اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980211364756094

روزانه ده‌ها آسیب‌پذیری در ترند میکرو ZDI ثبت می‌شود

شناسایی چندین نقص امنیتی در محصولات آدوب و ثبت‌شان در Trend Micro ZDI

کد: 13980211364756094

http://bit.ly/2GU0HHL

، تهران , (اخبار رسمی): محققان امنیتی در روز میانی ماه فوریه 2019 موفق به شناسایی سیزده آسیب‌پذیری در محصولات شرکت آدوبی شدند و جزئیات آسیب‌پذیری‌ها را در وب سایت Trend Micro ZDI ثبت کردند.

شناسایی چندین نقص امنیتی در محصولات آدوب و ثبتشان در Trend Micro ZDI
ثبت آسیب پذیری های آدوب در Trend Micro ZDI

در یکی از آخرین رویدادهای امنیتی که با نام Pwn2Own توسط ترندمیکرو ZDI در ونکوور کانادا برگزار شد، 375 هزار دلار به همراه یک ماشین تسلا3 (ساخت شرکت ایلان ماسک) به شرکت‌کنندگان اهدا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، محققان و کارشناسان امنیتی موفق به شناسایی چندین آسیب‌پذیری در محصولات شرکت آدوبی (Adobe) شدند و شرح آسیب پذیری‌ها را در وب‌سایت موسسه امنیتی Trend Micro ZDI ثبت کردند.

موسسه امنیتی ZDI یکی از بخش‌های زیر مجموعه و وابسته به کمپانی مطرح امنیتی ترند میکرو است که سالانه جزئیات هزاران آسیب‌پذیری امنیتی محصولات شرکت‌های مختلف از جمله Microsoft ،Cisco ،VMware ،Adobe و دیگر شرکت‌های فناوری در آن ثبت می‌شود.

علاوه بر ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی محصولات حوزه فناوری اطلاعات، به صورت سالانه نیز چندین مسابقه و رویداد امنیتی نیز توسط  ترندمیکرو ZDI در کشورهای مختلف برگزار می‌شود که در جریان برگزاری این رویدادها و مسابقات، بابت شناسایی نقص‌های امنیتی، هزاران دلار به کارشناسان امنیتی پاداش داده می‌شود. برای نمونه در یکی از آخرین رویدادهای امنیتی که با نام Pwn2Own توسط ترندمیکرو ZDI در ونکوور کانادا برگزار شد، در مجموع بیش از نیم میلیون دلار، شامل 375 هزار دلار آمریکا پاداش نقدی به همراه یک ماشین تسلا3 به شرکت کنندگان اهداء شد. ماشین تسلا3 به دو کارشناس امنیتی اهدا شد که موفق به شناسایی آسیب‌پذیری در این ماشین ساخت شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک شدند.

ترند مایکرو که در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی‌سی‌سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود، از جمله رهبران امنیت سایبری دنیا است.

ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco ،F5 Networks ،Seimens ،Panasonic ،Vodafon ،IBM ،Amazon ،VMware ،RSA ،Linksys و HP از جمله مشتریان و شرکاء استراتژیک ترند مایکرو هستند.

محصولات و آنتی ویروس‌های ترندمایکرو از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]