اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802233678411795

با ایران ترینینگ آنلاین بیاموزید

آموزش‌های آنلاین راهکار سریع مهارت افزایی در دنیای امروز

کد: 139802233678411795

http://bit.ly/2Yp7DTg

، تهران , (اخبار رسمی): نکته بسیار مهم که باعث جذابیت و همه گیر شدن کلاس‌های آنلاین شده این است که در این نوع آموزش امکاناتی فراهم می‌شود که افراد بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از کلاس‌ها استفاده کنند.

آموزش های آنلاین راهکار سریع مهارت افزایی در دنیای امروز
ایران ترینینگ- آموزش برای ایرانیان

برای حضور در کلاس‌های آنلاین تنها نیاز به یک کامپیوتر یا گوشی همراه هوشمند و اینترنت پرسرعت است

در دنیای امروزی همراه با پیشرفت روز افزون انواع تکنولوژی و گستردگی استفاده از اینترنت در میان کشورهای گوناگون، برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین و آموزش‌های الکترونیکی و ویدیویی آنلاین بسیار متداول شده است.

دوره‌های آموزش آنلاین به دوره‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از تکنولوژی جدید و با بهره گیری از اینترنت به مخاطبان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

نکته بسیار مهم که باعث جذابیت و همه گیر شدن کلاس‌های آنلاین شده این است که افراد می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی در کلاس‌ها حضور داشته باشند.

کلاس‌های آموزشی آنلاین به دو دسته تقسیم می‌‌شوند. دسته اول کلاس‌های آنلاین بدون حضور استاد و ویدئو محور بوده و دسته دوم کلاس‌هایی هستند که با حضور مدرس برگزار می‌شوند. کلاس‌های آنلاین ویدئو محور از متداولترین نوع  کلاس‌های آنلاین هستند. در این کلاس‌ها یک ویدئوی آموزشی در اختیار افراد گذاشته می‌شود تا آن را مشاهده کنند. درنهایت ممکن است یک آزمون آنلاین نیز برگزار شود.

برای بهره گیری از این کلاس‌ها تنها نیاز به یک کامپیوتر یا گوشی همراه هوشمند و اینترنت پرسرعت است. امروزه وبسایت‌های بسیاری به منظور آموزش آنلاین ایجاد و توسعه یافته‌اند که وبسایت ایران ترینینگ نیز یکی از این مجموعه وبسایت‌هاست.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویدیو و مقالات آموزشی فارسی و نکته‌های آموزشی کاربردی به صورت ویدیو و مقاله می‌توانند به سایت ایران ترینینگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران ترینینگ

ایران ترینینگ وبسایت ارائه دهنده ویدیو ها و مقالات آموزشی رایگان در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش