اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802173660711746

شروع دومین دوره سرمایه گذاری روی اپلیکیشن‌های موبایل

کد: 139802173660711746

http://bit.ly/2H6Et5z

، تهران , (اخبار رسمی): ایران تک لب، آزمایشگاه ایده‌های کسب و کار است که به صورت تخصصی روی اپلیکیشن‌های موبایل و تیم‌های فنی سرمایه‌گذاری می‌کند.

شروع دومین دوره سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های موبایل
شروع دومین دوره سرمایه گذاری روی اپلیکیشن‌های موبایل

در دومین دوره سرمایه گذاری ایران تک لب، تیم‌های جوان و با انگیزه‌ای انتخاب خواهند شد که کار کردن با آنها ساده و لذت بخش باشد و با درکی عمیق از تکنولوژی، به دنبال حل مشکلات کاربران خود باشند

ایران تک لب تابستان سال گذشته سرمایه اولیه‌ای در اختیار چند استارتاپ که در حوزه اپلیکیشن کار می‌کردند، قرار داد. هدف از این آزمایش ارائه‌ی مدلی جدید از سرمایه‌گذاری بود. سرمایه‌گذاری بدون دریافت سهام از استارتاپ‌ها و برپایه‌ی دریافت سهمی از سود در چند سال مشخص انجام گرفت. به عقیده‌ی ایران تک لب  بنیان‌گذاران موفق اصولا آدم‌های مستقلی هستند و این مجموعه قصد ندارد با کمرنگ کردن این استقلال، انگیزه‌ها را از بین ببرد.

بعد از بررسی ۳۵ تیم در تابستان ۹۷ و عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با ۳ تیم، قرار است این تجربه تکرار شود و دوره‌ی دوم سرمایه‌گذاری آزمایشگاه تکنولوژی ایران در بهار ۹۸ آغاز شود.

ایران تک لب بر روی تیم‌ها و ایده‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که سعی دارند از طریق اپلیکیشن‌های موبایل کسب و کار خود را راه اندازی کنند. اما یک ساختار از قبل تعیین شده برای سرمایه گذاری روی اپلیکیشن‌ها ندارد؛ زیرا تیم‌ها و محصولات مختلف، نیازها و شرایط متفاوتی دارند و می‌بایست برای موفقیت هر تیم برنامه و استراتژی جداگانه‌ای تدوین شود. 

به طور کلی، امکاناتی که می‌توان از ایران تک لب انتظار داشت، به شرح زیر هستند:

  • مشاوره، همفکری و آموزش
  • سرمایه گذاری
  • عقد قرارداد با شرکای تجاری (همراه اول، ایرانسل و اپلیکیشن روبیکا)
  • فضای کاری

این مجموعه به دنبال تیم‌هایی است که علاقه مند به ارائه راه حل برای مشکلات کاربران باشند، فنی باشند البته با شناختی عمیق از نرم افزار و تکنولوژی، آماده باشند تا تمام وقت روی محصول خود کار کنند، با انگیزه باشند و کار کردن با آنها آسان و لذت بخش باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دومین دوره‌ی سرمایه گذاری ایران تک لب در بهار 98  می‌توانند، فرم مربوطه را تکمیل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آزمایشگاه تکنولوژی ایران (ایران تک لب)

ما در تیم ها و ایده هایی سرمایه گذاری میکنیم که سعی دارند از طریق اپلیکیشن های موبایل کسب و کار خود را راه اندازی کنند اما یک ساختار از قبل تعیین شده برای سرمایه گذاری روی اپلیکیشن ها نداریم، چرا که معتقدیم تیم ها و محصولات مختلف، نیازها و شرایط متفاوتی دارند و می بایست برای موفقیت هر تیم برنامه و استراتژی جداگانه ای تدوین کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]