اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073633811598

چند مورد از مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس

مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس چیست؟

کد: 139802073633811598

http://bit.ly/2J1AUyP

، آبادان , (اخبار رسمی): مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس بسیار است در این مقاله برخی از آنها بیان می‌شود. در حال حاظر برای شروع یک کسب و کار آنلاین بهتر است که سراغ سی‌ام‌اس‌های آماده رفت چرا که کدنویسی و طراحی اختصاصی هزینه‌های بسیار بالایی خواهد داشت.

مزیت های طراحی سایت با وردپرس چیست ؟
مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس چیست؟

۱- استفاده از وردپرس توسط برترین برندهای دنیا 

جهت یافتن مستقیم جواب سوال، بهترین راه این است که از تجربیات و نتیجه تحقیقات دیگران استفاده شود. پس در مورد امنیت وردپرس و امکانات آن بهتر است چیزی پرسیده نشود. می‌توان با یک جمله از خوبی‌های وردپرس تعریف کرد، برترین‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند. وبلاگ فیسبوک، بهترین سایت‌های ایرانی مانند پی سی دانلود، دانلودها، میهن دانلود و…. از وردپرس استفاده می‌‌‌کنند و این یعنی برترین‌ها، وردپرس را انتخاب کردند.

۲- سئوی سایت در وردپرس عالی است 

وردپرس قوی‌ترین و بهترین افزونه‌های سئو را به همراه دارد. افزونه‌هایی همچون wordpress seo by yoast ،all in one wordpress seo و seo premium pack pro که بر اساس آخرین متدهای روز سئو به سایت وردپرس کمک می‌کند که در نتایج گوگل بالا باشد و این افزونه‌ها هم روز به روز در حال پیشرفت و قوی‌تر شدن هستند.

۳- طراحی سایت وردپرسی امکانات نامحدودی دارد 

تاکنون بیش از ۴۲ هزار افزونه برای وردپرس به وجود آمده است که هر کدام یک کار مختلف را انجام می‌دهند و هر کدام از افزونه‌ها یک قابلیت عالی نظیر (فروشگاه، انجمن، اسلایدر، فروشگاه فایل، شبکه‌های اجنماعی و ... ) به سایت اضافه می‌کنند.

کار کردن با این افزونه‌ها نیاز به تخصص خاصی ندارند و با چند کلیک می‌توان آنها را نصب کرد. این افزونه‌ها را می‌توان از مخزن وردپرس دانلود و نصب کرد. 

۴- سایت وردپرسی امن‌تر است 

تاکنون سیستم مدیریت محتوایی به اندازه وردپرس از افزونه‌های امنیتی قوی استفاده نکرده است. البته نمی‌توان گفت که می‌توان امنیت وردپرس را تضمین کرد ولی با استفاده از افزونه‌های امنیتی وردپرس می‌توان امنیت آن را به ۹۹٫۹ درصد افزایش داد، آن یک دهم درصد هم با آپدیت افزونه‌ها و وردپرس به آخرین نسخه حل خواهد شد.

نتیجه گیری نهایی درباره مزیت‌های وردپرس

با توجه به نکات بالا می‌توان با وردپرس هم سایت فروشگاهی هم سایت وبلاگی و هم سایت فروش فایل را روی این سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی کرد و این به این معناست که وردپرس بسیار منعطف‌تر از سایر سیستم‌های مدیریت محتوا است و روز به روز امن‌تر و قوی‌تر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایرانت

هایرانت | ارائه ی دهنده ی انواع خدمات اینترنتی در حوزه های مختلف از جمله ( طراحی سایت - سئو - اینستاگرام - تولید محتوا و ..... ) تمامی خدمات ارائه شده توسط ما با کیفیت تضمین شده انجام میشود و البته قیمتی بسیار به صرفه برای تمامی مشتریان ما که شما هم میتوانید یکی از مشتریان خوب ما باشید و با قیمت بسیار مناسب بهترین خدمات را دریافت کنید آدرس سایت : hyranet.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]