اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283688311852

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی زردان

کد: 139802283688311852

http://bit.ly/2YGyElp

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف بررسی و فروش آنلاین محصولات ایکیا سوئد، از سایت فروشگاه اینترنتی زردان به آدرس zardaan.com در تاریخ 1 فروردین 98 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشکاه اینترنتی زردان
رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی زردان

 سایت zardaan.com که یک سایت فروشگاه اینترنتی است، با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد بررسی و فروش آنلاین محصولات ایکیا سوئد را تسهیل کند.

مدیر فروشگاه اینترنتی زردان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به آنکه شرکت ایکیا در ایران نمایندگی رسمی ندارد، نیاز به افتتاح یک فروشگاه تخصصی برای فروش محصولات این برند وجود داشت.»

وی در مورد امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن اضافه کرد: « آنچه که سایت زردان را نسبت به بقیه فروشگاه‌های اینترنتی ارائه دهنده محصولات ایکیا متمایز می‌کند، گزینش برترین و پر استفاده‌ترین محصولات و نیز انتشار کلیه ویژگی‌های هر محصول در قالبی زیبا و استاندارد است.»

فروشگاه اینترنتی زردان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش ویژه تعداد زیادی از کالاها کرده است.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی زردان به آدرس zardaan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زردان

زردان، برترین فروشگاه اینترنتی و حضوری محصولات آیکیا، در سال 1395 آغاز به کار کرد. این فروشگاه ابتدا با نام موبل و با دامنه mobel.ir شروع به فعالیت کرد و در بهمن 1397 به زردان تغییر نام داد. فعالیت این فروشگاه مترکز بر وارادات و فروش محصولات برند سوئدی آیکیا (IKEA) است. این برند مشهور، با سابقه بیش از 70 سال تولید انواع محصولات خانگی، اکنون سازنده بیش از 12 هزار کالای مصرفی خانگی است و با در اختیار داشتن فروشگاه های بزرگ در بیش از 40 کشور دنیا، یکی از با ارزش ترین برندهای جهان به حساب می آید. با توجه به عدم اعطای نمایندگی رسمی این برند به کشور ایران،، فروشگاه زردان در تلاش است با واردات و فروش بسیاری از اقلام مهم و همچنین پذیرش سفارش کالاهای ناموجود در فروشگاه، جایگزین مناسبی برای فروشگاه های اصلی برند IKEA در کشور عزیزمان باشد.

اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار