اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801313617211555

راه حلی برای مدیریت حسابداری فروشگاهی تحت وب اما پایدار

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب «های سافت»

کد: 139801313617211555

http://bit.ly/2GwOV6f

، (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب «های سافت» با نیازسنجی بازار و در پاسخ به رفع چالش‌های فروش و حسابداری فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین ایجاد شده است. این نرم افزار امکان کنترل آسان و سریع فروش روزانه، جریان وجوه نقد، موجودی کالا و وضعیت انبار را برای فروشگاه‌ها فراهم می‌کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب «های سافت»
نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب «های سافت»
نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب «های سافت»
نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب «های سافت»

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، فعالیت کسب‌وکارها دستخوش تغییرات بزرگی شده است. در گذشته فروش به صورت حضوری انجام می‌شد و به طبع آن ثبت فروش و موجودی و وضعیت انبار نیز همگی به صورت دستی صورت می‌گرفت. این مساله با توجه به حجم فروش که صرفا شامل فروش حضوری بود در آن دوره چندان مشکل‌ساز نبود.

با ظهور اینترنت، فروش سنتی رفته رفته کم‌رنگ شده و امروز بخش اعظمی از فروش کسب‌وکارها در فضای آنلاین و از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌شود.

اکنون با توجه به این که بخش عمده فروش فروشگاه‌ها در فضای آنلاین انجام می‌شود، ثبت فروش آن نیز باید در بستری آنلاین انجام شود و چه بهتر این که از نرم افزاری استفاده شود که یکپارچه باشد و در آن بتوان هم فروش آنلاین و هم فروش حضوری را ثبت کرد.

یک نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب خوب می‌تواند پاسخگوی نیاز مدیران برای مدیریت بهتر فروشگاه‌ها چه فروشگاه‌های آنلاین و چه فروشگاه‌های حضوری باشد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب «های سافت» با امکان یکپارچه‌سازی حسابداری فروشگاه‌ها و با در نظر گرفتن پیچیدگی‌ها و پیش‌بینی نیازهای آتی فروشگاه‌ها ایجاد شده است. این نرم افزار در پاسخ به چالش‌هایی از جمله تامین امنیت داده‌ها در مقابله با خطرهای احتمالی و همچنین مدیریت فروش، بررسی جریان وجوه نقد، موجودی کالا و وضعیت انبار در هر زمان و مکان بدون داشتن محدودیت مکانی ایجاد شده است.

مزیت‌های صندوق فروشگاه تحت وب «های سافت»:

1- سرعت بالا در ارائه فاکتور

2- امکان گزارش‌گیری مدیریتی برای اتخاذ تصمیمات اساسی

3- امکان کنترل موجودی و هزینه‌ها به صورت لحظه‌ای و آنلاین

4- امکان دریافت گزارش‌های مالیاتی و سود زیان لحظه‌ای

5- امکان اتصال به بارکد خوان، کارتخوان و دستگاه‌های POS

6- استفاده از به روزترین روش‌های حفظ و امنیت اطلاعات

7- مشاهده فروش لحظه‌ای فروشگاه در هر زمانی بر روی تلفن همراه

8- امکان فروش آنلاین محصولات فروشگاه

از دیگر نکات بارز نرم افزار صندوق فروشگاهی «های سافت» این است که تمامی نیازهای فروشگاه‌ها را با در نظر گرفتن اندازه آنها و نیازهای نرم افزاری‌شان در فضایی ابری فراهم کرده است.

این نرم افزار تحت وب با کلیه مرورگرها و تمامی سخت افزارها از جمله صندوق فروشگاهی رایانه‌ای، لپ تاپی و حتی تبلتی سازگار بوده و قابلیت استفاده آفلاین را برای مدیریت کسب وکارها نیز دارد.

«های سافت» خدمات خود را محدود به ارائه نرم افزار نکرده است و با سیستم پشتیبانی رایگان آماده پاسخگویی به نیازهای کاربران نرم افزار را در هر زمان دارد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار حسابداری فروشگاهی «های سافت» می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس highsoft.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]