اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712183547511318

افتتاح قزویناپ؛ اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین

کد: 139712183547511318

https://goo.gl/GAu3eJ

، قزوین , (اخبار رسمی): اولین  باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان در شهر قزوین در تاریخ 5 اسفند ماه سال جاری با حضوردکتر صفری، شهردار قزوین افتتاح شد.

افتتاح اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین تحت عنوان قزویناپ
قزویناپ ، اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین

قزویناپ، اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی در قزوین افتتاح شد

قزویناپ، اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین، در تاریخ پنجم اسفند ماه 97 در مراسمی با حضور دکتر امید، ریاست دانشگاه جامع کشور در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین افتتاح شد.

محمد حسین خوانساری، هم بنیانگذار قزویناپ ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده در خصوص کسب و کارهای نوپا و استارتاپی در قزوین اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که با پرداختن به حلقه مفقوده کارآفرینی که آموزش و مشاوره مهمترین آنها هستند به حمایت از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپای قزوینی بپردازیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

 خوانساری گام بعدی را رونمایی از تقویم آموزشی 1398 اعلام و تشریح کرد: با برگزاری برنامه‌های این تقویم قطعا گام بزرگی در راستای امر تسهیل‌گری دانشگاه در اکوسیستم کارآفرینی استان قزوین بر خواهیم داشت. 

مدیرعامل شرکت باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت آموزش‌های کوتاه مدت استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کارآفرینی داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.qazvinup.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قزویناپ

قزویناپ ( اولین باشگاه استارتاپ و کارآفرینی استان قزوین )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ