجه به ویژگی‌های ذکر شده و متناسب بودن با دماهای مختلف و مقاومت در شرایط آب و هوایی متفاوت در بسیاری از صنایع استفاده گسترده‌ای دارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سیلیکون کابل یاقوت، تولید کننده سیم‌های نسوز در ایران مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیلیکون کابل یاقوت

شرکت سیم نسوز تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی و مقاوم در برابر حرارت و آتش تا دمای 1300درجه سانتی گراد ،کابل های اعلام حریق ، سیم نسوز ، سیم نسوز دو روکش،کابل سیلیکونی ، سیم سیلیکونی... اطلاع از آخرین محصولات تولیدی و قیمت ها:simnasoz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی