اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103646711689

بهترین اپلیکیشن‌ها برای معماران کدام‌ هستند؟

کد: 139802103646711689

http://bit.ly/2Y1uZxW

، تهران , (اخبار رسمی): همه می‌دانند از زمانی که تکنولوژی و فن‌آوری و اپلیکیشن‌ها وارد زندگی شدند هر کاری ساده‌تر شده است. معمارانی که در گذشته فعالیت می‌کردند هم به این مطلب بارها اشاره کرده‌اند که در روزگار ما هر کاری ‌آسان‌تر از گذشته انجام می‌شود.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای معماران کدام‌ هستند؟
بهترین اپلیکیشن‌ها برای معماران کدام‌ هستند؟

امروزه کار در زمینه معماری با گذشته بسیار متفاوت است. وجود برنامه‌های کاربردی، کار را برای معماران آسان کرده است اما تعداد بی‌شمار این برنامه‌ها باعث می‌شود افراد برای انتخاب آن‌ها دچار مشکل شوند

امروزه کار در زمینه معماری با گذشته بسیار متفاوت است. توسعه دهنگان نرم افزار (یا شاید بهتر باشد به آن‌ها نجات دهنگان گفته شود) با ساخت برنامه‌های کاربردی متعدد، کار را برای معماران آسان کرده‌اند. اما تعداد بی‌شمار این برنامه‌های کاربردی باعث می‌شود برای انتخاب آن‌ها، افراد دچار مشکل شوند. برای کمک بیشتر، تعدادی از برنامه‌های پر طرفدار و سودمند در این مقاله معرفی شده است.

A360

این برنامه بر روی هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است. زمانی افراد برای باز کردن یک فایل اتوکد دنبال رایانه بودند چون قابلیت استفاده و باز کردن این فایل در تلفن‌های همراه میسر نبود. شرکت اتودسک با توسعه برنامه A360 راه حلی برای این معضل پیدا کرده است. اما نکات مثبت این برنامه چیست؟ افراد به وسیله این اپلیکیشن می‌توانند فایل‌های دو بعدی و سه بعدی را فارغ از اینکه با کدام نرم افزار ایجاد شده است باز کرده و مشاهده کنند و از امکانات اندازه گیری خطوط و مساحت ، کامنت گذاری ، مارک آپ کردن و نشان گذاری و.... استفاده کنند.

اتودسک اسکچ بوک Autodesk Sketchbook

این برنامه نیز برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است. شاید افراد بر این باور باشند که خلاقیت بر اساس ایده‌هایی است که ناگهان به مغز خطور می‌کند و خودمان هیچ اطلاعی از زمان خطور آن ایده در مغز خود نداریم. ایده‌های درخشان ممکن است در هر زمانی به سراغ فرد بیایند، هنگامی که سوار اتوبوس یا در یک جلسه است و در حال بازدید از یک بنای تاریخی است. برای اینکه افراد اطمینان داشته باشند هیچگاه ایده‌هایشان فراموش نمی‌شود و بتوانند آن‌ها را محفوظ نگه دارند شرکت اتودسک تجربه یک طراحی خلاقانه را با ارائه این برنامه در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. به غیر از مداد، نشان گذار و 190 قلم قابل تنظیم، این اپلیکیشن دارای تقارن شعاعی 16 سویه نیز هست. همچنین می‌تواند خطوط کج و غیر مستقیم را تشخیص داده و اصلاح کند.

بیمکس BIMx

این برنامه همانند دو برنامه قبل بر روی هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است. اپلیکیشن جایزه‌دار BIMx دارای قابلیت ادغام مدارک دو بعدی و سه بعدی و انطباق آن‌ها با هم است. این قابلیت منحصر به فرد، باعث پر کردن خلاء بین مهندسان مشغول طراحی در دفترکار و محل سایت پروژه می‌شود. مشتریان، معماران و سازندگان می‌توانند به صورت مجازی در پروژه قدم بزنند و بدون اینکه لازم به نصب برنامه‌های سنگین بر روی رایانه خود باشند در مورد طراحی بنا، صحبت کنند.

کانسپتس Consepts

این برنامه تنها برای محصولات اپل موجود است.به طور کلی این اپلیکیشن یک کاغذ دیجیتالی برای طراحی برنامه‌ای بسیار دقیق و انعطاف پذیر است که قابلیت استفاده در حالت 64 بیت را دارد. این اپلیکیشن برنده جایزه بهترین برنامه برای معماران، گرافیست‌ها و تصویرگران است ومی‌تواند ایده‌های افراد را قبل از فراموش شدن بدون هیچ‌گونه کاستی در برنامه منعکس کند.

مورفولیو تراس Morpholio Trace

این برنامه نیز فقط در محصولات اپل قابل استفاده است. یک برنامه بی‌نظیر که هر معماری رویای داشتن آن را برای خود تصور می‌کند. این اپلیکیشن یک ابزار بسیار قدرتمند برای طراحی یک پروژه از ابتدا تا انتها است. به غیر از داشتن امکانات طراحی، ترسیم ،امکان نشانه گذاری و علامت‌گذاری بر روی فایل‌های PDF، عکس و استفاده از ویژگی‌های جدید خلاقانه مانند واقعیت مجازی بر روی طراحی را برای کاربر فراهم می‌کند.

اسکالا آرشیتکچوال اسکیل Scala  Architectural Scale

این برنامه نیز همانند دو برنامه مذکور تنها برای خانواده محصولات اپل قابل استفاده است. برنامه اندازه گیری بسیار دقیق که دستگاه افراد را تبدیل به یک خط کش اندازه گیری با مقیاس‌های مختلف می‌کند. برنامه، بسیار ساده قابل استفاده است و شامل مقیاس‌های معماری و مهندسی و متریک است.

سان سیکر Sunseeker

این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم رایج موجود است. همان‌طور که از نامش پیدا است برای جهت یابی خورشید استفاده می‌شود. این برنامه به کمک یک دوربین واقعیت افزوده و قطب‌نمای موجود برای ردیابی مسیر خورشید، فواصل زمانی ، زمان‌های افزایش مدت طول روز و مسیرهای انقلاب زمستانی و تابستان را برای افراد مهیا می‌کند. این برنامه نه تنها برای معماران بلکه برای عکاسان، خریداران ملک، خریداران پانل خورشیدی و باغبان‌ها نیز قابل استفاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی اس کافه

فروشگاه اینترنتی پی اس کافه اولین و بزرگترین پایگاه محصولات بنر آماده مناسبتی و آبجکت های آماده سه بعدی با گستره‌ای از محصولات متنوع برای گروه گرافیستان ، معماران و استفاده کنندگان از نرم افزارهای فتوشاپ و تری دی مکس ، برای مخاطبان خود « تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی » را تداعی می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]