اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802153656911726

لوازم قنادی را آنلاین بخرید

ایران کوک، فروشگاه لوازم قنادی ایران، 3 ساله شد

کد: 139802153656911726

http://bit.ly/2YDxOWt

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه ایران کوک با ارسال محصولات خود به سراسر ایران به تعداد مشتریان خود افزوده است. ارسال لوازم قنادی ایران کوک در کل ایران پوشش داشته و این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را نه تنها به مشتریان خود در تهران، بلکه به تمام نقاط کشور ارسال کرده و در تلاش است رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

ایران کوک، اولین فروشگاه لوازم قنادی ایران، 3 ساله شد!
ایران کوک، فروشگاه لوازم قنادی ایران، 3 ساله شد

خرید اینترنتی در چند سال اخیر یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌ها برای تمام اقشار جامعه بوده و بسیار از آن استقبال شده است

ایران کوک، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم قنادی در ایران است که از سال 1395 کار خود را با محصولات محدود اما باکیفیت آغاز کرده است. عرضه‌ی محصولات با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت، از جمله دلایل پیشرفت این فروشگاه در طول این سال‌ها و کلید موفقیت آنها بوده است.

همچنین رضایت مشتریان از فروشگاه این امکان و انگیزه را به ایران کوک داده تا بر اساس نیاز متقاضیان، محصولات را افزایش و پاسخگوی نیازهای آنها در زمینه‌ی آشپزی، اعم از شیرینی پزی و کیک پزی باشد.

فروشگاه اینترنتی ایران کوک با به کار گیری ویژگی‌های منحصر به فرد مانند تضمین اصالت کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و پشتیبانی 24 ساعته این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که به هر دلیل اعم از نارضایتی آنها از محصول یا هر گونه مشکل دیگر در خصوص محصول ارسال شده، همراه آنها بوده و در جهت ارتقا فروشگاه تلاش کند.

کافی است در صورت بروز هر گونه مشکل، رویه بازگردانی کالا و شرایط و ضوابط آن در قسمت خدمات مشتریان در سایت فروشگاه ایران کوک مطالعه و جهت پیگیری آن اقدام کرد.

محصولات ایران کوک روز به روز در حال افزایش بوده و به تازگی محصولاتی مانند خامه قنادی و انواع قالب نیز به کالاهای آنها اضافه شده است. از جمله دسته بندی‌های این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلیه مواد اولیه قنادی که شامل محصولاتی مانند خامه قنادی با بهترین برندهای موجود در ایران، نان تارت در دو طعم شیرین و شور در اشکال مختلف، انواع رنگ و اسانس خوراکی، پودر کیک و شیرینی برندهای مطرح مانند رشد، پودر دسر و... ، آرد شامل کلیه آردهایی که در شیرینی پزی و کیک پزی استفاده می‌شوند، موجود است که از جمله می‌توان به پودر سفیده تخم مرغ و پودر آب پنیر که بیشترین کاربرد را در بدنسازی دارد، اشاره کرد.

دیگر دسته بندی فروشگاه که جزء پرفروش‌ترین آنهاست، ابزار شیرینی پزی است که شامل انواع سرنگ و ابزار برای ژله تزریقی، انواع ماسوره و قیف در دو جنس پلاستیکی و استیل و در طرح های متنوع، ابزار فوندانت و هر چه برای خمیر فوندانت از آن استفاده می‌شود، سینی فر با بهترین کیفیت و سایر لوازم مورد نیاز در شیرینی پزی است.

فروشگاه لوازم قنادی ایران کوک بیشترین تنوع را در دسته بندی قالب کیک، شیرینی، مافین و... دارد. ایران کوک با عرضه‌ی انواع قالب در جنس‌‌های متنوع با بالاترین کیفیت، بیشترین فروش را در این دسته داشته و طرح‌ها و اشکال گوناگون آنها همواره توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. از جنس‌ قالب‌های این فروشگاه می‌توان به قالب گالوانیزه، قالب چدن، قالب تفلون، قالب پلاستیکی و قالب آلومینیومی اشاره کرد.

دسته بندی تزیینات کیک و شیرینی در اختیار مشتریان قرار دارد تا بسته به سلیقه و نیاز خود انواع شکلات، خمیر فوندات برای پوشش روی کیک، ترافل‌های رنگی در طرح‌های مختلف و بریلو را انتخاب کرده و از این فروشگاه تهیه کنند.

در دسته بندی‌های فروشگاه، علاوه بر مواد اولیه کیک پزی و شیرینی پزی و متعلقات آن، به تازگی دسته بندی تولد نیز اضافه شده است. شمع تولد، تاپر برای کیک تولد، ریسه و ظرف تولد از جمله این محصولات هستند. ایران کوک با هدف سهولت خرید مشتریان، تمام محصولات تولد را به صورت تم تولد گردآورده است.

فروش عمده و تک از فروشگاه ایران کوک امکان‌پذیر است و نه تنها مشتریان در منزل، بلکه تمام فروشگاه‌های عمده لوازم قنادی، تولید کنندگان، شیرینی فروشی‌ها و مغازه‌های بزرگ و کوچک می‌توانند محصولات فروشگاه ایران کوک را به صورت عمده یا جزئی خریداری کنند.

تقاضیان می‌توانند در سراسر ایران محصول مورد نظر را با یک کلیک از سایت فروشگاه ایران کوک انتخاب و آن را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کوک

فروشگاه اینترنتی ایران کوک با درنظر گرفتن نیازهای مردم در زمینه کیک و شیرینی و اینکه تهیه تمام محصولاتی و مواد اولیه قنادی که برای کیک پزی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار میگیرد در تمام مناطق تهران و همچنین شهرستان ها به راحتی مقدور نیست فروشگاه ایران کوک اقدام به ارسال این محصولات درب منزل کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]