اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073633511321

رونمایی از سایت هوم استایل؛ فروشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی و تجهیزات ساختمان

کد: 139802073633511321

http://bit.ly/2IYkIyl

، مشهد , (اخبار رسمی): سایت هوم استایل به آدرس homestylee.com، با هدف فروش تخصصی تجهیزات ساختمانی و دکوراسیون داخلی و تضمین اصالت کالا و قیمت‌های رقابتی، در تاریخ یکم اردیبهشت ماه 98 رونمایی شد. این محصولات که در حوزه دکوراسیون داخلی و تجهیزات ساختمانی هستند، توسط مهندسان و معماران زبردست انتخاب شده‌اند.

رونمایی از سایت هوم استایل "فروشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی وتجهیزات ساختمان"
محصولات منتخب مهندسان و معماران زبردست در حوزه دکوراسیون داخلی و تجهیزات ساختمانی

این طرح در سال 93 به شهردار مشهد، تقی‌زاده خامسی ارائه و مورد استقبال فراوان قرار گرفت که این مهم، آغازی برای ساخت فروشگاه تجهیزات ساختمانی و دکوراسیون داخلی به صورت فیزیکی و آنلاین واقع شد

سایت هوم استایل، یک فروشگاه اینترنتی است که سعی دارد با ارائه سرویس‌ها و خدماتی جدید در حوزه دکوراسیون داخلی و تجهیزات ساختمانی، خرید در این حوزه را تسهیل کند.

شهداد جلال، مدیر عامل هوم استایل در مورد رونمایی از این وب‌سایت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «حتما تاکنون برای تغییر دکوراسیون خانه خود از قبیل مبلمان، کاغذ دیواری، پرده، لوستر و … اقدام کرده‌اید و یا به منظور بازسازی یا خرید تجهیزات ساختمانی از قبیل کاشی، شیرآلات، پارکت، کابینت، سنگ، در و پنجره، آبگرمکن و … به بازار مراجعه کرده‌اید و یا ممکن است برای باغچه و ویلای خود نیاز به خرید گل و گیاه، باربیکیو، لوازم فضای باز و … پیدا کرده باشید؛ به چند مغازه مراجعه و چقدر زمان صرف کردید تا کالای مورد نظر خود را پیدا کنید؟ اجناس موجود در این مغازه‌ها با هم چه تفاوتی داشتند؟ آیا اتفاق افتاده که بعد از خرید دچار تردید شوید که ممکن است انتخاب بهتری هم داشته باشید؟ آیا جنس را گران خریده‌ام؟ آیا کالای اصل به من داده‌اند یا کپی از نمونه اصلی آن است؟

مدیر عامل هوم استایل در زمینه امکانات و خدمات سایت هوم استایل و تفاوت‌های آن ادامه داد: «در هوم استایل تلاش شده است تا در کنار تضمین اصالت کالا و قیمت‌های رقابتی، تجربه‌ی خرید در صنعت ساختمان و دکوراسیون به سبکی نو برای همشهریان و هموطنان ایجاد شود. برای این منظور در انتخاب کالاهای عرضه شده در فروشگاه، بیشترین حساسیت اعمال شده تا سلیقه جامعه امروز هم برآورده شود. حمایت از برندها و تولیدات ایرانی، جهت همسویی و رقابت با بازار جهانی و همچنین صادرات و عرضه در کشورهای مجاور، سرلوحه تیم هوم استایل است.»

شهداد جلال معتقد است که معماری و هنر اصیل ایرانی که در قالب مصالح ساختمانی و محصولات دکوراتیو در ساختمان‌های تاریخی نمود دارد، پتانسیل‌های فراوانی در کسب جایگاه در مقیاس ملی و جهانی دارد که عرضه و حمایت از این محصولات در هوم استایل بسیار پررنگ خواهد بود.

شایان ذکر است که این طرح در سال 93 به شهردار مشهد، تقی‌زاده خامسی ارائه و مورد استقبال فراوان قرار گرفت که این مهم، آغازی برای ساخت فروشگاه تجهیزات ساختمانی و دکوراسیون داخلی به صورت فیزیکی و آنلاین واقع شد.

هوم استایل، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه 3 درصد تخفیف برای مدت محدود کرده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت هوم استایل به آدرس homestylee.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوم استایل

فروشگاه هوم استایل عرضه کننده مدرنترین تجهیزات ساختمان و دکوراسیون از 0 تا 100 توسط تولیدکنندگان ایرانی می باشد.این محصولات توسط مهندسان و طراحان زبردست با بیش از 10 سال سابقه در پروژه های بزرگ، انتخاب شده و به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای استفاده عموم طبقه بندی شده است. هم اکنون میتوانید اقلام مورد نظر خود را با قیمت درب کارخانه از وبسایت ما سفارش دهید و در صورت نیاز از خدمات نصب حرفه ای بهره ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل