اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۰۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802263685011854

خدمات نما و رفع مشکل نفوذ آب

ابتکار شرکت جهان فرود جهت جلوگیری از نفوذ آب به نمای ساختمان

کد: 139802263685011854

http://bit.ly/2MfaIUA

، (اخبار رسمی): برای یک مالک ساختمان هیچ چیز بدتر از دیدن صحنه نم زدگی دیوارهای ساختمان و عایق نبودن نمای ساختمان نیست. از مهم ترین عوامل ساخت سازه‌های ساختمان در هنگام پایان کار، مبحث آب بندی است؛ چه در داخل ساختمان و چه در خارج از ساختمان ولی زمانی که نم به داخل ساختمان ورود پیدا کند فاجعه است.

ابتکار جالب شرکت جهان فرود جهت جلوگیری از نفوذ آب در نمای ساختمان
برای جلوگیری از ورود آب باران از پنجره

شرکت جهان فرود یک شرکت ایرانی است که بیش از ۵ سال سابقه کار در زمینه ارائه خدمات نما دارد و توانسته با نوآوری، مشکل نفوذ آب به داخل را حل کند. این شرکت برای جلوگیری از ورود آب باران از پنجره در هر ساختمان راه حلی ارائه داده‌ که متناسب با آن مشکل است و برای کار خود تضمین نیز ارائه می‌دهند.

درگیری مالک ساختمان با سازنده به دلیل نفوذ آب از نمای ساختمان

 عدم آب بندی صحیح زمانی که در داخل ساختمان روی دهد، تنها افراد داخل ساختمان متوجه درست انجام نشدن کار و چهره نازیبای نم زدگی خواهند شد، اما زمانی که عدم آب بندی سنگ نما و آب بندی نمای کامپوزیت در خارج ساختمان روی دهد بسیار بیشتر جلب توجه کرده و ذهنیت هر بیننده‌ای را نسبت به داخل و خارج ساختمان مخدوش خواهد کرد.

برای جلوگیری از ورود آب باران از پنجره و آب بندی نما رعایت اصول حرفه‌ای ساخت و ساز و استفاده از مواد اولیه مناسب و استاندارد یکی از اصل‌های مهم در ترکیب بندی و ساخت نمای ساختمان است که اگر پیمانکار و مهندس ناظر نسبت به این موضوع کوتاهی کرده و استاندارد های لازم را رعایت نکند، جبران خسارت ناشی از این کوتاهی بسیار سخت، زمان گیر و پرهزینه خواهد بود.

شاید بتوان گفت بعد از مقاوم سازی ساختمان از لحاظ رعایت استانداردهای ساخت سازه و اسکلت بندی، مهم ترین قسمت بعد از این مرحله جهت جلوگیری از تخریب ساختمان جلوگیری از نفوذ آب به تمامی قسمت‌های ساختمان مخصوصا آب بندی نما و جلوگیری از نفوذ آب از پنجره‌های ساختمان باشد و رعایت استانداردهای موجود در این مبحث بسیار ضروری و واجب است.

اهمیت آب بندی نما و توجه به جلوگیری از نفوذ آب از پنجره‌ها

 اهمیت این موضوع زمانی روشن‌تر خواهد شد که یک ساختمان در طول یک سال ( با توجه به موقعیت جغرافیایی ) بارها و بارها در معرض بارش باران و برف قرار گیرد که یکی از جدی‌ترین عوامل تخریب ساختمان محسوب می‌شود و هرگاه آب بندی نما انجام نشود و سطوح ساختمان از نفوذ آب محافظت نشده باشند وقتی در برابر بارش بارانی با سرعت بالا ( 25 -35 کیلومتر در ساعت ) قرار گیرد ظرف مدت کمتر از 8 ساعت بیشتر از 12-15 لیتر آب به ازای هر متر مربع جذب خواهد شد.

 آب باران و عدم آب بندی نمای ساختمان در هر سازه‌ای صدمات متعدد و جبران ناپذیری را در بخش‌های مختلف ساختمان ایجاد می‌کند که علاوه بر از بین بردن زیبایی نمای ساختمان صدمات متعدد دیگری از جمله شوره زدن آجر و سنگ نما، آلودگی نما و ایجاد جرم به مرور زمان، ترک خوردن رنگ نما و پوسته پوسته شدن آن، ایجاد انواع قارچ و کپک بر روی نمای ساختمان، ترک خوردن نما بر اثر یخ زدگی، زنگ زدن بخش‌های فلزی نما و اکسیده شدن و ... را به همراه خواهد داشت.

در واقع آب بندی نما و اقدامات لازم جهت جلوگیری از نفوذ آب از پنجره یکی از مواردی است که پیشگیری از آن بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر نسبت به درمان و اصلاح آب بندی نما خواهد بود و با توجه به اهمیت نمای ساختمان در اکثر پروژه‌ها رعایت این مهم تاثیر بسزایی در جلب توجه مالک ساختمان و صاحبان پروژه خواهد داشت.

امروزه با پیشرفت علم در حوزه آب بندی نمای ساختمان و ترکیب انواع رزین‌های مخصوص آببندی و سیلرهای سیلیکونی یا پلی اورتان و همچنین استفاده از مواد نانو، البته در صورت استفاده  از برندهای معتبر مشکل آب بندی نما و جلوگیری از نفوذ آب از پنجره و دیگر نقاط ساختمان به خوبی مرتفع  شده و فقط کافی است با کمی تحقیق و داشتن اطلاعات نسبت به تامین کننده و مجری این نوع مواد برای سال‌ها از بخش آببندی نمای سازه و افزایش طول عمر ساختمان راحت و آسوده بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت جهان فرود به آدرس pichorolpelaknama.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان فرود

این گروه دارای مهارت و تجربه برای کارهای نما با راپل است . تمام راپل کاران ما ماهر و زبده هستند. این گروه با مهارت ویژه و بخصوص خود نمای ساختمان شما را پیچ و روپلاک و نماشویی می کند. تجربه در کنار بهترین ابزار آلات برای کار در ارتفاع و راپل را گرد هم آوردیم تا بهترین خدمات از نوع راپل را برای شما به انجام برسانیم. راپل کاران باتجربه این گروه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و هم وطنان کرج و تهران هستند تا بتوانند با بهره گیری از مهارت و تجربه خود بهترین کارها را برای شما رقم بزنند.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۰۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان