اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073634711432

مناطق پر درخواست لوله بازکنی در تهران

کد: 139802073634711432

http://bit.ly/2IOkElx

، تهران , (اخبار رسمی): درخواست لوله بازکنی در کدام مناطق تهران بیشتر بوده است؟ برای پاسخ به این سوال از نتایج سرچ واژه «لوله بازکنی» در گوگل استفاده شده است.

مناظق پر درخواست لوله بازکنی در تهران
مناطق پر درخواست لوله بازکنی تهران

با بررسی نتایج موتور جستجوی گوگل مشخص شد که کدام مناطق تهران درخواست بیشتری برای لوله بازکنی داشته‌اند و یا این واژه را بیشتر سرچ کرده‌اند. برای رسیدن به نتایج ارائه شده در اینجا هم از گوگل و هم از ابزار ترند آن استفاده شده است.

البته وقتی واژه لوله بازکنی در گوگل جستجو می‌شود، گوگل خود نیز عبارت‌هایی را پیشنهاد می‌دهد. با وارد کردن واژه لوله بازکنی در گوگل ترند، عبارت‌های، لوله بازکنی سعادت آباد و لوله بازکنی غرب تهران بیشتر تکرار شده بود. البته این عبارات همراه با لوله بازکنی شهرک غرب، لوله بازکنی ستارخان و آزادی و غیره در بخش پیشنهادات گوگل هم نشان داده شد.

با سرچ واژه لوله بازکنی در گوگل عبارات زیر در نتایج جستجو قابل مشاهده بود: 

لوله بازکنی شمال تهران، لوله باز کنی جنوب تهران، لوله بازکنی شرق تهران، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی در پاسداران، لوله بازکنی نارمک، لوله بازکنی سعادت آباد، لوله بازکنی پاسداران، لوله بازکنی در شمال تهران، لوله بازکنی در تهرانپارس، لوله بازکنی نارمک، لوله بازکنی شهرک غرب، لوله بازکنی در نیاوران، لوله بازکنی شهرک غرب، لوله بازکنی شهران، لوله بازکنی پونک، لوله بازکنی تهرانسر، لوله بازکنی پیروزی، لوله بازکنی جنت آباد.

البته تبلیغات در صنف لوله بازکنی لازم است و برای اینکه شغل لوله بازکنی  بتواند در فضای مجازی از نام و جایگاه اجتماعی بالاتری برخوردار شود نیاز به تبلیغات دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی تهران

خدمات چاه فاضلاب و لوله بازکنی لوله باز با مدیریت آقای مهدی محمدی و با هدف انجام فعالیت ها و خدمات تاسیساتی،لوله بازکنی سیار و شبانه روزی ، تخلیه چاه وساخت و راه اندازی تاسیسات در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون بعد از گذشت 22 سال از فعالیت با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص در امر خدمات تاسیسات ، تخلیه چاه و لوله بازکنی به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده از دید مشتریان عزیز انتخاب و موجب دلگرمی مدیریت این شرکت گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی