اطلاعات تماس
  • 02188705898 091250*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802093641311372

تورهای مهیج ریسمون در سال 98

کد: 139802093641311372

http://bit.ly/2GVAsAR

، (اخبار رسمی): شرکت گردشگری ریسمون که سابقه‌ی اجرای تعداد زیادی تور موفق در سال 97 را دارد، تصمیم گرفته در سال 98 تورهای مهیجی را به گردشگران ارائه دهد.

تورهای مهیج ریسمون در سال 98
تورهای مهیج ریسمون در سال 98
تورهای مهیج ریسمون در سال 98
تورهای مهیج ریسمون در سال 98

تیم گردشگری ریسمون با نیت و نگاهی متفاوت به دنیای سفر، قصد اجرای تورهای اقتصادی و تورهای طبیعت گردی را دارد؛ سفرهایی با کیفیت مطلوب و مقرون به صرفه، که همواره دغدغه بسیاری از مسافران بوده است.

همیشه نیاز به سفرهای اقتصادی با حفظ کیفیت موضوع مهمی بوده که گردشگران (شامل اقشار مختلف جامعه از دانشجویان کارمندان و …) به آن بسیار توجه داشته‌اند. 

شرکت‌های گردشگری خدماتی مختلف تاکنون در این زمینه ارائه کرده‌اند، اما ریسمون قصد دارد با نگاهی متفاوت گردشگران را به گردش و تماشای شهرهای دور و نزدیک ایران و جهان ببرد.

این شرکت به واسطه ارتباط نزدیک و دوستانه با فعالان این حوزه در اقصی نقاط ایران و جهان، کار را برای ارائه تورهای باکیفیت داخلی و خارجی به گردشگران، آسان‌تر کرده است.

از جمله تورهای موفق داخلی شرکت گردشگری ریسمون می‌توان به تور دشت دریاسر، تورآبشار اسپه‌او، تور کردستان، تور شلماش تا گراوان، تور سی سخت تا ماراگون، تور گلاب‌گیری کاشان و... اشاره کرد. ریسمون همچنین در زمینه تورهای گردشگری خارجی نیز موفق بوده و می‌توان به تور استرالیا اشاره کرد.

تورهای مهیج ریسمون در سال 98

شرکت گردشگری ریسمون با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه طبیعت‌گردی و گردشگری، برنامه‌های جدیدی برای سال 98 دارد. آژانس گردشگری ریسمون، سابقه‌ی اجرای تعداد زیادی تور موفق در سال 97 دارد و بر این اساس تصمیم گرفته تعداد زیادی برنامه و تورهای مهیج را هم برای سال پیش رو اجرا کند.

این شرکت با در نظر گرفتن اصل اساسی مشتری مداری و رضایت مشتریان، چندین سال است در حوزه گردشگری داخلی و خارجی، تورهای مهیجی را برگزار می‌کند.

شرکت گردشگری ریسمون که متخصص اجرای تور طبیعت گردی برای کلیه مقاصد ایران و جهان است، در سال 98 تعداد زیادی برنامه مهیج در نظر گرفته است. از جمله برنامه‌های متنوع شرگت کردشگری ریسمون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• تورهای کویرنوردی
• تورهای ماجراجویانه
• تورهای آبشار نوردی
•  تورهای طبیعت گردی خاص و ...

علاقه‌مندان برای مشاهده تورهای جذاب ریسمون می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.rismoun.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریسمون

تیم گردشگری ای که با نیت و نگاهی متفاوت به دنیای سفر قصد اجرای تورهای اقتصادی و تور های طبیعت گردی را دارد. سفرهایی با کیفیت مطلوب و مقرون به صرفه که همواره دغدغه بسیاری از مسافرها بوده است.

اطلاعات تماس
  • 02188705898 091250*****
[نمایش اطلاعات]