اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283689011880

نقش تجهیزات نقشه برداری در جهان پیرامونمان

کد: 139802283689011880

http://bit.ly/2YBdAN2

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه، به کمک تجهیزات نقشه برداری، کار برای نقشه بردار آسان و آسان‌تر شد و این تجهیزات آن قدر پیشرفت کردند و تکامل یافتند که تبدیل به وسایل هوشمندی شدند که حقیقتا می‌توان بعضی از آنها را ربات نقشه برداری نامید.

نقش تجهیزات نقشه برداری در جهان پیرامونمان
نقش تجهیزات نقشه برداری در جهان پیرامونمان

در حال حاضر به کمک این تجهیزات غنی به راحتی می‌توان نقشه‌های توپوگرافی اعم از منطقه‌ای، شهری و نقشه‌های کاداستر را تهیه کرد.

با ورود تجهیزات نقشه برداری مدرن در دهه‌های اخیر به دنیای نقشه برداری، انقلاب بزرگی در این رشته به وجود آمد. افزایش سرعت و دقت در مقابل هزینه‌های کم این تجهیزات باعث شد پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری در رشته نقشه برداری حاصل شود و مورد پسند مهندسین نقشه برداری و فعالان این صنعت باشد.

این نتیجه‌ی تلفیق سخت افزار و نرم افزار پیشرفته عصر تکنولوژی و اطلاعات است. در طول این مدت، طی یک روند صعودی، رفته رفته قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات نقشه برداری افزایش یافت و به ویژه سیستم نرم افزاری آنها کامل‌تر شد.

به مرور و با کمک این تجهیزات، کار برای نقشه بردار آسان و آسان‌تر شد و این تجهیزات آن قدر پیشرفت کردند و تکامل یافتند که تبدیل به وسایل هوشمندی شدند که حقیقتا می‌توان بعضی از آنها را ربات نقشه برداری نامید.

در حال حاضر به کمک این تجهیزات غنی به راحتی می‌توان نقشه‌های توپوگرافی اعم از منطقه‌ای، شهری و نقشه‌های کاداستر را تهیه کرد. نقشه برداری جهت انواع پروژه‌ها اعم از پیاده کردن طرح‌ها شامل مسیرها، خطوط لوله، انتقال نیرو، نقشه‌های شهری و ثبتی تهیه پروفیل‌های طولی و عرضی، تجمیع و افراز زمین بدون قابلیت‌های موجود در این تجهیزات نرم افزاری قابل تصور نخواهد بود.

به ویژه، بدون داشتن چنین تجهیزاتی، تعیین و اندازه گیری نقاط کنترل زمینی عکسی و همچنین تهیه مدل ارتفاعی رقومی و انجام پردازش‌های کارتوگرافی برای ارائه و چاپ محصولات اصلا امکان پذیر نیست.

به دنبال افزایش کارآیی‌های تجهیزات نقشه برداری و قابلیت‌های بی‌بدیل و روزافزون آنها، کارخانجات و برندهای مختلفی در سراسر دنیا و کشورهای صاحب تکنولوژی، شروع به تولید و عرضه این محصولات کرده‌اند که ایران نیز مستثنی از این امر نیست.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس که در طول دو دهه اخیر به تولید تجهیزات نقشه برداری از جمله جی پی اس ایستگاهی و توتال استیشن لایکا پرداخته است، می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیز نقشه پارس

ارائه دهنده خدمات نقشه برداری، تعمیرات تخصصی، خدمات آموزشی و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان