اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802203669511784

رونمایی از سایت گروه طراحی وبینو با رویکرد هدفمندی طراحی سایت در تهران

کد: 139802203669511784

http://bit.ly/2HeWHC4

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف طراحی سایت در تهران و انعکاس اخبار بخش خصوصی، از سایت گروه طراحی وبینو به آدرس webino.co در تاریخ 10 اردیبهشت 98 رونمایی شد.

رونمایی از سایت گروه طراحی وبینو با رویکرد هدفمندی طراحی سایت در تهران
رونمایی از سایت گروه طراحی وبینو با رویکرد هدفمندی طراحی سایت در تهران

به گزارش گروه طراحی وبینو، سایت webino.co که یک سایت اطلاع‌رسانی اخبار شرکت‌ها و روابط عمومی آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد طراحی سایت در تهران و انعکاس اخبار بخش خصوصی را تسهیل کند.

مجید غفورزاده، مدیر عامل گروه طراحی وبینو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف ما پشتیبانی بهتر مشتریان است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « این سایت دارای امکانات زیادی است و خدمات این سایت باعث تمایز آن از نمونه‌های موجود شده است».

گروه طراحی وبینو یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای در تهران است که عمده فعالیت آن را طراحی وبسایت و فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن‌های موبایل، سئو و بهینه سازی سایت‌ها، گرافیک و تبلیغات آنلاین تشکیل می‌دهد.

همکاری با بیش از 200 نهاد خصوصی و دولتی، شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی از جمله افتخارات و سوابق کاری گروه طراحی وبینو است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات گروه طراحی وبینو می‌توانند به سایت وبینو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت وبینو

گروه آرمان گستران فناور با نام تجاری وبینو از سال 1391 فعالیت خود را در حوزه طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و بهینه سازی وبسایت و طراحی گرافیک آغاز نمود. وبینو تاکنون با بیش از 100 ارگان خصوصی و دولتی همکاری داشته و بیش از 1000 سیستم آنلاین تحت وب و اپلیکیشن موبایل را راه اندازی و پشتیبانی نموده است. رعایت کیفیت و استاندارد های طراحی و تکنیکی ، سبب شده تا وبینو همواره در میان برترین تیم های طراحی و برنامه نویسی کشور قرار داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]