کد: 139803263772411600

برگزاری دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال در فرهنگسرای اندیشه

کد: 139803263772411600

http://bit.ly/2KmKHBg

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین دورهمی «درمسیر بازاریابی دیجیتال» عصر روز پنج شنبه 23 خردادماه 1398 در محل سالن آمفی تاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. در این دورهمی که در آن حدودا 400 نفر از فعالان بازاریابی دیجیتال حضور داشتند، از سند جامع بازاریابی محتوایی رونمایی شد.

برگزاری دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال در فرهنگسرای اندیشه
جلسه پرسش و پاسخ رونمایی از سند بازاریابی محتوایی

سند جامع بازاریابی محتوایی در تاریخ 23 خرداد 1398 با حضور جمعی از اساتید و فعالان حوزه‌ی بازاریابی محتوایی و همچنین دیجیتال مارکتینگ در فرهنگسرای اندیشه در دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال (DMWAY10) رونمایی شد.

در بخش اول این مراسم، دکتر علیرضا مجاهدی نسب سخنرانی و پس از آن، عادل طالبی در مورد انواع مدل و لزوم استفاده از مدل‌ها در انجام کمپین‌های بازاریابی تاکید کرد. در بخش دوم این دورهمی، صمد طاهری و سعید محمدی ارانی، به بررسی نمود رفتاری در دنیای بازاریابی محتوایی و دغدغه‌های اجرایی (وضعیت موجود در ایران و جهان) پرداختند.

در بخش دوم دورهمی، نسخه‌ی اصلی سند جامع بازاریابی محتوایی همراه با مرور جزئیات و نکات کلیدی این سند ارائه شد. دو ارائه دهنده این مدل تاکید کردند در سلسله نشست‌های تخصصی آینده، این مدل همراه با فرایندهای اجرا شده بر بستر BPMS، به طور کامل کالبدشکافی شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پایان ارائه نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور عادل طالبی، صمد طاهری و سعید محمدی ارانی و جعفر میرزایی (مشاور BPMS) و همید فدایی (هکر رشد) برگزار شد و ارائه دهندگان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند. 

قرار است کلیه درآمدهای حاصل از این دورهمی، در اختیار مراکز خیریه معتبر داخلی قرار گیرد. 

علاقه مندان برای دانلود سند جامع بازاریابی محتوایی می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

در مسیر بازاریابی دیجیتال

هر ماه یک بار، جایی، دورهم جمع می‌شیم و تجربیات خودمون رو با بررسی وب‌سایت‌ها و نمونه‌های ایرانی با همدیگه به اشتراک می‌ذاریم. درآمدهای دورهمی رو هم به صورت کامل به حساب یه خیریه واریز می‌کنیم. عزیزایی که نمی‌تونن در دورهمی‌ها شرکت کنن اما ثبت نام می‌کنن، ویدئوی رویداد را دریافت می‌کنن.