اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980228368746094

گزارش عملکرد شرکت آنتی ویروس ترندمیکرو

کد: 13980228368746094

http://bit.ly/2YD4ZcO

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، Trend Micro گزارش عملکرد مالی و فنی فصل اول سال 2019 را منتشر کرد.

شرکت آنتی ویروس Trend Micro، گزارش عملکرد فصل اول سال 2019 را منتشر کرد.
آنتی ویروس های ترندمیکرو با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش

چندین غول فناوری، از جمله شرکت‌های Cisco ،HP ،VMware ،Amazon ،Facebook ،Panasonic ،TP-Link ،RSA ،F5 Networks و زیمنس از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک شرکت ترندمیکرو هستند

با توجه به چند سال اخیر، کمپانی ترندمیکرو در فصل اول سال 2019 با رشد خوبی روبه‌رو بوده است که بیشتر، ناشی از موفقیت‌های بیشتر ترندمیکرو در بازار امنیت کسب‌وکارها و شرکت‌ها است.

اوا چن، مدیر اجرایی (مدیرعامل) Trend Micro، گفت: «نوآوری مداوم ما و رشد مداوم در ایمن‌سازی محیط‌های ترکیبی با تصویب سریع سیستم عامل ابر و فرآیندهای توسعه سریع‌تر که امروزه در سراسر سازمان‌ها دیده می‌شود، هماهنگ است.»

او در ادامه افزود: «نه تنها زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به ابر تغییر می‌کند، بلکه شبکه‌ها برای گسترش فناوری عملیاتی (OT) گسترش می‌یابند. ما در حال توسعه راهکارها و همکاری‌هایی هستیم تا بتوانیم فرصت‌های فوق العاده‌ای را برای تامین امنیت این محیط‌های حیاتی و بسیار متصل به دست بگیریم.»

فروش ترندمیکرو در این مدت (در سه ماهه اول سال 2019) به 39 میلیارد و 472 میلیون ین (ژاپن) معادل 357 میلیون دلار آمریکا رسید.

درآمد عملیاتی ترندمیکرو به 84 میلیون دلار آمریکا و درآمد خالص به 62 میلیون دلار رسیده است.

ترندمیکرو پیش‌بینی کرده است تا پایان سال 2019 به فروش 1 میلیارد و 532 میلیون دلاری می‌رسد.

برجسته‌ترین نقاط کسب و کار ترندمیکرو در فصل اول 2019

برای کسب و کارها ایمنی جهان امروز، فراتر از دستگاه‌های متصل شده به محیط شرکت‌ها است و به محیط ابر ترکیبی در هسته زیرساخت IT شرکت افزوده می‌شود. راه حل امنیتی (IOT Telecom، Virtual Suite Network Function Suite VNFS) به عنوان VMware Ready توسط ترند میکرو گواهی شده است. این تعیین سازگاری، راه حل Trend Micro را برای تأمین امنیت شبکه‌های مدرن که برای حمایت از 5G و IoT ساخته شده است، تایید می‌کند.

بیش از نیمی از میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان به راه‌حل‌های Trend Micro و هوش تهدید جامع خود متکی هستند. در سال 2019، ترند میکرو راه حل IoT Security 2.0 خود را برای افزایش حفاظت از کاربر نهایی و همچنین سازندگان دستگاه‌های پشتیبانی ارائه کرد. بازار اینترنت (IoT) همچنان رشد می‌کند و امنیت داخلی در آن افزایش می‌یابد. IoT Security 2.0 کمک می‌کند تا تولید کنندگان خدمات، بهبود امنیت محصولات خود را برای ایمن تر شدن جهان متصل کنند.

ترند میکرو Consumer Connect، ارائه دهندگان مخابرات را قادر می‌سازد تا یک لایه امنیتی را در سراسر شبکه‌های خود به منظور جلوگیری از تهدیدات اضافه کنند، پیش از آن که یک خانه هوشمند یا دستگاه تلفن همراه را به خطر اندازند. مجموعه امنیتی جامع برای محافظت از کل زندگی دیجیتال مشتریان در برابر هر دو تهدید شناخته شده و ناشناخته، با ارائه یک لایه امنیتی مجازی در سراسر دستگاه طراحی شده است.

گسترش مشارکت برای تقویت موقعیت در امنیت IoT (اینترنت اشیاء):

این برند، مشارکت را به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی امنیت اطلاعات دیجیتال در جهان، به ویژه در جهان IoT امروز، بررسی می‌کند. در سه ماه گذشته، Trend Micro چندین مشارکت را برای تکمیل راه‌کارهای امنیتی سایبر اعلام کرد. این مشارکت‌ها شامل موارد زیر است.

روند پیش فروش سرمایه دوم، دومین رقابت قهرمانی را برای راه اندازی در طول 2019 Consumer Electronics Show برگزار کرد. این رقابت به مبلغ 60 هزار دلار در مجموع به 6 سازمان آغاز شد که بیشترین نوآوری و نوآورانه را به خود اختصاص داده‌اند.

Trend Micro با ارائه خدمات امنیتی IoT خود، با (Chunghwa Telecom CHT) همکاری کرد تا سرویس امنیتی اطلاعات IoT تلفن همراه را راه‌اندازی کند. این سرویس، تشخیص زمان واقعی و اطلاعات CHT را همراه با VNFS Trend Micro برای شناسایی اتصالات مشکوک و تلاش برای حمله به شبکه تلفن همراه CHT، به کار می‌گیرد.

ارائه محصولات و آنتی ویروس‌های ترندمیکرو که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود، از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران آغاز شده و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکت و سازمان ایرانی از محصولات این شرکت معتبر ژاپنی-بین المللی برای حفاظت از خود استفاده می‌کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، از طریق این لینک گزارش کامل فصل اول سال 2019 ترندمیکرو را مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی