اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802053630511619

آشنایی با فروشگاه اینترنتی یراق کابین

کد: 139802053630511619

http://bit.ly/2J0ea2o

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترتی یراق کابین با هدف ایجاد بستر مناسب جهت شناخت دقیق از کالاها و امکان بررسی آن در دنیای مجازی است تا مشتریان بتوانند با دقت یک خرید موفق داشته باشند. انواع محصولات آشپزخانه از قبیل انواع هود شومینه‌ای و سینک ظرفشویی اجاق گازهای رومیزی شیشه‌ای در این فروشگاه ارائه می‌شود.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی یراق کابین
آشنایی با فروشگاه اینترنتی یراق کابین

یراق کابین به عنوان فروشگاه اینترنتی جدیدترین کالاها در گروه‌های مختلف انواع هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق گازهای صفحه‌ای، انواع فر برقی و گازی، اکسسوری کابینت و یراق‌آلات کابینت عرضه می‌کند

فرآیند انتخاب بررسی و خرید لوازم خانگی و یراق آلات آشپزخانه به عنوان یک کالای تخصصی و مصرفی در آشپزخانه‌ها همیشه پیچیدگی و دقت خاصی را داشته است. و با توجه به قیمت بالای این نوع کالاها حساسیت بیشتری را برای مشتریان ایجاد می‌کند. با پر رنگ‌تر شدن اهمیت این طبقه از کالاهای لوازم خانگی و آشپزخانه در زندگی روزمره مردم و تولید شدن محصولات جدید با کارایی بیشتر ودر عین حال بسیار ضروری برای همه مردم باعث شده تا خرید این نوع کالاها از اهمیت بیشتری برخوردار شوند.

یراق کابین به عنوان یک نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینت آشپزخانه سعی در ایجاد یک بستر مناسب جهت خرید آسان مشتریان فراهم کرده است. جدیدترین کالاها در گروه‌های مختلف مانند انواع هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق گازهای صفحه‌ای، فر و غیره… را در یراق کابین عرضه می‌شود.

یراق کابین با اختیار داشتن سهم عمده‌ای از بازار عرضه اینترنتی لوازم خانگی و یراق‌آلات کابینتی با برندهای مختلف و متنوع در همراهی مشتریان در فرایند خرید نهایت تلاش خود را می‌کند. تا مشتریان یراق کابین بتوانند با حق انتخابی بیشتر و دریافت اطلاعات دقیق درست از کالا اقدام به خرید از فروشگاه یراق کابین کنند. زیرا که همیشه بهترین خدمات و بهترین خرید شایسته مشتریان یراق کابین است.

همواره یکی از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی یراق کابین تولید محتوا فنی و آموزشی برای مشتریان با بالاترین اصول و استانداردها جهت شناخت دقیق از کالاها و بررسی آن بوده است تا مشتریان بتوانند با دقت بالا و بررسی دقیق یک خرید موفق داشته باشند. در این راستا کلیه پرسنل فروشگاه یراق کابین تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارئه با کیفیت‌ترین سرویس‌های مبتنی بر وب زمینه یک انتخاب و خرید خوب کالا را برای مشتریان فراهم کند.

یراق کابین با ارائه محصولات متنوع و گسترده‌ای از معتبرترین برندها و ایجاد ارتباط نزدیک با تولیدکنندگان لوازم خانگی و یراق آلات کابینت آشپزخانه در ایران و واردکنندگان محصولات خارجی سعی دارد تا تمامی نیاز مشتریان خود را فراهم کند. یراق کابین با به کارگیری نهایت توان خود همواره کوشیده است تا در تعاملات خود با تولیدکنندگان داخلی و خارجی بتواند امکان ارائه بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

در فروشگاه یراق کابین انواع هود شومینه‌ای و سینک ظرفشویی، انواع اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای واستیل با برندهای ایرانی و خارجی معروف عرضه می‌شوند. کلیه این محصولات اعم از شرکت‌های ایرانی و خارجی دارای گارانتی هستند. در این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات شرکت‌های اخوان، بیمکث، استیل البرز، داتیس، کن، لتو، فرامکو، راسان و غیره... به فروش می‌رسد.

فروشگاه یراق کابین در هیچ جای از کشور به جزء واحد فروش مستقر در تهران نمایندگی جهت فروش و تحویل کالا ندارد و کلیه خدمات فروش توسط این مرکز به مشتریان ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی یراق نما

یراق کابین با اختیارداشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینتی با برند های مختلف ومتنوع در همراهی مشتریان در فرایند خرید نهایت تلاش خود رامیکند.تا مشتریان یراق کابین بتوانند باحق انتخابی بیشتر ودریافت اطلاعات دقیق درست از کالا اقدام به خرید از فروشگاه یراق کابین نمایند.زیرا که همیشه بهترین خدمات.وبهترین خرید شایسته مشتریان یراق کابین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]