اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303693311475

بررسی نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت

کد: 139802303693311475

http://bit.ly/2Me4VyD

، تبریز , (اخبار رسمی): هزینه طراحی سایت چگونه محاسبه می‌شود؟ چند فاکتور مهم برای برآورد هزینه وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت  چگونه است؟
بررسی نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت

اگر فردی قصد دارد یک وب سایت استاندارد و کامل با هزینه مناسب داشته باشد باید هنگام قیمت گذاری به چند نکته مهم توجه کند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

برآورد هزینه طراحی سایت حرفه‌ای

قبل از هر چیز باید نیازهای وب سایت و هدف از طراحی را مشخص کرد؛ موضوع سایت و اینکه سایت چه امکاناتی باید داشته باشد. می‌توان در مورد سایتی که قرار است راه‌اندازی شود از یک طراح وب سایت مشاوره گرفت که وب یازان مشاوره را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

برآورد قیمت طراحی سایت به نکات زیر بستگی دارد:

  • دامنه و هاست

دامنه سایت یا همان آدرسی که به سایت منتهی می‌شود با پسوند مختلفی قابل شناسایی است. این دامنه‌ها بصورت سالانه یا پنج ساله اجاره می‌شود و مادامی که پرداخت اجاره بها انجام شود سایت متعلق به همان فرد خولاهد بود. در صورتیکه پرداخت اجاره در موعد مقرر انجام نگیرد، دامنه مجددا آزاد شده و خریدار جدید می‌تواند مالک آن شود.

وب سایت طراحی شده باید در فضایی میزبانی شود که به این فضا هاست گفته می‌شود و میزان هزینه آن به مقدار فضای و پهنای باند لازم برای وب سایت بستگی دارد. 

  • گرافیک سایت

یک وب سایت زمانی تکمیل می‌شود که هم دارای کدهای بهینه باشد و هم در لایه گرافیکی آن از ترکیب رنگ و عناصر زیبا استفاده شود. زیرا رسانه‌های اینترنتی راهی جز ارتباط بصری با کابران ندارند. با توجه به این امر نیاز روز افزون مدیران کسب‌ و کار‌‌‌ها به طراحی گرافیکی زیبا مطابق جدیدترین متدهای طراحی احساس می‌شود.

  • کدنویسی سایت

در مورد نحوه کدنویسی و زبان برنامه نویسی مورد استفاده در طراحی سایت نیز باید اطلاعاتی داشت. معمولا وب سایت‌ها با دو زبان برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی می‌شوند: asp.net یا php

مهمترین بخشی که هزینه طراحی سایت را مشخص می‌کند نوع سیستم سایت است که آیا به صورت اختصاصی طراحی شده یا از طریق cmsها راه اندازی انجام شده است. به صورت اختصاصی یعنی از 0 تا 100 کدنویسی انجام می‌شود و این هزینه بالایی نسبت به cms‌ها دارد.

وردپرس (wordpress)، جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal)، اپن کارت (Open Cart)، مجنتو (Magento) و دیگر سیستم‌های تحت عنوان سیستم مدیریت محتوا یا CMS به آنها Content Management System یا به اختصار CMS گفته می‌شود.

سئو و بهینه سازی وب سایت

بزرگ‌ترین کانال ورودی مخاطبان به وب سایت، موتورهای جستجو هستند. پس سئو و بهینه سازی وب سایت می‌تواند در افزایش ترافیک مرتبط و هدفمند تاثیر چشمگیری داشته باشد.

اما سئو سایت باید با آگاهی کامل و به صورت اصولی انجام شود و اگر به دست افراد غیر حرفه‌ای سپرده شود، ممکن است نتیجه آن عکس باشد.

پشتیبانی و امنیت سایت 

همه سایت‌ها به پشتیبان فنی برای افزایش امنیت، بروزرسانی‌های مداوم سیستم، رفع مشکلات احتمالی و بهینه سازی و... نیاز دارند اگر برای سایت پشتیبانی وجود دارد نباید نگران کارهای فنی وب سایت بود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب طلاعات بیشتر در مورد هزینه طراحی سایت به وب سایت وب یازان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب یازان

طراحی وب سایت فروشگاهی ، شرکتی ، خبری ، تفریحی و..

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]