اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802093641810772

هم سایت، استخدام می‌کند

کد: 139802093641810772

http://bit.ly/2IQ2ksp

، تهران , (اخبار رسمی): هم سایت در راستای به روزرسانی و بالابردن سطح دانش و توانایی‌ها در انجام خدمات‌رسانی صحیح و درست برای مشتری، از میان واجدان شرایط برای سمت کارشناس فنی و پروژه استخدام می‌کند.

همکاری و استخدام در هم سایت | هم سایت پیشرو در رشد کسب و کارهای اینترنتی
همکاری با هم سایت

هم سایت از کلیه متخصصان و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت به صورت غیر حضوری در یکی از 3 بخش طراح سایت و برنامه‌نویس، بازاریاب اینترنتی و توسعه دهنده اپلیکیشن را دارند برای همکاری دعوت کرده است

هم سایت با هدف رشد و توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی، از کلیه متخصصان و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت به صورت غیر حضوری در یکی از 3 بخش طراح سایت و برنامه‌نویس، بازاریاب اینترنتی و توسعه دهنده اپلیکیشن را دارند برای همکاری دعوت کرده است.

هم سایت  پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی در ایران است. هم سایت فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه یکی از فعالان در صنعت دیجیتال مارکتینگ است.

مهارت‌های مورد نیاز برای خدمات هم سایت:

1- طراح سایت و برنامه نویس (آشنا به CMS های جوملا و وردپرس و CSS و PHP)

2- بازاریاب اینترنتی (آشنا به اصول و استانداردهای مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی)

3- توسعه دهنده اپلیکیشن (آشنا به روش‌ها و متدهای عمومی نصب و افزایش مخاطب)

افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به صفحه همکاری در هم سایت رزومه و اطلاعات خود را ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری هم سایت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام