اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802193667711753

اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب

کد: 139802193667711753

http://bit.ly/2YoXtlp

، تهران , (اخبار رسمی): تصفیه آب به فرآیندهایی گفته می‌شود که برای جداسازی آلاینده‌ها و یا آلودگی‌های آب استفاده می‌شود. به طور کلی هر فرآیندی که هر مقدار ذرات معلق، گردوغبار، باکتری و یا کلر موجود در آب را از بین ببرد، تصفیه کننده آب گفته می‌شود.

اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب

هر فرآیندی که هر مقدار ذرات معلق، گردوغبار، باکتری و یا کلر موجود در آب را از بین ببرد، تصفیه کننده آب گفته می‌شود 

هر سیستمی که شامل فیلتری با قابلیت تصفیه باشد، یک دستگاه تصفیه آب است. 

اجزای تشکیل دهنده دستگاه های تصفیه آب

یک دستگاه تصفیه آب شامل فیلتر کربن اکتیو، لامپ فرابنفش (UV)، اسمز معکوس، واحد تقطیر است. گوناگونی فیلترهای تصفیه آب بسیار زیاد است، که با توجه به منبع آبی که وجود دارد و میزانی که نیاز به تصفیه شدن دارد، متفاوت است.

دستگاه تصفیه آب تنها برای آب غیر قابل شرب استفاده نمی‌شود، حتی در آب شهری که پیش از ورود به لوله کشی تصفیه می‌شود هم برای حذف ذراتی مانند کلر که برای ضد عفونی کردن آب هم استفاده می‌شود نیز باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کرد تا سلامت انسان به خطر نیوفتد.

همچنین به این دلیل که در تصفیه خانه‌های شهری برخی از فلزات آب جذب نمی‌شوند، اگر این آب استفاده شود، پس از مدتی احتمال ابتلا به سنگ کلیه و ابتلا به بیماری کلیوی افزایش خواهد یافت. 

عناصری مانند باکتری و جلبک موجود در آب و سایر آلودگی‌ها را نیز می‌توان به وسیله دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که چندان نیز گران قیمت نیستند، برطرف کرد.

لازم به ذکر است که همه دستگاه‌های تصفیه آب مثل هم نیستند و با توجه به فیلتری که برای ساخت آنها بکار برده شده است عملکرد متفاوتی دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تصفیه ایران

شرکت تصفیه ایران با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه واردات، صادرات و فروش دستگاه تصفیه اب خانگى، صنعتى و نیمه صنعتى را با بهترین خدمات پس از فروش جهت رضایت مندى شما مشتریان عزیز ارائه میدهد، و همچین این افتخار را داریم که بهترین دستگاه هاى روز صنعت اب را با بهترین استاندارد هاى جهانى و با نازلترین ترین قیمت ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان