اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802173662211656

شروع دوره تخصصی برق ساختمان

کد: 139802173662211656

http://bit.ly/2YdcBT8

، تهران , (اخبار رسمی): دوره تخصصی برق ساختمان به صورت کاملا عملی و در کارگاه مجهز که شامل آموزش صفر تا صد سیم کشی اولیه ساختمان مانند، نصب کلید و پریز، مداربندی‌ها، نصب لوستر و مهتابی، نصب آیفون صوتی و تصویری، سیم کشی کولر گازی و آبی است برگزار می‌شود. این دوره شامل فایل کمک آموزشی و پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره است.

شروع دوره تخصصی برق ساختمان
شروع دوره تخصصی برق ساختمان

کارگاه آموزش صفر تا صد و عملی برق ساختمان برگزار می‌شود

آموزش برق ساختمان از رشته‌های پرطرفدار برق است که در آن کارآموزان استانداردهای لازم جهت برق کشی ساختمان را از ابتدا تا پایان کار از قبیل نصب انواع کلید و پریز و روشنایی و آیفون تصویری و صوتی فرا می‌گیرند.

مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مجرب و کارگاه مجهز سعی دارد کارآموزان را از لحاظ تئوری و عملی آماده سازد تا در بازار کار کارآمد باشند.

فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش برق ساختمان را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت کند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجتمع آموزشی فنی سازان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع آموزشی فنی سازان

مجتمع آموزشی فنی سازان فعالیت خود را در سال 1392 تحت نظر فنی و حرفه ای کشور آغاز کرد و موفق به برگزاری دوره های تخصصی نصب و تعمیرات شد. اکنون فنی سازان در بسیاری که رشته های فنی و حرفه ای کارآموز می پذیرد و در کارگاه های مجهز خود به آموزش می پردازد. فنی سازان برای کارآموزهای شهرستانی، خوابگاه تهیه نموده است تا با خیالی آسوده در دوره های آموزشی شرکت کنند. مجتمع آموزشی فنی سازان مرکز آموزش برق با کارگاههای مجهز و پشتیبانی پس از دوره

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش