اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801313617311318

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ بازارسرمایه و بورس اوراق بهادار:

همایش «برنامه ریزی مالی شخصی» 11 اردیبهشت برگزار می‌شود

کد: 139801313617311318

http://bit.ly/2IKKaY5

، قزوین , (اخبار رسمی): همایش «برنامه ریزی مالی شخصی» با هدف «شناخت و اندازه گیری برنامه ریزی مالی شخصی و ورود موفق به بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار»، یازده اردیبهشت 98 در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین در قزوین برگزار می‌شود.

همایش «برنامه ریزی مالی شخصی» یازده اردیبهشت نود و هشت برگزار می‌شود
همایش «برنامه ریزی مالی شخصی» 11 اردیبهشت برگزار می‌شود

همایش «برنامه ریزی مالی شخصی» یازده اردیبهشت نود و هشت در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش دبیرخانه همایش برنامه ریزی مالی شخصی، این همایش که توسط قزویناپ، اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی بازارسرمایه و بورس اوراق بهادار با هدف شناخت و اندازه گیری برنامه ریزی مالی شخصی و ورود موفق به بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار خواهد بود.

محمد حسین خوانساری، دبیر این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «با توجه به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید بر آن شدیم تا با برگزاری سمینار و کارگاه برنامه‌ریزی مالی شخصی و آشنایی با بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار، نقش افراد را در تولید و رونق اقتصاد کشور معرفی کرده و امکان حضور در بازار سرمایه را با آموزش حرفه‌ای مهیا سازیم.»

همایش برنامه‌ریزی مالی شخصی که برای اولین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا شرکت‌کنندگان را در راستای این رسالت با بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار بیشتر آشنا کند.

موضوعات محوری همایش:

دبیر این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

1.هدف‌گذاری

2.بررسی درآمد

3.دسته‌بندی هزینه‌ها

4.پس انداز 

در این همایش به آنالیز بازدهی بازار بورس اوراق بهادار از سال 1369 تاکنون، آشنایی با بازار بورس کالا، بورس کشاورزی، فرابورس ایران، بورس انرژی و نفتمقایسه با بازارهای جایگزین همانند طلا  ارز ، سکه و مسکن به همراه توضیح کامل کارگاه بازار سرمایه و بورس پرداخته می‌شود.

مدرس اصلی همایش سید یاسر مهدی مهرآور، کارشناس ارشد مالی از دانشگاه تهران و مدرس مورد تائید کمیته راهبردی آموزش بازار سرمایه است.

برنامه‌های جانبی:

  • معرفی پتانسیل‌های قزویناپ به عنوان اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین 
  • ارائه برنامه‌های آموزشی قزویناپ و روش‌های دسترسی به دوره‌های آموزشی قزویناپ 

همایش برنامه ریزی مالی شخصی، در روز 11 اردیبهشت 98 در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین در قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت evand.com/events/mail مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۵۷۸۰۶۹ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قزویناپ

قزویناپ ( اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]