اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293690811891

بررسی دستگاه تصفیه آب خانگی گواراب مدل دریا

کد: 139802293690811891

http://bit.ly/2YEHOyu

، (اخبار رسمی): دستگاه تصفیه آب خانگی مدل دریا در شش مرحله فیلتراسیون کلیه آلودگی‌های آب لوله کشی اعم از ذرات معلق، گل و لای، مواد آلی و غیرآلی مثل کلر، نیترات و آفت کش‌ها، فلزات سنگین، میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌ها و هرگونه بو، رنگ و طعم نامطبوع را حذف کرده و آبی قلیایی و سالم و گوارا در اختیار قرار می‌دهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی گواراب مدل دریا
یکسال گارانتی طلایی | خدمات پس از فروش مادام العمر | قطعات تایوانی | نصب رایگان در شهرهای تهران و قم

چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب لازم است؟

۷۰ درصد از بدن انسان را آب فرا گرفته و از طرفی آب لوله‌کشی شهری علیرغم تصفیه در تصفیه‌خانه‌های مرکزی به دلایلی مثل کامل نبودن فرآیند تصفیه آب، وجود اشکال در سیستم لوله‌کشی آب شهری، فرسودگی لوله‌های انتقال آب و … همچنان با آلودگی‌های مختلفی همراه است.

همچنین نفوذ آلودگی‌ها در آب و خصوصا نیترات موجود در فاضلاب انسانی و حیوانی از لایه‌های مختلف خاک به آب‌های زیرزمینی و منابع آبی برگشته و وجود عناصر سرطان زایی مثل کلر، آمونیاک و آرسنیک بسیار خطرناک بوده و می‌تواند سبب افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف شود.

وجود این مواد شیمیایی و آلودگی در آب هنگام مسواک زدن دندان‌ها، استحمام بدن، مصارف بهداشتی دیگر، شرب و از همه مهمتر پخت و پز برای سلامتی انسان و مخصوصا نوزادان و کودکان، افراد آسیب پذیرتر و سالخوردگان بسیار خطرناک است.

فواید آب تصفیه شده سالم

  • کاهش بروز ناراحتی قلب و عروق کاهش بروز سرطان و بیماری کبد کاهش بروز سنگ کلیه کمک به داشتن پوستی سالم و از بین بردن بیماری‌های پوستی جلوگیری از بوی بد دهان و ناراحتی های دستگاه گوارش تنظیم درجه حرارت بدن و دفع بهتر سموم کمک به حفظ سلامت عضلات و مفاصل بدن

مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی مدل دریا

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل دریا با استفاده از قطعات و فیلترهای با کیفیت و بهداشتی با گرید خوراکی، در شش مرحله فیلتراسیون کلیه آلودگی‌های موجود در آب لوله کشی اعم از ذرات معلق، گل و لای، گرد و غبار، مواد آلی و غیرآلی مثل کلر، نیترات و آفت کش‌ها، فلزات سنگین مثل سرب، کادمیوم، جیوه و آرسنیک، میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌ها و هرگونه بو، رنگ و طعم نامطبوع را حذف کرده و در نهایت با افزودن مواد مغذی معدنی مثل کلسیم، پتاسیم، منیزیم و … و افزایش PH آب، آبی قلیایی و سالم و گوارا در اختیار قرار می‌دهد.

مرحله اول (فیلتر شماره یک پلی پروپلین PP)

این فیلتر از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن و با استفاده از مواد اولیه در رده کاملاً بهداشتی و مناسب برای آب آشامیدنی ساخته شده است و با استفاده از بسته بندی مناسب و بهداشتی، فیلتر از آلودگی‌های احتمالی محافظت می‌شود.

این الیاف فشرده شده‌اند و لابه لای آنها منافذی به قطر حداکثر ۵ میکرون وجود دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلّق بزرگتر از ۵ میکرون از آب حذف می‌شوند. گل و لای، شن وماسه، زنگ لوله‌ها و ذرات ناشی از پوسیدگی لوله‌ها در این مرحله از آب حذف شده و آب عاری از ذرّات مخلوط است.

مرحله دوم و سوم (فیلترهای شماره دو و سه UDF و CTO)

فیلترهای گرانولی و بلاکی کربن اکتیو از کربن فعال شده کاملا گیاهی و ارگانیک با قدرت جذب عالی ساخته شده‌اند و دارای خصوصیات زیر هستند:

  • حذف کلر آزاد به منظور حفظ سلامت آب و افزایش عمر ممبران حذف بوی نامطبوع، رنگ و مزه بد آب حذف کامل ذرات ریز کمتر از ۵ میکرون عدم تغییر در PH آب آشامیدنی حذف آلاینده های آلی مانند سموم حشره کش و مواد شیمیایی صنعتی

مرحله چهارم (فیلتر ممبران)

در این مرحله فرایند اسمز معکوس (RO) توسط فیلتر ممبران انجام می‌شود. ممبران از یک سری غشاء نیمه تراوا بسیار نازک ساخته شده که به دورهم پیچیده شده‌اند.

اساس کار این فیلتر به این صورت است که آب توسط یک پمپ با فشار وارد این فیلتر شده و آب تصفیه شده از یک سو و آب غیربهداشتی پسماند از سوی دیگر خارج می‌شود.

فیلتر ممبران توانای حذف ۹۸ درصد آلاینده‌ها و مواد شیمیایی موجود در آب و فلزات سنگین مانند سرب، جیوه، نمک‌ها، فلوراید، رادون و بنرن و … را دارد.

مرحله پنجم (فیلتر پست کربن)

این فیلتر حاوی ریزدانه‌های کربن فعال است و بو، طعم، رنگ و آلودگی‌های احتمالی موجود در اثر ماندگاری زیاد آب در مخزن را از بین می‌برد.

همچنین این فیلتر به عنوان یک فیلتر صیقلی عمل می‌کند و ضمن حذف بوی نامطبوع و مزه بد باقی مانده، آب را شفاف‌تر می‌کند.

مرحله ششم (فیلتر مواد معدنی مینرال)

در این مرحله ضمن تنظیم PH آب، مواد معدنی مغذی و املاح مورد نیاز بدن انسان مثل کلسیم، پتاسیم، منیزیم و … به آب اضافه شده تا آبی خالص و قلیایی مشابه آب‌های معدنی چشمه‌های طبیعی ارائه شود.

در سیستم تصفیه آب به روش اسمز معکوس، مواد معدنی از آب حذف می‌شود.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب گواراب مدل دریا

این دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای است با روش اسمز معکوس، دارای فیلتر مینرال جهت افزودن املاح مفید مورد نیاز به آب، دارای ظرفیت تولید 285 لیتر در روز، ظرفیت ممبران 75 گالن، وزن 15 کیلوگرم، طول 40 سانتی متر، عرض 23 سانتی متر، ارتفاع 44 سانتی متر، سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس ( آب شیرین کن)، بازدهی دستگاه 57 درصد و تعداد فیلتر 6 عدد است.

از جمله انواع فیلترها می‌توان به فیلتر الیافی pp، فیلتر کربن پودری UDF، فیلتر کربن بلاک CTO، فیلتر ممبران MEMBRANE، فیلتر کربن نهایی POST CARBON، فیلتر مینرال MINERAL اشاره کرد.

همچنین توسط این دستگاه تصفیه آب حذف ذرات معلق در آب تا 5 میکرون، حذف کلر فعال، حذف کلیه رسوبات (شن و ماسه، زنگ آهن و سایر رسوبات آلاینده)، حذف کلیه املاح مضر (نیترات، نیتریت، جیوه، آرسنیک، سرب، آزبست، فلوراید، مواد شیمیایی آلی، سموم آفات نباتی و …)، حذف انواع میکروب، ویروس، باکتری و میکروارگانیسم‌ها، حذف شوری آب (آب شیرین کن)، حذف کدری، رنگ، بو و طعم نامطبوع از آب انجام می‌شود.

عمر متوسط فیلترها از شش ماه تا یک سال است، فشار پمپ 125 PSI یا 8 بار، ولتاژ برق ورودی 24 ولت، آداپتور دارد، حداقل و حداکثر دما 5 – 52 درجه سانتی گراد و قطر شلنگ‌ها 1/4 اینچ است. نصب آن زیر سینکی و قابلیت نصب به یخچال را دارد. هنگام قطع برق نیز امکان عبور آب وجود دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل دریا دارای یکسال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام العمر، کلیه قطعات تایوانی با کیفیت بالا، نصب رایگان در شهرهای تهران و قم، دارای فیلترهای پیش تصفیه درم 100% گیاهی، شیر مصرفی اهرمی، کلیه مواد اولیه در رتبه بهداشتی،پایه براکت فلزی است.

کارتن این دستگاه شامل، دستگاه تصفیه آب دریا همراه هوزینگ‌ها، سوئیچ‌ها، آداپتور، گیج فشارسنج روغنی و شیر تنظیم TDS(میکسر)، شلنگ‌های اتصالات، شیرهای ورودی و مخزن، سه راه استیل، پک فیلترهای ۱ و ۲ و ۳ مدل درم، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن، فیلتر مواد معدنی مینرال، شیرخروجی آب (اهرمی)، مخزن ذخیره ۲۰ لیتر و برگه ضمانت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گواراب

شرکت گواراب سازان دشت سبز با هدف طراحی، ساخت و عرضه انواع فیلترهای کربنی، پلیمری و معدنی جهت استفاده در دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی مطابق با کیفیت و استاندارد های بین المللی در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار