کد: 139802023622311600

هشتمین دوره «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار شد

کد: 139802023622311600

http://bit.ly/2GBmljZ

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال (DMway) با حضور فعالان بازاریابی دیجیتال ۲۹ فروردین ماه 98 در دانشگاه خاتم برگزار شد. در این رویداد سه تن از فعالان این حوزه به بررسی و تحلیل برند «ابرآروان» به عنوان یک نمونه مطالعاتی در حوزه بازاریابی پرداختند.

هشتمین دوره «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار شد
هشتمین دوره «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار شد
هشتمین دوره «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار شد
هشتمین دوره «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار شد

دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال یا همان dmway برای هشتمین بار در 29 فروردین سال 98 با حضور جمعی از فعالان بازاریابی دیجیتال برگزار شد.

این رویداد که هر ماه برگزار می‌شود، با بررسی سایت‌ها و نمونه‌های ایرانی این حوزه، به معرفی این کسب و کارها و برزسی و تحلیل توانمندی‌ها و نقاط ضعف آن‌ها در حوزه‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد.

از جمله اهداف دیگر این رویداد بازاریابی، ایجاد بستری برای شبکه‌سازی در این فضا است.

 دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال (dmway) به همت جمعی از فعالان دیجیتال مارکتینگ برگزار می‌شود. این رویداد در سال گذشته و با هدف بهره برداری از پتانسیل حرفه‌ای جمعی از متخصصین و علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ در زمینه هم افزایی علمی و تجربی به صورت خصوصی برگزار می‌شد اما با توجه به بازخورد خوبی که از این دورهمی حاصل شده بود، دوره‌های اخیر آن به صورت عمومی برگزار می‌شود.

در هشتمین دورهمی «در مسیر بازاریابی دیجیتال» به رسم همیشگی این دورهمی که همان بررسی و تحلیل وب‌سایت یک برند ایرانی است، کسب و کار«ابرآروان»، عرضه‌کننده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران نقد و بررسی شد.

برند ابرآوران در این دورهمی توسط سه تن از فعالان این حوزه؛ کیارش آمالی‌وند، طراح تجربه کاربری و مدیرمحصول دیجی‌کالا؛ حسین وحدانی، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک بهار و مجید کثیری موسس و مدیر اخبار رسمی ارزیابی شد.

محوریت ارزیابی این فعالان، به ترتیب به تحلیل تجربه کاربری، تحلیل محتوای وب سایت و روابط عمومی این مجموعه اختصاص داده شده بود.

کیارش آمالی‌وند، در تحلیل خود از ابرآروان در خصوص تجربه کاربری این وب‌سایت به استفاده درست زبان طراحی و تستی‌مونی‌ها و سایت مپ خوب این سایت در کنار درک درست از پرسونای کاربر اشاره کرد.

حسین وحدانی، دیگر سخنران این دورهمی با اشاره به شیوه نگارش یکپارچه ابرآروان به عنوان یک نکته مثبت این برند در بحث محتوا، به بررسی محتواهای ابرآروان در سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و رپورتاژ این مجموعه پرداخت. از طرفی حسین وحدانی با انتقاد به عدم استفاده صحیح از تکنیک هوک (قلاب) در محتوای ابرآروان، آن را یکی از نقاط ضعف محتوایی این مجموعه دانست.

مجید کثیری، آخرین سخنران این رویداد در سخنرانی خود به بررسی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی ابرآروان پرداخت و ضمن اشاره به این که رپورتاژ یکی از ابزارهای روابط عمومی است از اهمیت حضور رسانه‌ای و اجرای کمپین‌های رسانه‌ای برای ابرآروان در راستای حضور موفق‌تر صحبت کرد و موفق‌ترین فعالیت ابرآروان را در فرهنگ سازمانی آن دانست.

هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال در حالی برگزار شد که در این مراسم از لوگوی جدید این رویداد نیز رونمایی شد.

از نکات بارز این دورهمی این است که  امکان مشارکت مدنی برای حاضران این رویداد در راستای مسئولیت اجتماعی نیز فراهم شده است و به این ترتیب درآمد حاصل از ثبت نام در دورهمی  به امور خیریه اختصاص داده می‌شود. درآمد حاصل از هشتمین دورهمی dmway به کودکان مناطق سیل‌زده اختصاص داده شد.

شایان ذکر است دورهمی بعدی درمسیر بازاریابی دیجیتال به زودی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

یکی از محورهای مهم دورهمی درمسیر بازاریابی دیجیتال بهره‌گیری از نظرات منتقدین در راستای بهبود کیفیت ارائه‌های دورهمی و کیفیت برگزاری است. در همین راستا عادل طالبی، مسئول برگزاری این دورهمی در پنل پرسش و پاسخ دورهمی هشتم گفت: «برگزاری این دورهمی‌ها در جهت گسترش فرهنگ نقدپذیری در بین کسب و کارهای ایرانی و به طبع آن، کمک به نقدپذیری آحاد متخصصان مشغول در فضای بازاریابی دیجیتال است. برای همین ما بعد از هر دورهمی از شرکت‌کنندگان می‌خواهیم نظرات خود را از طریق پرسشنامه، شبکه‌های اجتماعی، بلاگ پست و غیره به ما منتقل کنند تا بتوانیم همیشه در مسیر باقی بمانیم.»

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دورهمی تخصصی می‌توانند به سایت dmway.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

در مسیر بازاریابی دیجیتال

هر ماه یک بار، جایی، دورهم جمع می‌شیم و تجربیات خودمون رو با بررسی وب‌سایت‌ها و نمونه‌های ایرانی با همدیگه به اشتراک می‌ذاریم. درآمدهای دورهمی رو هم به صورت کامل به حساب یه خیریه واریز می‌کنیم. عزیزایی که نمی‌تونن در دورهمی‌ها شرکت کنن اما ثبت نام می‌کنن، ویدئوی رویداد را دریافت می‌کنن.