اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980211364776094

جدیدترین آنتی ویروس تحت شبکه با نام Trend Micro Apex One منتشر شد

دانلود و نصب جدیدترین آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro

کد: 13980211364776094

http://bit.ly/2Y7Nn8m

، تهران , (اخبار رسمی): آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro Apex One قرار است جایگزین آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro OfficeScan XGen شود. این آنتی ویروس از پرفروش‌ترین و معتبرترین آنتی ویروس‌های تحت شبکه در دنیاست.

دانلود و نصب جدیدترین آنتی ویروس تحت شبکه Trend Micro
آنتی ویروس های تحت شبکه Trend Micro Apex One

ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco ،F5 Networks ،Seimens ،Panasonic ،Vodafon ،IBM ،Amazon ،VMware ،RSA ،Linksys و HP از جمله مشتریان و شرکاء استراتژیک ترندمایکرو هستند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو که از رهبران حوزه امنیت سایبری در دنیاست، به تازگی آنتی ویروس جدیدی برای شبکه‌ها و دیتاسنترها طراحی کرده است که با نام Apex One به بازارهای جهانی ارائه شده است.

آنتی ویروس‌های Trend Micro Apex One قرار است جایگزین آنتی ویروس‌های تحت شبکه Trend Micro OfficeScan شوند که از جمله پرفروش‌ترین و مطرح‌ترین آنتی ویروس‌های تحت شبکه در دنیا هستند و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و دیتاسنترها در کشورهای مختلف از آن استفاده می‌کنند.

ترندمیکرو در بروشوری که برای آنتی ویروس‌های Apex One منتشر کرده، نوشته است:

Apex One یک جزء حیاتی از سوکت‌های Smart Protection است که قابلیت‌های محافظت از نقطه دسترسی و دروازه، مانند کنترل برنامه، پیشگیری از نفوذ (حفاظت از آسیب پذیری)، Data Loss Prevention)  DLP) و موارد دیگر را در یک بسته قانع کننده ارائه می‌کند.

راه حل‌های اضافی Trend Micro توانسته قابلیت‌های تحقیقاتی را با شناسایی و پاسخ نهایی (EDR) و Trend Micro ™ Endpoint Encryption گسترش دهد. این فن‌آوری امنیتی مدرن می‌تواند برای سازمان‌ها با دید متمرکز، مدیریت و گزارش گیری را ساده کند. از دیگر آنتی ویروس‌های تحت شبکه ترندمیکرو می‌توان به آنتی ویروس‌های خانواده WFBS اشاره کرد که در 4 نسخه Standard , Advanced , Services و  Services Advanced ارائه شده‌اند و از پرفروش‌ترین آنتی ویروس‌های تحت شبکه برای شبکه‌های خانگی و کوچک و متوسط ( SMB ) هستند.

درباره ترندمیکرو

شرکت ترندمایکرو که در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی‌سی‌سیلین ( PC-Cillin ) شناخته می‌شود، از جمله رهبران امنیت سایبری دنیاست و با غول‌های امنیت سایبری از جمله سایمنتک و مکافی رقابت نزدیکی دارد. ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco ،F5 Networks ،Seimens ،Panasonic ،Vodafon ،IBM ،Amazon ،VMware ،RSA ،Linksys و HP مشتریان و شرکاء استراتژیک ترندمایکرو هستند.

محصولات و آنتی ویروس‌های ترندمایکرو از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود و نصب آنتی ویروس‌های Apex One به این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]