اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802183663211758

چرا باید از دزدگیر ماهواره‌‌ای برای خودرو استفاده کرد؟

کد: 139802183663211758

http://bit.ly/2YaZx0l

، مشهد , (اخبار رسمی): افزایش قیمت وسایل نقلیه و بالارفتن تعداد سرقت‌ها باعث می‌شود تا توجه بیش‌تری به ایمنی آن‌ها شود بنابراین افراد می‌توانند با استفاده از دزدگیر ماهواره‌ای از مال خود به بهترین شکل ممکن محاظت کنند.

چرا باید از دزدگیر ماهواره‌ ای برای خودرو استفاده کنیم؟
چرا باید از دزدگیر ماهواره‌‌ای برای خودرو استفاده کرد؟

افزایش سرقت خودرو موجب شده تا مالکین خودروها به دنبال نصب انواع دزدگیر جهت افزایش ایمنی اتومبیل خود باشند. با دزدگیر ماهواره‌‌ای کمتر سارقی جسارت دزدیدن اتومبیل افراد را خواهد داشت

افزایش روزافزون تعداد اتومبیل‌ها و همچنین سرقت آن‌­ها به دلیل پایین بودن سطح امنیت خودرو موجب شده است تا مالکین خودروها همواره به دنبال راه‌کار مختلف ازجمله نصب انواع دزدگیرها در افزایش ایمنی اتومبیل خود بکوشند. امروزه با به وجود آمدن دزدگیر ماهواره‌‌ای دیگر کمتر سارقی جسارت دزدیدن اتومبیل شما را خواهد داشت. در این مقاله سعی می‌شود تا افراد با دزدگیر ماهواره‌‌ای و فایده آن در صنایع آشنا شوند تا به تصمیم درستی در انتخاب دزدگیر مناسب خودرو برسند.

دزدگیر ماهواره‌ای خودرو چیست؟

دزدگیرهای ماهواره‌ای، دستگاه‌های پیشرفته ضد سرقتی هستند که با توجه به حجم بسیار کوچک خود می‌توان به‌ راحتی آن را به‌ طور کاملاً مخفیانه داخل خودرو و یا موتورسیکلت نصب کرد تا با توجه به تنظیمات درخواستی صاحب وسیله نقلیه در داخل اپلیکیشن نصب‌ شده بر روی تلفن همراه، وی را از روشن شدن، ضربه، باز شدن درب خودرو، حرکت و سرعت غیرمجاز مطلع گرداند.

ویژگی خاص دزدگیرهای ماهواره‌ای، حجم بسیار کمی است که این نوع دزدگیرها اشغال می‌کنند. به‌ طوری‌ که می‌توان به‌ راحتی در هرجای اتومبیل، موتورسیکلت و یا حتی دوچرخه جا ساز کرد بدون اینکه کسی غیر از مالک وسیله، از آن مطلع شود. این مزیت باعث می‌شود تا حتی سارقین نیز نتوانند بعد از به سرقت بردن وسیله، به‌راحتی از وجود دزدگیر ماهواره‌ای باخبر شده و سعی در معدوم کردن آن داشته باشند. از آن‌جایی‌که دزدگیرهای ماهواره‌ای به باتری مجهز هستند، می‌توانند حتی در زمانی که برق خودرو یا موتورسیکلت قطع باشد تا چندین ساعت، مکان وسیله نقلیه را از طریق سیگنال‌های ماهواره‌ای به صاحب خودرو و یا موتورسیکلت ارسال کند.

با نصب یک دزدگیر ماهواره‌‌ای (GPS) بر روی وسایل نقلیه از جمله اتومبیل و یا موتورسیکلت و دوچرخه می‌توان به‌طور دقیق از موقعیت جغرافیایی این وسایل متحرک با خبر شد واین‌گونه ریسک به سرقت رفتن آن‌­ها را به حداقل رساند. ردیاب GPS به‌ وسیله ماهواره‌های اطراف زمین، موقعیت مکانی خودرو را به‌راحتی نمایش می‌دهد.

قابلیت‌های دزدگیر ماهواره‌‌ای

ازجمله قابلیت‌های دزدگیر ماهواره‌‌ای می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

قابلیت مشاهده موقعیت جغرافیایی و ردیابی آنلاین آن بر روی نقشه ماهواره‌ای

قابلیت مشاهده مسیرهای پیموده شده در تاریخ و ساعت خاص

قابلیت خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور به‌وسیله تلفن همراه

قابلیت شنیدن و ضبط صدای داخل خودرو

امکان مشخص کردن محدوده جغرافیایی خاص برای خودرو

دزدگیرهای ماهواره‌ای علاوه بر نجات دادن خودروهای افراد از شر سارقان، کاربردهای دیگری نیز دارند. ازجمله مهم‌ترین کاربردهای آن در خیابان‌های شلوغ کلان‌شهرها، در سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی است. مسلماً اکثر افراد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و یا حداقل خود و یا اطرافیان از سامانه‌های پیامکی ایستگاه‌های اتوبوس بهره برده‌اند. این سامانه با کمک دزدگیرهای ماهواره‌ای موجود تعبیه‌شده در درون وسیله نقلیه عمومی، موقعیت جغرافیایی دقیق را به مسافران اطلاع می‌دهد.

جمع بندی

عموماً سارقان با دیدن چراغ چشمک‌زن و یا در صورت به صدا درآمدن آژیر خطر، از سرقت وسیله نقلیه صرف‌نظر می‌کنند اما با توجه به افزایش نرخ جرائم از جمله سرقت باید بیش‌ از پیش مواظب اموال خود بود. سارقان حرفه‌ای این توانایی را دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آژیر خودرو را قطع کنند به‌طوری‌که مالک، متوجه این موضوع نشود و به‌راحتی هرچه‌ تمام‌تر آن را به سرقت برند اما در صورت وجود دزدگیر ماهواره‌‌ای ، حتی در صورت دزدید‌ن خودروهایتان دیگر نگرانی چندانی به سراغ افراد نخواهد آمد زیرا موقعیت مکانی دقیق خودرو بلافاصله از طریق اپلیکیشن موجود در تلفن همراه به آن‌ها اطلاع داده می‌شود و افراد تنها با مراجعه به نزدیک‌ترین کلانتری محل خود، می‌توانند با ارائه اطلاعات موجود، مال خود را از سارقین پس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مهندسی الکتروشاپینگ

گروه مهندسی الکتروشاپینگ با مجموعه ای از مجرب ترین کارشناسان و مهندسین در رشته های برق، الکترونیک، دیجیتال و مخابرات و با یک دهه تجربه، با افتخار خدمات زیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان به هموطنان عزیز ارائه می کند: 1- طراحی و ساخت و تولید انواع تجهیزات آزمایشگاههای برق، الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق، مخابرات و کامپیوتر 2- طراحی و ساخت و تولید انواع تجهیزات زمین شناسی در حوزه ژئوفیزیک 3- طراحی، ساخت و تولید انواع بردهای آنالوگ و دیجیتال در رده های مختلف تکنولوژیکی با بالاترین استانداردهای روز دنیا 4- مونتاژ انواع بردهای الکترونیک DIP و SMD با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان 5- اجرای پروژه های کنترل و مانیتورینگ سیستم های کنترل تردد مبتنی بر RFID

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه