اطلاعات تماس
  • 021887***** - 021881*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802023622611594

مجموعه عطر و ادکلن شقایق وارد چهلمین سال فعالیت خود می‌شود

کد: 139802023622611594

http://bit.ly/2XWDQB3

، تهران , (اخبار رسمی): شقایق مجموعه‌ای است که از حیث سابقه کار طولانی خود در حوزه فروش عطر و ادکلن، به واقع کارنامه‌ای درخشان و متفاوت داشته است.

عطر شقایق  طرح – معرفی
مجموعه عطر و ادکلن شقایق وارد چهلمین سال فعالیت خود می‌شود

به گزارش مجموعه عطر و ادکلن شقایق به اعتبار و ورود این مجموعه به پنجمین دهه فعالیت، سرفصل‌های ویژه‌ای از این پس در این مجموعه ارائه خواهد شد.

عرصه عطریات در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین، ظریف‌ترین و در عین حال متفاوت‌ترین موضوعات است. عطریات هم به عنوان یک هنر شناخته می‌شود و هم یک صنعت که روز به روز، فناوری و دانش، روش‌های ساخت و عرضه آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از یک‌سو یک فعالیت عظیم و سودآور برای شرکت‌های عظیم جهانی است و از دیگر سو برای معدودی خانه‌های عطر و عطاران، جنبه‌ای هنری و خلاقانه دارد و بسیاری علاقه‌مندان نیز تنها به عنوان یک ذوق لطیف به آن می‌پردازند. حتی برندها و خانه‌های عطری جهان طبق تعریف متداول به Designer و Nich تقسیم می‌شوند.

مجموعه شقایق طی سال‌های طولانی فعالیت خود، رویکرد و سلایق علاقه‌مندان را مد نظر قرار داده و به ویژه این روش منحصر به فرد را از سال‌ها پیش در دستور کار قرار داده است تا  بر حسب کیفیت کارهای ارزشمند و جدید وب معرفی شود. با توجه به تنوع عظیم روایح جهان، این بوتیک، همگام با معرفی جدیدترین عطرها (علی‌رغم محدودیت‌های هر مجموعه) و لوازم آرایشی خدمات شایان ذکری به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

هر مجموعه‌ای به هر حال، از بین این حجم عظیم نام‌ها و برندها، ناگزیر بنا بر تقاضا و تمایل بازار، انتخاب بهترین‌ها را به عنوان اصل قرار می‌دهد.

مدیریت شقایق از این پس تغییرات خاصی را به منظور بهینه سازی در این عرصه اعمال می‌کند تا علاقه‌مندان بتوانند در شرایط کنونی، به بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات دست یابند.

1) عرضه عطریات آرتیستیک با تکیه بر مواد و روش‌های خاص رایحه‌گیری، مسلم است که با قیمت تمام شده بالاتر نسبت به عطریات متداول و دیزاینری به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. لذا ظرائف خاصی در عطریات آرتیستیک وجود دارد. مجموعه شقایق، این مهم را در خصوص علاقه‌مندان خاص عطرهای هنری لحاظ داشته است و علی‌رغم افزایش 300 درصدی قیمت ارز (تاکنون)، هیچ یک از عطریات آرتیستیک مجموعه شقایق به هیج وجه افزایش قیمت ارز نداشته است.

2) با توجه به این که عطریات، مطابق عرف معمول به عطریات دیزاینری و عطریات آرتیستیک تقسیم می‌شود؛ لذا علاقه علاقه‌مندان عرصه آرتیستیک عطرها و دغدغه هنری آنان به شکل پر رنگی مدنظر مجموعه شقایق قرار گرفته و «ارائه عطریات نیش، با تخفیف‌های به مراتب بیشتری» همراه خواهد بود.

3) علی‌رغم محدودیت‌ها با توجه به خریدهای آنلاین و نوع رایحه مطبوع، سمپل‌هایی از دیگر عطرهای یک برند و یا نمونه‌های مورد تمایل همراه عطر ارسال می‌شود تا خریداران امکان انتخاب عطر مورد نظر خود را به راحتی هر چه تمام‌تر داشته باشند.

4) در این مجموعه تنوعی عظیم از برندها و خانه‌های عطر وجود دارد و بیشترین و متنوع‌ترین کالکشن‌های عطر را فراهم می‌آورد و از این پس بخش سفارش عطرهای ویژه به شکل جدید در اختیار قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه عطر و ادکلن شقایق

فروشگاه شقایق بزرگ‌ترین بانک اطلاعات و فروش تخصصی عطر و لوازم آرایش در ایران از سال ۱۳۵۴ خورشیدی به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه فروش عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و با شوق و علاقه فراوان و مشتری‌مداری و با حمایت مشتریان وفاداری همچون شما توانسته است تا نام شقایق را نامی پر اعتبار و قابل اعتماد کرده تا در صدر عرضه‌کنندگان محصولات لوکس، با کیفیت و تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایش در ایران قرار دهد. تمام سعی و افتخار این مجموعه این بوده که با وجود مشکلات بسیار در زمینه تهیه و توزیع کالا توانسته است با ارائه برترین برندهای معتبر و پرفروش دنیا و طراحان اصیل عطر و لوازم آرایش نیاز تمامی مشتریان عزیز و مشکل پسند را تامین نماید.

اطلاعات تماس
  • 021887***** - 021881*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس