اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802033623911605

پرینتیم، ارائه دهنده خدمات چاپ انواع کارت PVC

کد: 139802033623911605

http://bit.ly/2IRNwZt

، تهران , (اخبار رسمی): پرینتیم، مجتمع تخصصی چاپ کارت و ارائه دهنده خدمات چاپ انواع کارت PVC از جمله چاپ انواع کارت‌های پی وی سی pvc، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت شناسایی، کارت ویزیت پی وی سی، چاپ کارت مغناطیسی، کارت هدیه، کارت اعتباری، کارت هوشمند، کارت باشگاه مشتریان و فروش انواع کارت خام پی وی سی است.

باکیفیت ترین خدمات چاپ انواع کارت PVC
پرینتیم، ارائه دهنده خدمات چاپ انواع کارت PVC

امروزه همه‌ی کارها، از جمله ارسال نامه، امضای قرارداد، شرکت در نشست‌ها و حتی خبرگیری از یکدیگر به صورت دیجیتالی انجام می‌شود اما با این وجود، کارت‌های شناسایی و پرسنلی از آن دست ابزارهایی است که حداقل به زودی با انواع مشابه دیجیتالی خود جایگزین نخواهد شد.

پرینتیم با تمرکز در چاپ کارت پی‌‌وی‌سی از برجسته‌ترین مجموعه ها در زمینه چاپ کارت PVC است. استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ و مواد مصرفی باکیفیت در تولید و چاپ کارت، دلایل رشد چشمگیرپرینتیم است.

پرینتیم، مجتمع تخصصی چاپ کارت و ارائه دهنده باکیفیت‌ترین خدمات چاپ انواع کارت PVC از جمله چاپ انواع کارت‌های پی وی سی pvc، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت شناسایی، کارت ویزیت پی وی سی، چاپ کارت مغناطیسی، کارت هدیه، کارت اعتباری، کارت هوشمند، کارت باشگاه مشتریان و فروش انواع کارت خام پی وی سی است.

البته کارت‌های پی وی سی (pvc) را می‌توان کارتی برای تمامی نیازها نام برد. چاپ کارت پی وی سی بهترین راه حل برای تولید کارت شناسایی به علت دوام، ضد آب و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده هستند.

همچنین، یکی از مهمترین مشخصه‌ها برای چاپ کارت پی وی سی قابلیت بازیافت شدن صد درصد آن‌ها است که طرفداران زیادی را به خصوص دوست‌داران محیط زیست به خود جذب کرده است.

خدمات پرینتیم:

پرینتیم، بالاترین تنوع چاپ کارت PVC را دارد.

پرینتیم، چاپ کارت از یک عدد تا بی نهایت می‌پذیرد.

پرینتیم، مناسب در قیمت بهترین در کیفیت است.

مجموعه پرینتیم با بهره بردن از تجهیزات مدرن، خدمات چاپ کارت پی‌وی‌سی هوشمند را ارائه می‌دهد. کارت پی وی سی هوشمند در دو نوع مایفر و RO و جنس پی‌وی‌سی هستند. 

از آنجایی که، امنیت شخصی‌سازی کارت از اهمیت بالایی برخوردار است. پرینتیم این امنیت را تضمین می‌کند.

پرینتیم با تشکیل کادری مجرب در زمینه چاپ و با تهیه مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ آماده همکاری بلند مدت با تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها دولتی و خصوصی است.

علاقه‌مندان می‌توانند تمام مراحل طراحی تا چاپ را بدون مراجعه حضوری و ارسال به سراسر ایران به این مجموعه بسپارند. جهت سفارش چاپ انواع کارت می‌توان با شماره ۰۲۱۲۶۴۵۶۶۰۴ تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرینتیم

شرکت پرینتیم، متخصص در حوزه چاپ انواع کارت PVC از جمله کارت PVC ساده، کارت پرسنلی، کارت شناسایی و کارت بانکی است. این شرکت از سال ۱۳۸۹ فعالیت در صنعت چاپ کارت را با دستگاه‌های نیمه‌صنعتی آغاز کرد. موفقیت‌های چشم‌گیر در این حوزه، پرینتیم را به سمت توسعه کار و استفاده از دستگاه‌های تمام‌صنعتی برای داشتن بهترین کیفیت چاپ سوق داد. در حال حاضر این مجموعه به پشتوانه تجربه و استفاده از تکنولوژی‌های روز صنعت چاپ یکی از پیشتازان صنعت چاپ کارت پی‌وی‌سی در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]