اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802173662911741

کارپینو، با نگاهی نو

جابجایی امن، سریع و ساده با سرویس جدید 1800 تاکسی اینترنتی کارپینو

کد: 139802173662911741

http://bit.ly/2YavW7p

، تهران , (اخبار رسمی): دریافت تاکسی آنلاین به سادگی در هر کجا و در هر موقعیتی، بدون نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند، با شماره‌گیری ۱۸۰۰ امکان پذیر است.

جابجایی امن، سریع و ساده با سرویس جدید 1800 تاکسی اینترنتی کارپینو
درخواست تاکسی آنلاین کارپینو با شماره‌گیری 1800 از طریق تلفن همراه

جهت دریافت تاکسی اینترنتی کافی‌ است از طریق تلفن همراه با شماره 1800 تماس گرفت؛ کارپینو همه جا همراه شماست

اگر به اینترنت دسترسی ندارید، اگر گوشی اسمارت‌فون ندارید و یا به هر دلیلی موفق به استفاده از اپلیکیشن کارپینو یا سایر اپ‌های درخواست ماشین نیستید، نگران نباشید؛ کارپینو این مشکل را حل کرده است.

کارپینو، تنها اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین با رانندگان حرفه‌ای، مجرب، متعهد و متخصص است. کارپینو با وجود تیمی توانمند و متخصص در حوزه‌های حمل و نقل شهری و عمومی، با بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های موبایل در جهت تأکید بر نوآوری، اعتماد و نگاه انسان‌محور، به دنبال ارائه خدمات با کیفیتی فراتر از انتظار مشتریان، ایجاد حس امنیت و لذت در سفرهای درون‌شهری است. همچنین کارپینو با توجه به نگاه نو خود به مقوله حمل و نقل امن، مطمئن و با کیفیت به دنبال افقی سبزتر و شهری منظم‌تر است.

جهت تسهیل در دریافت سفر از کارپینو برای مسافران، سرویس جدیدی را راه‌اندازی شده که ۱۸۰۰ نام دارد. در این سرویس به سادگی می‌توان در هر کجا و در هر موقعیتی، بدون نیاز به پیش‌شماره، با شماره‌گیری ۱۸۰۰ از طریق تلفن همراه، نسبت به دریافت سفر از کارپینو اقدام کرد. باید توجه داشت که این سرویس تنها مختص کاربران کارپینو نیست و حتی افرادی که از اپ کارپینو استفاده نمی‌کنند نیز می‌توانند از این طریق از سرویس‌های کارپینو استفاده کرده و تاکسی آنلاین دریافت کنند.

برای دریافت تاکسی کافی است با شماره 1800 تماس گرفت. کارشناسان مجرب کارپینو با دریافت اطلاعات سفر برای مسافر سفارش تاکسی خواهند داد و پیامکی شامل اطلاعات سفر، مبدا، مقصد، هزینه سفر و مشخصات راننده شامل شماره پلاک، نام و شماره تلفن راننده را برای مسافر ارسال خواهند کرد. در طول سفر نیز کارشناسان کارپینو سفر را کاملا مونیتور خواهند کرد و در پایان سفر نیز رسید سفر از طریق پیامک برای مسافر ارسال خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رادسفیران روناک

کارپینو با وجود تیمی توانمند و متخصص در حوزه‌های حمل و نقل شهری و عمومی، با بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های موبایل در جهت تأکید بر نوآوری، اعتماد و نگاه انسان‌محور، به دنبال ارائه خدمات با کیفیتی فراتر از انتظار مشتریان، ایجاد حس امنیت و لذت در سفرهای درون‌شهری است. همچنین کارپینو به امید ارتقاء جایگاه شغلیِ رانندگانِ تاکسی‌، بالا بردن سطح اجتماعی آنها و نیز بهینه‌سازی پتانسیل‌های قدیمی به دنبال افقی سبزتر و شهری منظم‌تر است. سامانه هوشمند کارپینو، بهترین راه برای رسیدن به هر مقصدی است که مد نظر شماست. شما به راحتی می توانید با انتخاب مبدا و مقصد، درخواست سفر کنید و با نزدیک‌ترین تاکسی به سوی مقصدتان راهی شوید. با راننده‌های مجرب و متعهد کارپینو که دارای مجوزهای سازمان تاکسیرانی تهران هستند، می‌توانید سفری امن و آرام را برای خود و خانوادهٔ‌تان رقم بزنید. همچنین می توانید در طول سفر، مسیر حرکت تاکسی را به صورت زنده ملاحظه فرمایید. ما برآنیم تا جهت تسهیل سفرهای شما، همیشه در دسترس‌تان باشیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]