اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103643411656

شروع دوره‌های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل

کد: 139802103643411656

http://bit.ly/2J5moGk

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع آموزشی فنی سازان، آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل را برگزار می‌کند. این آموزش شامل صفر تا صد تعمیرات موبایل در سیستم‌های اندروید و آیفون است و با پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره نیز همراه است.

شروع دوره های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل (سخت افزار و نرم افزار)
شروع دوره‌های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی فنی سازان، برگزارکننده دوره‌های آموزشی تخصصی با هدف آموزش تخصصی برای ورود آسان افراد به بازار کار، دوره‌های آموزشی متفاوتی را برگزار می‌کند.

مجتمع آموزشی فنی سازان فعالیت خود را در سال 1392 زیر نظر فنی و حرفه‌ کشور آغاز کرد و تاکنون توانسته دوره‌های تخصصی نصب و تعمیرات را برگزار کند. اکنون فنی سازان در بسیاری از رشته‌های فنی و حرفه‌ای کارآموز می‌پذیرد و در کارگاه‌های مجهز خود به آموزش آنها می‌پردازد.

این مجتمع،  آموزش تعمیرات موبایل را در دو بخش کلی نرم افزار و سخت افزار برگزار می‌کند. برای آموزش این دوره‌ها از تجهیزات مدرن و اساتید مجرب استفاده شده است.

در آموزش تعمیرات موبایل که به دو بخش کلی نرم افزار وسخت افزار تقسیم بندی می‌شود ، با استفاده از تجهیزات مدرن و اساتید مجرب این امکان فراهم شده است تا کارآموزان با فراگیری دوره تعمیرات از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری کارآمد باشند تا در بازار امروز که در حال توسعه وپیشرفت است، از لحاظ تئوری وعملی بتوانند موفق حاضر شوند

فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش تعمیر موبایل را به صورت کامل و بی‌نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت کند.

شایان ذکر است فنی سازان برای کارآموزهای شهرستانی، خوابگاه نیز تهیه کرده است تا آنها با خیالی آسوده در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل می‌توانند به سایت مجتمع آموزشی فنی سازان به آدرس fannisazan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع آموزشی فنی سازان

مجتمع آموزشی فنی سازان فعالیت خود را در سال 1392 تحت نظر فنی و حرفه ای کشور آغاز کرد و موفق به برگزاری دوره های تخصصی نصب و تعمیرات شد. اکنون فنی سازان در بسیاری که رشته های فنی و حرفه ای کارآموز می پذیرد و در کارگاه های مجهز خود به آموزش می پردازد. فنی سازان برای کارآموزهای شهرستانی، خوابگاه تهیه نموده است تا با خیالی آسوده در دوره های آموزشی شرکت کنند. مجتمع آموزشی فنی سازان مرکز آموزش برق با کارگاههای مجهز و پشتیبانی پس از دوره

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]