اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802193668111343

فرودگاه بین المللی لندن

با امکانات جدید فرودگاه هیترو شگفت زده می‌شوید

کد: 139802193668111343

http://bit.ly/2Yplmtf

، تهران , (اخبار رسمی): در این سیستم مسافر جلوی کیت قرار گرفته و با اسکن پاسپورت و تشخیص چهره و تایید مشخصات بیومتریک می‌تواند از کیت با سرعت بیشتری عبور کند و وارد سالن ترانزیت شود.

هیترو چیست و آیا تاکنون مطلبی در این باره خوانده اید؟
با امکانات جدید فرودگاه هیترو شگفت زده می‌شوید

یکی از کارآمدترین سیستم‌های بسیار جدید در فرودگاه هیترو لندن کنترل پاسپورت اتوماتیک است

خواندن این مقاله به افرادی که توانسته‌اند وقت سفارت انگلیس را اخذ و پس از تحویل مدارک به دفتر سفارت، جواب مثبت دریافت کنند و ویزای انگلیس را در پاسپورت مشاهده کنند، توصیه می‌شود.

این افراد با پرواز ایران ایر به لندن پایتخت انگلستان وارد خواهند شد. این خط هوایی ایران با یکی از ایرباس‌های تازه تحویل گرفته شده (A330) مسافران را در طول مدت حدود 6 ساعت به مقصد خواهد رساند و به فرودگاه هیترو لندن (London Heathrow Airport) وارد خواهد شد. 

این فرودگاه به وسعت و نام مخفف LHR شهرت جهانی دارد. هیترو به عنوان بزرگترین فرودگاه اروپا و دومین فرودگاه پر رفت و آمد جهان (74 میلیون نفر در سال) پس از فرودگاه دبی شناخته می‌شود. به احتمال 99 درصد مسافران از طریق ترمینال سه هیترو وارد خواهند شد. این ترمینال معمولا جایگاه پروازهای ورودی از سمت کشورهای غرب آسیا است و در مجموع دارای 5 ترمینال است.

با یک نگاه سر انگشتی به پروازهای ورودی این فرودگاه می‌توان دید که در کمتر از یک ساعت، حدود 70 الی 100 هواپیما در 5 ترمینال این فرودگاه به زمین خواهند نشست و همین مقدار نیز در حال تیکاف کردن و بلند شدن از زمین هستند. کسانی که از فرودگاه بین المللی ایران به این کشور پرواز کرده باشند می‌توانند به راحتی بزرگی و انضباط حاکم در فرودگاه هیترو را با این مثال درک نمایند.

اگر فرض کرد حدود 140 الی 200 هواپیما در ساعت در این فرودگاه سرویس خواهند شد، با یک حساب سریع می‌توان گفت اگر هر هواپیما به طور متوسط دارای 150 مسافر و خدمه باشد، پس روزانه حدود 250 هزار مسافر در این فرودگاه تردد می‌کنند.

یکی از نوین‌ترین سیستم‌ها در این فرودگاه کنترل پاسپورت اتوماتیک است. در این سیستم مسافر جلوی کیت قرار گرفته و با اسکن پاسپورت و تشخیص چهره و تایید مشخصات بیومتریک می‌تواند از از کیت عبور کند و وارد سالن ترانزیت شود. این سیستم فعلا برای استفاده اتباع انگلیسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر ویزا

عصر ویزا وب سایت تخصصی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عصر پرواز در زمنیه وقت سفارت ها و اخذ ویزاها فعالیت می نماید

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]